و قلب سردم هربار با شنیدن اسمت ضربان میگیرد..
"صل الله علیک یا اباعبدالله"
@bent_hosein315
و من هربار در میان نا امیدی ها
تو بودی نور امیدم اباعبدالله....
#آقای_اباعبدالله
@bent_hosein315
نوشته بود؛
خداحافظی آنقدر دردناک است که خدا در انتهای نماز،سلام میخواهد...
@bent_hosein315
اگربه هنكام مرگ ديدارت ميسر شود ازشوق دوباره جان خواهم داد..
#آقای_اباعبدالله
@bent_hosein315
از جایی که ظلم میکنید
به همان مقدار هم از
جایی دیگر به شما ظلم
میرسد..
(إن أحسَنتم أحسَنتم
لِأنفسِکم و إن أسَأتم فَلها)
- اسراء/۷
#تلنگرانه
@bent_hosein315
شنیدمت که نظر میکنی به حال ضعیفان
تبم گرفت و دلم خوش به انتظار عیادت!
#آقای_اباعبدالله
@bent_hosein315
ساده بگویم؛
هیچکس تا آخرش پایِ ما نمیماند ، اِلا حسین به روایت تصویر...
#آقای_اباعبدالله
@bent_hosein315