eitaa logo
روشنگری‌ آخرالزمان
5.3هزار دنبال‌کننده
46.5هزار عکس
42.7هزار ویدیو
628 فایل
هرآنچه که یک منتظر ظهور باید بداند سئوال ، پیشنهاد ، انتقاد خودرا در گروه هایمان مطرح فرمائید: https://eitaa.com/joinchat/2167734418C3f5169aabe گروه جهاد تبیین و افشاگری☝ نشر مطالب کانال ما بدون قیدوشرطی آزاد است(درراستای جهادتبیین)
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فوری فوری / فشار و و بسیار بسیار سنگین است. رسانه های جبهه انقلاب آماده هجمه سنگین رسانه ای باشید. با تمام توان و تمام ظرفیت لیست نهایی مشخص شده است و فشار به شورای نگهبان برای تایید صلاحیت چند معلوم الحال افزایش یافته است. آماده پاسخ دادن مستدل باشید. شورای نگهبان با اقتدار هرکسی که هر شائبه‌ای داشته رو رد کرده / امروز سوم خرداد، یک تجلّی از فتح خرمشهر را در شورا نگهبان شاهد بودیم. ان‌شاءالله شاهد پایان حکمرانی لیبرالها و غرب‌گراهاخواهیم بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 ‏اگر این ‎ نامزدهای تایید شده باشد یا لیست دیگری فردا منتشر شود، راه انتقاد بسته نیست. افراد و رسانه‌ها می‌توانند آزادانه و منطقی و محترمانه نقدهای خود را مطرح کنند. 🔸اما وظیفه ‎، عمل به مُر قانون است نه مصلحت‌سنجی. مصلحت‌اندیشی کار رهبر معظم انقلاب است. کسانی‌که الان از ردصلاحیت جهانگیری و لاریجانی ناراحتند، سالهای گذشته منتقد تایید صلاحیت روحانی بودند! تا روحانی را نقد می‌کردیم می‌گفتند چرا شورای نگهبان تاییدش کرد! حالا ژست می‌گیرند که چرا حامیان فلانی را در تایید صلاحیت‌ها در نظر نمی‌گیرند! 🔹بالاخره شورای نگهبان به قانون عمل کند یا مصلحت‌سنجی کند؟ اینکه مشارکت در انتخابات باید بالا باشد به معنای تایید افراد بی‌صلاحیت نیست! اگر در تایید روحانی اشتباه کرده باشد دلیلی ندارد همان اشتباهات را تکرار کند! مگر شرط مدیر و مدبر بودن نباید احراز شود؟ آیا جهانگیری و لاریجانی و پزشکیان و آخوندی مدیر و مدبر بودند که کشور را به لبه_پرتگاه بردند؟! 🔸شاید این لیست در نهایت تغییر کند ولی نباید به جریانات سیاسی اصالت داد و سهم تعیین کرد! باید هر شخصی ویژگی‌های احراز صلاحیت را دارد تایید شود از هر جریانی باشد. اگر شخصی هم ویژگی‌ها را ندارد نباید تایید شود از هر جریانی باشد! ❇️ با این حال منتظر می‌مانیم تا ارائه رسمی لیست نهایی. پ.ن: فراموش نکنیم علت مشارکت پایین در اتتخابات مجلس_یازدهم عملکرد فاجعه بار دولت و مجلس لاریجانی بود ا‌گرچه هم اصلاح‌طلبان لیست دادند هم عدالتخواهان هم اصولگرایان!
🚫. *از سیاست فرار نکنید!!!* 🚫 ⚠. *هیچ راه فراری از سیاست نیست ، چه بخواهیم و چه نخواهیم ، این سیاست هست که حکومتها را تشکیل می دهد و روابط اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی ما را تحت تأثیر خودش قرار می دهد. اگر ما سیاست را رها کنیم ، سیاست ما را رها نخواهد کرد. 👈 این سیاست هست که آمریکا را از آنطرف دنیا به خاورمیانه آورده و دهها پایگاه نظامی زده تا هم بر نفت منطقه مسلط باشد و هم با قلدری بر کشورهای منطقه مسلط شود!!!! 👈 این سیاست هست که سالها به کمک روباه پیر انگلیس آمده و از چپاول کشورهای آسیایی و آفریقایی ثروتهای میلیاردی به جیب زده اند!!!!* ⚠. *از سیاست فرار نکنید ، بلکه سیاست را یاد بگیریم و در زندگی خودمان بکار بگیریم. هر انسانی به علم سیاست نیازمند است. خصوصا ما مسلمانان بیشتر محتاجیم ، چون دیانت باید همراه سیاست باشد ، اگر بصیرت و شناخت نباشد ، دینداری ما هم پوسته ای بیش نخواهد بود. 👈 برخی میگویند سیاست را رها کنیم و به امور مذهبی و فرهنگی بپردازیم !!!! 🚫 این نوع نگاه اشتباه است ، چون این سیاست است که برنامه های فرهنگی و حتی مذهبی ما را تحت تأثیر قرار داده و می دهد.!!! 👈 این سیاست هست که غربیها سندی بنام 2030 می نویسند و از طریق یونسکو به کشورهای دیگر تحمیل می کنند تا نسلی همسو با فرهنگ غربی تربیت شود!!!!* ⚠. *از سیاست فرار نکنید ، تاریخ بخوانیم و عبرت بگیریم ، حتی نمک سفره شما هم به سیاست ربط پیدا می کند ، این سیاست اقتصادی هست که میتواند اقتصاد یک کشور را آباد و یا ویران کند. سیاستهای مالیاتی ، بودجه ، صادرات و واردات ، روابط با کشورهای خارجی همگی در علم سیاست تنیده شده است.* ⚠ 🚫. *این سیاست غربیهاست که در انتخابات ما دخالت می کنند ، این سیاست انگلیس خبیث است که شبکه bbc فارسی را ساخته تا ذهن ایرانیها را همسو با سیاست انگلیس کند 👈 این سیاست عربستان سعودی خبیث است که با بودجه های میلیاردی شبکه ایران اینترنشنال را راه انداخته تا هر روز ذهن مردم ایران را تخریب کند.⚠ آیا میتوانیم از سیاست فرار کنیم؟؟؟؟ سیاست ما را در آغوش گرفته است!!!!!* 🚫 ☑. *کلام آخر خطاب به قشر مذهبی جامعه : اگر اهل سیاست نباشید ، اگر اهل شناخت حق و باطل نباشید ، اگر مشغول تسبیح و ذکر و دعا شده و از سیاست غافل شوید ، اگر بگویید ما را به سیاست چکار؟؟؟👈 این دینداری ارزشی نخواهد داشت. پوست بدون مغز است. ⚠ این سیاست بود که شخصی مانند یزید حاکم مسلمین میشود و پسر پیامبر را به مسلخ کربلا میفرستد. سیاست را بفهمید و از آن فرار نکنید .⚠ امروز سیاست جهان اسلام دست مقام معظم رهبری است. حرفهایش را بدقت گوش کنیم و اطاعت از ولایت را در زندگی خودمان پیاده کنیم. دیانت ما با سیاست تکمیل خواهد شد.* ☑. *انتخابات مهم ریاست جمهوری را دریابید ، دولتی انقلابی و قوی می خواهیم ، دولتی که در رکاب ولایت ، برای مردم خدمت کند ، نه دولتی که با رهبر انقلاب زاویه داشته باشد. دقت کنید ، راه نجات کشور تشکیل دولت انقلابی و ولایی است.* ☝☝
🔵رئیسی: قطعی مکرر برق تعدی به حقوق عامه است رئیس قوه قضائیه: 🔹بررسی علت قطعی‎های مکرر برق یکی از مصادیق اصلی رسیدگی به حقوق عامه است و نباید نسبت به تضییع این حق بی‌توجهی صورت گیرد. 🔹سازمان بازرسی و دادستانی کل کشور علت قطعی برق را بررسی کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی بانوی شجاع افشاگری میکند.... مطالبه عمومی مردم ایران باید از قوانین این باشد: نه به مسئولینی که فرزندان لاکچری خارج نشین دارند! نه به دوتابعیتی ها! نه به نفوذی ها ! نه به سرمایه های دشمن !
🔸«خرمشهر های جدیدی» در پیش است که باید فتح شود . 🔹مهم ترین جنگی که هم اکنون در جریان است ، «جنگ اعتقادی» و «جنگ نرم» است . 🌱فتح و پیروزی در این نبرد جدید و حساس ، به دست «افسران جوان جنگ نرم» باید اتفاق بیفتد . 🌱سلاح ما در این جنگ : « اندیشه ی قوی» « قلم و بیان» و «رسانه» است. ✅نیاز است هر کدام از ما مبانی اعتقادی خود را محکم تر از پیش کنیم تا هم خود مصون بمانیم و هم به دیگران کمک کنیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌠☫﷽☫🌠 🔴کلیپ ویژه| سعید حجاریان؛ تئوریسین اصلاحات: آدم خشک و نچسبی مثل لاریجانی را هم می توانیم رئیس جمهور کنیم. 🔸
🌠☫﷽☫🌠 🔺️واردات پرعارضه‌ترین به دستور روحانی! بفرستید به اونایی که دم به دم هی میگن پس رهبری چرا چیزی نمیگه؟! رهبر_انقلاب سه ماه پیش ورد این واکسن را منع کرده بود ولی روحانی داره وارد میکنه!
🌠☫﷽☫🌠 🔴 توییت سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی: و مردم را قطع نکنید، یکماهه پیشکش!
🌠☫﷽☫🌠 *مگر میشود در سالروز فتح از تو یادی نکرد...* *چه زیبا گفتی* *بچه ها اگر شهر سقوط کرد* *دوباره فتحش میکنیم* *مراقب باشید ایمانتان سقوط نکند‌‌‌‌‌‌* * روحت شاد* خرمشهرها در پیش است....✌️✌️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 تیزر گفتگوی "رو در رو" با ابوالفضل ظهره وند 🔹صالحی یکی از کسانی بود که مثل موریانه روی احمدی نژاد تاثیر گذاشت و مواضع ضد امریکایی احمدی نژاد را خراب کرد 🔸روحانی به قدری در برابر امریکا عقب نشینی کرده که انقلابی بودن ما هیچ، ژن هخامنشی ما را هم تخریب کرده 🔹جلوگیری از هدر دادن بیت المال یعنی اینکه هم جلیلی هم لاریجانی وقتی دبیر شورای عالی امنیت ملی بودند به ایتالیا سفر کردند، هزینه سفر لاریجانی 100 هزار دلار شد و هزینه سفر جلیلی 5 هزار دلار! 🔸 جلیلی خیلی راحت می توانست توافقی مثل برجام را امضا کند اما نکرد چون منافع ملی برایش مهم بود نه نمایش مقابل دوربین فیلم کامل: https://www.aparat.com/v/mBbwh @rudarru57
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✅تکمیل: یک جواب حلی داره یک جواب نقضی 🔵جواب حلیش همینه که 🔷اولا دور تشکیل نمیشه چون شورای نگهبان توسط رهبری تعیین میشه و رهبری توسط خبرگان اما خبرگان دیگه توسط شورای نگهبان نیست بلکه توسط مردمه. شاهدش هم همین خبرگان اخیر بود که بیشترین رای از لیست بی بی سی که خلاف نظر شورای نگهبان بود رای اورد 🔷ثانیا بر فرض که دور هم باشه وقتی مشکلی پیش میاد که ما مقوله تقوا و عدالتو درباره افراد لحاظ نکنیم که می کنیم. 🔵و جواب نقضی هم این که در خیلی از کشور های دیگه مثل امریکا و انگلیس همین سیستم برقراره. برای مثال در دیوان عالی کشور آمریکا قضات دیوان عالی را رئیس جمهور انتخاب می کنه، همین قضات هم جرائم احتمالی رئیس جمهور را رسیدگی می کنه. و اساسا هر نظام مبتنی بر قانونی یک نهاد مشابه شورای نگهبان داره اصطلاحا بهش میگن دادرس اساسی یا نهاد صیانت کننده در قانون اساسی. ما نظامی نداریم که مشابه این نهاد رو نداشته باشه مگر دیکتاتوری باشه.ضمن این که ما شرایط دیگری را هم در قانون اساسی علاوه بر کشور های دیگه، هم برای رهبری هم برای فقهای شورای نگهبان و هم مجلس خبرگان داریم که همشون باید عدالت و وثاقت داشته باشند.
مراقب باشید در دام خناسان نیفتید و در پازل دشمن بازی نکنید. ✅ شورای نگهبان، آبروی نظام است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷این هم نمونه کشور های دیگه که مشابه نهاد شورای نگهبان درشون وجود داره که نقش شورای نگهبان خودمونو داره: مثل دادگاه قانون اساسی در ترکیه، محکمةالنقد در مصر، شورای قانون اساسی و دیوان عالی عدالت در فرانسه، دادگاه قانون اساسی در آلمان، مجلس نمایندگان و سنا در آمریکا، مجلس عوام در انگلستان و دادگاه قانون اساسی در روسیه. که در واقع این مراجع قانونی همون نقش شورای نگهبان خودمون را بر عهده دارند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✳️ ما به لیسیدن پای شما هم قانعیم! 🔹نوع جدیدی از «انسان» درحال تولد است. انسانی که بدون نیاز، بدون دلیل، بدون توقع دریافت جواب و حتی بدون آنکه بداند چرا، در به در به دنبال چکمه‌ای می‌گردد که آنرا بلیسد. 🔸ما با برآمدن نسلی مواجهیم که نه تنها نتوانسته از «لیسیدن» و «پرستش» دل بکند، بلکه از بوسیدن دست صاحبان قدرت، صاحبان ثروت، شخصیت‌های مذهبی و ملی، به لیسیدن پای «خواننده» و «هنرپیشه» «فوتبالیست» رسیده است. 🔹‏سیگنالی که «نسل جوان» با لیسیدن کفش خوانندگان و هنرپیشه‌ها و فوتبالیست‌ها و «بغ بغو» کردن و ... دارد به اصحاب قدرت و ثروت مخابره می‌کند این است:« بیشتر بچاپید،ما به لیسیدن پای ملیجک‌های بارگاه‌های شما هم قانعیم».
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✳️ برده‌داری به شیوه 🔹کشورهای جنوب شرق آسیا «بهره‌کش خانه‌» شرکت‌های آمریکایی تولید پوشاک هستند. مردم این کشورها برده‌های بی قید و شرط صنعت مد هستند. 🔸شرکت‌های آمریکایی از نیروی کار بسیار ارزان کشورهای بنگلادش، اندونزی، مالزی و تایلند نهایت بهره را می‌برند. وضعیت نیروی کار این کشورها آنقدر اسفناک است که حتی کودکان ۸ ساله هم به بردگی این شرکت‌ها درمی‌آیند. محصولات تولیدی توسط این بهره‌کش خانه‌ها به اسم کالای ساخت آمریکا در دنیا به فروش می‌رسد. 🔴 پیوستن به بدون داشتن بنیه قوی اقتصادی قابل رقابت و قوانین حمایتی سختگیرانه، نتیجه‌ای جز تبدیل شدن ایران به یکی دیگر از بهره کش خانه‌های شرکت‌های چند ملیتی ندارد. 🔵 فریب دروغ‌پردازی‌های سیاسیون و وارداتچی‌های اتاق بازرگانی را نخوریم، منظورشان از «تعامل سازنده» و «حل شدن در اقتصاد دنیا» دقیقا برای کشورهای صنعتی است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ کلاه گشاد تساوی حقوق زن و مرد 📌 آن‌ چیزی که به نام تساوی زن و مرد امروز مد نظر غرب هست و در کشور در حال جا افتادن است تساوی افعال انسانی است نه کرامت انسانی ... 👈 اگر مدافع حقوق زنانید این کلیپ را ببینید
⁉️علت خطای فاحش : 👈حجاب از ایران به اسلام وارد شد! 🔸 ؛ مورخ بزرگ امریکایی، در شاهکار خود ، برای توصیف حجاب سفت و سخت زنان ایران باستان مینویسد: ارتباط اعراب با ایرانیان موجب رواج حجاب در قلمرو اسلام بود! 📚منبع: تاریخ تمدن؛ ویل دورانت؛ ج۱۱؛ ص۱۱۲ در اینکه حجاب اسلامی ربطی به حجاب باستانی ایران ندارد شکی نیست. دلیل این برداشت آقای ویل دورانت در واقع حجاب سخت ایرانیان از اسلام بوده است. حجاب آنچنان در بین ایرانیان ارزشمند بود و رایج، که مورخ بزرگی چون ویل دورانت را در تحلیل این مطلب دچار چنین خطای فاحشی کرده است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 👌 کار جالب بچه‌های توییتر زیر توییت رهبر انقلاب 🔺 در روز ظهورش چه شگفت است مراسم / چون همره مهدی‌ست ابومهدی و قاسم