eitaa logo
روشنگری‌ آخرالزمان
5.3هزار دنبال‌کننده
43.3هزار عکس
39.5هزار ویدیو
605 فایل
هرآنچه که یک منتظر ظهور باید بداند سئوال ، پیشنهاد ، انتقاد خودرا در گروه هایمان مطرح فرمائید نشر مطالب آزاد است حتی با نام خودتان
مشاهده در ایتا
دانلود
این دو سنگ‌ عظیم به سفارش یك گروه مرموز از آمریکائیان وفادار در جورجیا ساخته شده‌ و بر آنها چندین پیام عجیب نوشته شده است که میگوید بشریت را زیر 500،000،000 در تعادل دائم با طبیعت حفظ کنید تولید مثل را عاقلانه راهنما و هدایت کنید سرطان بر زمین نباشید بشریت را با آن متحد کنید با یك زبان جدید ، یك تعداد از مردم معتقدند که این پیام ها بر سنگ ها یك عقیده شیطان گونه یا ده فرمان دجال است از زمان ساخت این دو سنگ هم اطلاعات درست در دسترس نیست 𝕵𝖔𝖎𝖓 𝕿𝖍𝖊 𝕮𝖍𝖆𝖓𝖓𝖊𝖑 : @Scary_World_Facts
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ایتالیا - انبار ذخیره واکسن ارتش ایتالیا بعد از اعلام تصویب “واکسن اجباری برای نیروهای امنیتی” اتش گرفت. شانسی بوده! دم ارتشی ها گرمممممممممممممم❤️ ✍بین این همه مقررات نظامی 😐 مهم نیست را باید محدود کنند ولی برای فریب مردم به یلدا و دورهمی ها و کنسرتها و مدارس هم اشاره میکنند اصل دشمنی با شعائر الهی و مجالس شیعی است امام زمان عج را با افشای حقایق کرونا و واکسن ها و شکست پروژه نفوذ عوامل صهیونیستی WHO یاری کنید✔️ کرونا اسم رمز فتنه ایست برای نابودی اسلام و انسانیت که ها نگذاشتند با سلاح نظامی محقق شود..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😄صحبت‌های اولین! مبتلا! به سویه جدید! کرونا! در ایران! 👌برای متقاعد کردن مردم ساده برای تزریق دوز سوم واکسن ها، متهمین به اومیکرون را از اشخاص واکسن زده ای انتخاب می کنند که علائم سرماخوردگی دارند! 😄با نامیدی از واکسن‌ نزده ها، دنبال تزریق واکسن های باقی مانده به واکسن زده های قبلی هستند! مهم نیست را باید محدود کنند ولی برای فریب مردم به یلدا و دورهمی ها و کنسرتها و مدارس هم اشاره میکنند اصل دشمنی با شعائر الهی و مجالس شیعی است امام زمان عج را با افشای حقایق کرونا و واکسن ها و شکست پروژه نفوذ عوامل صهیونیستی WHO یاری کنید✔️ کرونا اسم رمز فتنه ایست برای نابودی اسلام و انسانیت که ها نگذاشتند با سلاح نظامی محقق شود..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یوسف_سلامی داره مرزهای خودشیرینی و وقاحت رو جابجا میکنه... مهم نیست را باید محدود کنند ولی برای فریب مردم به یلدا و دورهمی ها و کنسرتها و مدارس هم اشاره میکنند اصل دشمنی با شعائر الهی و مجالس شیعی است امام زمان عج را با افشای حقایق کرونا و واکسن ها و شکست پروژه نفوذ عوامل صهیونیستی WHO یاری کنید✔️ کرونا اسم رمز فتنه ایست برای نابودی اسلام و انسانیت که ها نگذاشتند با سلاح نظامی محقق شود..
🔴 لقمه حرامی که از گلوی خودرو ساز ها قشنگ پایین میره ➖➖➖➖➖ ⏰ @shomareshmakooszohor
اینو پرینت بگیر داشته باش هر کی گفت واکسن اجباری بزنید ، ازش امضا بگیر😉 عمرا احدی امضا کنه🤣 هیچ کس تضمین نمیده شما سالم بمونید مهم نیست را باید محدود کنند ولی برای فریب مردم به یلدا و دورهمی ها و سینماها و مدارس هم اشاره میکنند اصل دشمنی با شعائر الهی و مجالس شیعی است امام زمان عج را با افشای حقایق کرونا و واکسن ها و شکست پروژه نفوذ عوامل صهیونیستی WHO یاری کنید✔️ کرونا اسم رمز فتنه ایست برای نابودی اسلام و انسانیت که ها نگذاشتند با سلاح نظامی محقق شود..
در ایتالیا دستور اجبار واکسن صادر شد بلافاصله انبار واکسن به آتش کشیده شد مهم نیست را باید محدود کنند ولی برای فریب مردم به یلدا و دورهمی ها و سینماها و مدارس هم اشاره میکنند اصل دشمنی با شعائر الهی و مجالس شیعی است امام زمان عج را با افشای حقایق کرونا و واکسن ها و شکست پروژه نفوذ عوامل صهیونیستی WHO یاری کنید✔️ کرونا اسم رمز فتنه ایست برای نابودی اسلام و انسانیت که ها نگذاشتند با سلاح نظامی محقق شود..
اگر ایران،کره جنوبی بود بخاطر موارد ۲ تا ۷ علی لاریجانی رو حبس ابد میکردند نه اینکه با پررویی طلبکار هم بشه !! شورای نگهبان اگر نگران ابروی خودش و ابروی نظام هست پرونده ی تخلفات لاریجانی رو برای بررسی قضایی به قوه قضا ارجاع بده وگرنه با این جو فعلی که ایجاد شده فقط حیثیت خودش به باد میره. ولله سکوت و مصلحت بیش از این به اندازه ی خیانت امثال لاریجانی به نظام ضربه میزنه اما انگار گوش شنوایی نیست! ➖➖➖➖➖➖➖➖ @shomareshmakooszohor
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚡️علمای مسیحیت و یهودیت و اسلام از خطر کرونا هراسی و اهداف آن گفتند 👌چه خطر بزرگی در راه است که همه نگران شده اند؟! 😒چرا گوش ها برای شنیدن حقیقت آماده نیست؟! —————————— مهم نیست را باید محدود کنند ولی برای فریب مردم به یلدا و دورهمی ها و سینماها و مدارس هم اشاره میکنند اصل دشمنی با شعائر الهی و مجالس شیعی است امام زمان عج را با افشای حقایق کرونا و واکسن ها و شکست پروژه نفوذ عوامل صهیونیستی WHO یاری کنید✔️ کرونا اسم رمز فتنه ایست برای نابودی اسلام و انسانیت که ها نگذاشتند با سلاح نظامی محقق شود..