eitaa logo
روشنگری‌ آخرالزمان
5.3هزار دنبال‌کننده
45.4هزار عکس
41.8هزار ویدیو
622 فایل
هرآنچه که یک منتظر ظهور باید بداند سئوال ، پیشنهاد ، انتقاد خودرا در گروه هایمان مطرح فرمائید: https://eitaa.com/joinchat/2167734418C3f5169aabe گروه جهاد تبیین و افشاگری☝ نشر مطالب کانال ما بدون قیدوشرطی آزاد است(درراستای جهادتبیین)
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 دکتر حسین خیراندیش : 🔻 بهترین سن ازدواج در طب سنتی 🔻چرا گفته می‌شود تُرشیدگی؟
✅ نکته ۲: 📚هر کسی باید جایگاه درست خودشا بدونه. ۱- اینکه چه وظیفه ای داره و باید چیکار کنه. ۲- و هم اینکه از همه توان خودش برای وظیفه ای که بر عهده داره استفاده کنه. 🌸بعضیها قلم خوبی دارن. 🌸بعضیها بیان خوبی. 🌸بعضیها مشاور خوبین. 🌸بعضیا ایده پردازن. 🌸بعضیا راه کار بلدن. 🌸بعضیا مدیریتشون خوبه. 🌸بعضیا دقتشون. 🌸و....... جنگ بیولوژیک خیلی حساس تر از جنگ نظامیه. ✅ جای خودمونو گم نکنیم. ✅ کوتاهی نکنیم. ماسک و واکسن و پروتکل ها و داروهای یهود همه برای بردگی و کشتارند! اگر آگاه نشویم و به حرف متخصصان متعهد که تحت تسلط دشمنان نیستند ، گوش نکنید جزو هلاک شدگان آخرالزمان خواهید بود! طبق احادیث دوسوم مردم پیش از ظهور هلاک خواهند شد! ⚠️⁉️چرا همانگونه که را حذف می کنند، مخالفان واکسن را نیز حذف می کنند؟! 🔆 سخنان گوهربار امام را فراموش نکنیم که فرمودند: <<اگر دشمن از کار شما عصبانی و ناراحت بود، بدانید کارتان صحیح است>> قطعا دشمن نمی خواهد شکل بگیرد.
هدف اینه💪 ✅ نکته ۱ : 📚باید قواعد جنگ بیولوژیک را بدونیم. ✅ من اگر اصول را ندونم نمیتونم دقیقا وظیفه و هدفم را بشناسم و ممکنه کاری انجام بدم که نه به وظیفم مربوطه و نه به هدفم.
🔴مثل یک شطرنج باز 🔺یکی از مهم ترین توصیه های رهبر معظم انقلاب در دیدار با بسيجيان: «در جنگ نرم عكس‌العملي رفتار نكنيد البته بايد پاسخ دشمن را داد اما هميشه مانند شطرنج‌بازي ما هر يك قدم از دشمن جلو باشيد و كنشي عمل كنيد.» 🔹واقعیت این است که رویکرد جريان انقلاب خصوصا در امر فرهنگ، غالباً تدافعی، واکنشی و تهدید محور است. ما بیشتر منتظر تهاجم فرهنگی غرب هستیم تا پاسخ بگوییم. درحالی که گفتمان انقلاب اسلامی، به چالش کشیدن جبروت و فرهنگ و تفکر غرب و غربگراهاست. 🔻پاسخ به شبهات و تقابل، لازم و ضروری ست. اما همیشه در حالت دفاع بودن، کم کم انفعال، خستگی و ناامیدی می آورد، پویایی را می گیرد و ابتکار عمل را به حریف می دهد. چیزی که همه ما بارها شاهدش بودیم.
💚 خبر خوب | بیماری که در اثر سقوط از ارتفاع نیازمند هزینه عمل جراحی بود الحمدلله با همت شما مخاطبان عزیز‌ مهدی‌یاور، عمل شد و طبق گزارش یکی از نزدیکانشان از اتاق عمل خارج شده و در بخش عمومی است. 💯 ما برحسب ندای درونی، وجدان و آدمیت، و البته دریافت شرح حال کامل و آدرس و تلفن متولی ( همانطور که در پست قبل ذکر شد ) ، توانستیم در این حرکت خیرانه حرکتی کوچک جهت رضایت مولا صاحب الزمان ( عج ) برداریم. و این امور را قطعأ توفیق الهی می‌دانیم که نصیب ما و شما خوبان شده است.
ایشون هستند👆
جلد مجله اکونومیست، 1988 "برای ارز جهانی آماده شوید" اینها صرفا پیش بینی نیستند ، بلکه اعلام برنامه هستند ! ماسک و واکسن و پروتکل ها و داروهای یهود همه برای بردگی و کشتارند! اگر آگاه نشویم و به حرف متخصصان متعهد که تحت تسلط دشمنان نیستند ، گوش نکنید جزو هلاک شدگان آخرالزمان خواهید بود! طبق احادیث دوسوم مردم پیش از ظهور هلاک خواهند شد! ⚠️⁉️چرا همانگونه که را حذف می کنند، مخالفان واکسن را نیز حذف می کنند؟! 🔆 سخنان گوهربار امام را فراموش نکنیم که فرمودند: <<اگر دشمن از کار شما عصبانی و ناراحت بود، بدانید کارتان صحیح است>> قطعا دشمن نمی خواهد شکل بگیرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جریان نفوذ از طریق سازمان بهداشت جهانی ماسک و واکسن و پروتکل ها و داروهای یهود همه برای بردگی و کشتارند! اگر آگاه نشویم و به حرف متخصصان متعهد که تحت تسلط دشمنان نیستند ، گوش نکنید جزو هلاک شدگان آخرالزمان خواهید بود! طبق احادیث دوسوم مردم پیش از ظهور هلاک خواهند شد! ⚠️⁉️چرا همانگونه که را حذف می کنند، مخالفان واکسن را نیز حذف می کنند؟! 🔆 سخنان گوهربار امام را فراموش نکنیم که فرمودند: <<اگر دشمن از کار شما عصبانی و ناراحت بود، بدانید کارتان صحیح است>> قطعا دشمن نمی خواهد شکل بگیرد.
❌ معاون درمان ستاد کرونا: هر ۶ ماه باید واکسن کرونا بزنید 👇 آینده ای نه چندان دور 👇 🔹مراجعه کننده بانک : ببخشید می خواستم این کار بانکی را انجام دهم . 🔶 کارمند بانک : ببخشید کارت واکسن شما تمدید نشده است از انجام این درخواست شما معذوریم . 🔷 مراجعه کننده : آخه چرا؟ من 9 دز واکسن تزریق کردم. دیگه باید چکار کنم؟ 🔶 کارمند بانک : همین الان برید نزدیک ترین مرکز بهداشت و دز 10 رو تزریق کنید تا کارتون رو انجام بدم . 🔷 مراجعه کننده : چشم تا یک ساعت دیگه بر میگردم . ___________ ❌ وقتی که هزاران میلیارد تومان بابت راه اندازی این تعداد کارخانه واکسن سازی هزینه کرده اند آیا امکان دارد شما را فقط با سود ناشی از تزریق دو دز رها کنند !!!؟ ماسک و واکسن و پروتکل ها و داروهای یهود همه برای بردگی و کشتارند! اگر آگاه نشویم و به حرف متخصصان متعهد که تحت تسلط دشمنان نیستند ، گوش نکنید جزو هلاک شدگان آخرالزمان خواهید بود! طبق احادیث دوسوم مردم پیش از ظهور هلاک خواهند شد! ⚠️⁉️چرا همانگونه که را حذف می کنند، مخالفان واکسن را نیز حذف می کنند؟! 🔆 سخنان گوهربار امام را فراموش نکنیم که فرمودند: <<اگر دشمن از کار شما عصبانی و ناراحت بود، بدانید کارتان صحیح است>> قطعا دشمن نمی خواهد شکل بگیرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ بر اساس حکم دیوان عدالت اداری: هیچکدام از ادارات کشور حق جلوگیری از ورود کارمندانی که واکسن نزدند را ندارند و این اقدام با این شرایط تخلف است. نوشدارويي و بعد از کلی واکسن آمدي "دیوان عدالت اداری" اين زودتر مي خواستي حالا چرا ؟ صبر میکردید دوز سوم رو هم اجباری میزدن همه کارمندا بعد اعلام نظر میکردید! کارمندان کارگران و اصناف از ترس کار و نان و دانشجو و دانش آموز از ترس جاماندن از تحصیل جان خود را به خطر انداختند اگر با خاطیان آن هیچ برخوردی نشه چه سودی داره! بر پدر معنوی ملت که دوسال است با تمام وجود مقابل فتنه آخرالزمانی کرونا سینه سپر کرده مبارک🌷 را با شکست پروژه کروناهراسی یهودیان WHO یاری کنید✌️ 🖌 امیررضا
🌹«روز مرد را به مردترین تاریخ معاصر ، بزرگوار 🌹 که با روشنگری در مورد ی و باعث بیداریمان شد را تبریک می گوییم ، هر جا هستند زیر سایه ی مولا علی علیه السلام تندرست و سعادتمند و سالم باشند 🌹❤️💐🇮🇷 حق شیعه بودنت را خوب بجا آوردی ، هم خدا و هم اهل بیت از تو راضیند ، کاش مثل تو فراوان داشتیم .» ➖➖➖➖➖➖ پ‌ن: به شخصه روزی نیست این بزرگ مرد شریف رو یاد و دعا نکنم ایشون در اوج سکوت و خفقان فتنه ی کرونا ، در حالی که تقریبا همه مردم و پزشکان از فتنه بی خبر بودند یا سکوت اختیار کردند ، علمدار و خط شکن این راه شدند و با به خطر انداختن خود و شغل جایگاه و..... خود علنی روشنگری کردند و بسیار هزینه دادند .... خداوند ان شاالله ایشون و همه ی دلیرمردان و جوانمردان راه روشنگری، «این عرصه خطیر و فتنه ی عظمی» رو حفظ کنه و بر عزت و عمر و سلامتیشون بیفزاید. ان شاالله بزوی همگی در رکاب امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف سربازی کنند 🙏🌹💐
🔹دوستان مکرمی که فریاد ولایتمداری کاذب سر می دهند، بدانید این بازی واکسن و کرونایی تمام دستورات ریز و درشتش از غرب می آید و ربطی به ولایت ندارد و برخلاف وعده های پوچشان، تمامی هم ندارد و برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است. 🔹نه با ماسک زدن و نه با واکسن زدن کار درست شده و نه خواهد شد، این بازی تمامی ندارد، بازی که آن ها ساخته اند تا زمانیکه به روش آن ها عمل کنیم، تمامی ندارد و قصد دارند تا نابودی انقلاب پیش ببرند. 🔹اگر واکسن مفید بود قطعا رسانه های معاند یک بهانه ای به دست می گرفتند و به هر نحوی شده آن را زیر سوال می بردند و مورد هجمه قرار می دادند. 🔹اگر واکسن مفید بود مانند تمام اقلامی که تحریم هستیم، آن را هم تحریم می کردند نه اینکه هدیه دهند. 🔹در فتنه بزرگ کرونا حقیقت کاملا روشن است؛ همین که دشمن مانند فتنه 98 طرفدار آن طیفی است که به نفع او کار می کنند و از طیف و تفکری حمایت می کند که رسانه هایش برای او می نوازند، فقط در این فتنه بسیار پیچیده ولایت را سپر خود کرده اند وگرنه در عین پیچیدگی، حقیقت کاملا مشخص است. 🔹مانند فتنه ای که مامون ملعون درست نمود و با آن قیام علویان را سرکوب نمود و امام رضا سلام الله علیه را ولیعهد نمود تا شیعیان را ساکت کند و امام رضا هم با فرستادن کدهایی اعلام مخالفت نمود ولی اکثر شیعیان متوجه نشدند و قیام علویون شکست خورد. 🔹مانند جنگ صفین هر دو صف دم از خدا و اسلام می زنند و هر دو طیف موافق و مخالف واکسن از ولایت دم می زنند. اما حق با کیست؟! مانند جنگ صفین باید دید که دشمن از کدام طیف حمایت می کند؟! باید دید کدام طیف دست به تحریف کلام ولایت دست می زند؟! چرا تمام رسانه های داخلی و خارجی در یک مسیر قرار گرفته اند؟! چرا حتی رسانه های اصلاح طلب تا سلطنت طلب و بی بی سی و ... همگی از واکسن حمایت می کنند!! ⚠️⁉️کدام رسانه کوچک و بزرگ غربی و داخلی را سراغ دارید که تبلیغ علیه واکسن کند؟! ⚠️⁉️به صحنه نگاه کنید آیا واقعا الان خواست استکبار، نزدن واکسن است؟! ⚠️⁉️اگر واکسن زدن کار انقلابی است چرا رسانه های معاند فارسی زبان مردم را به آن تشویق می کنند؟! ⚠️⁉️مخالفت با واکسن اگر واقعا ضرر برای استکبار داشت، آیا اینستاگرام مخالفان واکسن را حذف می کرد؟! ⚠️⁉️چرا همانگونه که را حذف می کنند، مخالفان واکسن را نیز حذف می کنند؟! 🔆 سخنان گوهربار امام را فراموش نکنیم که فرمودند: <<اگر دشمن از کار شما عصبانی و ناراحت بود، بدانید کارتان صحیح است>> قطعا دشمن نمی خواهد شکل بگیرد.
🍀فوایدعطسه از 🍃نسیم خادم می گوید: وقتی امام زمان علی ده روزه بود به محضرش شرف یاب شدم احضورش عطسه کردم. فرمود: 《یرحمك لله》؛ خدای تو را بیامرزد، (دعای مخصوص عطا کننده که به تسمية العطاس معروف است). بسیار خوشحال شدم که امام در حق من چنین فرمود. سپس فرمودند: تو را درباره عطسه مژده دهم؟ آن تا سه روز امان از مرگ است. 🔰منبع:غیبت طوسی،ص۱۳۹ و بحارالانوار،ج۵۱،ص۵ 🥀 🥀
🔴 چرا صداوسیما با مردم در جریان روند مدیریت کرونا و واکسن صادق نیست ؟! ▫️ در ماجرای کرونای کشور، دیوان عدالت اداری به نفع افراد واکسن نزده رایی صادر کرد که بعد از پخش این خبر در فضای مجازی، صداوسیما سریع ورود کرد و با نوع کنش گری رسانه ای خود به دنبال اصلاح این رای به ضرر افراد واکسن نزده جامعه شد ▫️ این صداوسیما حواسش کجاست که چرا مغلوب جریان یکطرفه غالب طرفدار واکسن شده است و فضای انتقادات علمی و کارشناسی قطعی به واکسن های کرونا را سد کرده و گفت و گوی علمی این موضوع را نیز در رسانه ملی تعطیل کرده است؟!! ▫️چرا در برابر هزاران گزارش مردمی از آمار مرگ و میر واکسن کرونا و عوارض جانبی واکسن ها ساکت بودید و حرفی نزنید مگر افرادی که گزارش می‌دهند مردم این کشور نبودند؟!! ▫️چرا نسبت به تولید برنامه های مختلف رسانه ای برای دستاوردهای علمی موفق دارویی مقابله با کرونا که با پایه گیاهی بود ساکت بودید و مسئولان کشور را به خاطر بی اعتنایی به بیانات رهبر معظم انقلاب در پیگیری داروهای مؤثر درمانی محققان ایرانی به چالش نکشیدید؟!! ▫️چرا نسبت به وزارت بهداشت که به غیر واکسن هیچ روش پیشگیری دیگری را مورد تحقیقات علمی قرار نداده است سکوت اختیار کردید، یکبار سوال نکردید وقتی روش های پیشگیری دیگر هم زمان با روش پیشگیری واکسن مورد تحقیقات علمی قرار نگرفته است و وقتی وزارت بهداشت علم و یقین به تلفات انسانی واکسن دارد از کجا به روش مؤثر که فقط واکسن باشد رسیده است؟!! ▫️چرا وقتی وزیر بهداشت دولت رئیسی اعلام کرد که جشن پایان کرونا را با واکسیناسیون در دهه فجر می گیریم و امروز که رسانه ملی دید این حرف وزیر تازه کار محقق نگردید، وزیر بهداشت را به چالش نکشیدید که از مردم ایران عذرخواهی کند و به مردم صادقانه بگوید که واکسن ها مؤثر نبودند؟!! ▫️چرا یکبار از وزارت بهداشت سوال نکردید پروتکل درمانی و پیشگیری شما که هماهنگ با سازمان بهداشت جهانی است هنوز بعد از دو سال نتوانسته است این بیماری را حل کند چرا به فکر طراحی یک پروتکل پیشگیری و درمانی توسط محققان و پژوهشگران ایرانی با ظرفیت های داخلی نبوده و نیستید؟!! ▫️چرا وقتی که متوجه شدید عوارض بسیاری از واکسن ها در حال گزارش است، یکبار سوال از پایش واکسن های کرونا بر اساس کد ملی افراد واکسن زده را دنبال نکردید که چه عوارضی برای افراد واکسن زده افتاده است و یک گزارش دقیق خبری تهیه نکردید و ساکت شدید؟!! ▪️بله ما میدانیم به شما دستور دادند که در برابر اشکالات واکسن کرونا باید خفه شوید ماسک و واکسن و پروتکل ها و داروهای یهود همه برای بردگی و کشتارند! اگر آگاه نشویم و به حرف متخصصان متعهد که تحت تسلط دشمنان نیستند ، گوش نکنید جزو هلاک شدگان آخرالزمان خواهید بود! طبق احادیث دوسوم مردم پیش از ظهور هلاک خواهند شد! ⚠️⁉️چرا همانگونه که را حذف می کنند، مخالفان واکسن را نیز حذف می کنند؟! 🔆 سخنان گوهربار امام را فراموش نکنیم که فرمودند: <<اگر دشمن از کار شما عصبانی و ناراحت بود، بدانید کارتان صحیح است>> قطعا دشمن نمی خواهد شکل بگیرد.
*🚨ترور نافرجام بن سلمان* 🔻محمد بن سلمان ولیعهد سعودی توسط برادرش مورد سوءقصد قرار گرفته اما جان سالم به در برد. *👈طبق گزارش‌های مختلف، به دنبال این ترور نافرجام، محمد بن سلمان اقدام به دستگیری بندر بن سلمان برادرش به دلیل دست داشتن در این ترور نافرجام کرد.*
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 راهی برای نرم کردن اخلاق آقایون البته آقایان هم مراقب باشند جوگیر نشوند 🔴 🔰کانال طب اسلامی (فدک) @tebeslami_fadak
4_6025948169802615444.mp3
11.6M
۳ فایل پنجم 🌟 رجب، فصل رهایی از درگیری‌ها و گرفتاری‌های دنیایی است. فصل رهایی از - تعلقات - زودرنجی ها - حسادت‌ها - کینه‌ها - غیبت‌ها - گدایی محبت از دیگران - و.... گرفتار هر کدام هستی... رجب ماه تو هست، با دلت وارد شو.❣ @Ostad_Shojae
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 مستندات علمی درباره بی‌تاثیر بودن استفاده از ماسک در پیشگیری یا انتقال ویروس کرونا ♻️ ایمونولوژیست کانادایی: از نظر علمی ماسک زدن تاثیری در پیشگیری از ویروس ندارد ... ماسک و واکسن و پروتکل ها و داروهای یهود همه برای بردگی و کشتارند! اگر آگاه نشویم و به حرف متخصصان متعهد که تحت تسلط دشمنان نیستند ، گوش نکنید جزو هلاک شدگان آخرالزمان خواهید بود! طبق احادیث دوسوم مردم پیش از ظهور هلاک خواهند شد! ⚠️⁉️چرا همانگونه که را حذف می کنند، مخالفان واکسن را نیز حذف می کنند؟! 🔆 سخنان گوهربار امام را فراموش نکنیم که فرمودند: <<اگر دشمن از کار شما عصبانی و ناراحت بود، بدانید کارتان صحیح است>> قطعا دشمن نمی خواهد شکل بگیرد.
و بخوانند! ♨️ فشار خون بعد از تزریق واکسن 🔅نوسان فشار در اثر تزریق واکسن به خاطر ضعف خون و بلغم بالای خون اتفاق می‌افتد. 👈 شخصی که رطوبت طبیعی بدن در او بالا باشد یا رطوبت بالای عارضی داشته باشد، ضعف خون در آن شخص پدیدار می شود. واکسن به عنوان خلط فاسد صفرا عمل می کند که محرک بلغم است خلط بلغم موجود در بدن شخص یا بلغم عارضی، در پاسخ به واکسن باعث هیجان بلغم در بدن می شود هیجان بلغم در خون پرفشاری خون و افزایش فشار را در پی دارد که ثبات و پایداری ندارد یعنی گاهی غلیان می کند اما استقامت ندارد. 🔸این حالات هیجانی خون تا زمانی که اثرات واکسن در بدن باشد، از آن طرف هم مزاج شخص بلغم باشد ادامه پیدا می‌کند. راه حل های درمانی : ✅ افزایش خشکی طبیعی بدن با ماساژ، پشت به آفتاب نشستن، فعالیتی که باعث تعریق شود پیاده روی به مدت ۴۰ دقیقه هر روز ✅ مصرف خونساز های به ظاهر خشک مثلا قرص آهن، مویز، شاتره، پودر سنجد، پسته (البته از مغزیجات همین پسته مدنظر است) و هر چیز خون ساز که مایع و رطوبت دار نباشد. عناب و زرشک به دلیل سردی طبع اینجا قابل استفاده نیست ✅ تخلیه رطوبت اضافی بدن با تجویز برخی مسهلات ✅ افزایش کارکرد معده و روده 👈 بعد از ۱۰ تا ۲۰ روز که این موارد انجام شد می‌توان گفت حجامت کار ساز و مفید است چراکه با انجام این موارد و مصرف خونساز های خشک خلط لجنی در بدن بالا می آید و بدن برای حجامت آماده می شود. جان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 گلایه حکیم خیر اندیش از متخصصان طب جدید ♻️ 44% مرگ و میر در کشورما بخاطر سکته قلبی میباشد!
🔻هرموقع توی این جنگ بیولوژیکی ....👌🍃 ماسک و واکسن و پروتکل ها و داروهای یهود همه برای بردگی و کشتارند! اگر آگاه نشویم و به حرف متخصصان متعهد که تحت تسلط دشمنان نیستند ، گوش نکنید جزو هلاک شدگان آخرالزمان خواهید بود! طبق احادیث دوسوم مردم پیش از ظهور هلاک خواهند شد! ⚠️⁉️چرا همانگونه که را حذف می کنند، مخالفان واکسن را نیز حذف می کنند؟! 🔆 سخنان گوهربار امام را فراموش نکنیم که فرمودند: <<اگر دشمن از کار شما عصبانی و ناراحت بود، بدانید کارتان صحیح است>> قطعا دشمن نمی خواهد شکل بگیرد.
🔻هرموقع توی این جنگ بیولوژیکی راه رو گم کردید ببینید توپخانه دشمن کجا رو میزنه ....👌🍃 برخی از مهمترین کدهای رهبری که با وجود اختناق و فتنه های دولت روحانی به آنها اشاره کردند را ببینید☝️ اینها + تحریف سایت ایشان نشان میدهد رهبری در میان حلقه چندلایه نفوذ در حال افشاگریست و جهاد تبیین و افشاگری ماست که میتواند، فضا را برای افشای حقایق آماده کند دروغ بزرگ سیستم را افشا کنید‼️ به همه بگوئید فقط واکسن زده ها میمیرند و بیمارستانها پر از انبوه واکسن زده هاست‼️😡 به همه بگوئید امیکرون یعنی عوارض و جهشهای واکسن ها👍😡😠 ماسک و واکسن و پروتکل ها و داروهای یهود همه برای بردگی و کشتارند! اگر آگاه نشویم و به حرف متخصصان متعهد که تحت تسلط دشمنان نیستند ، گوش نکنید جزو هلاک شدگان آخرالزمان خواهید بود! طبق احادیث دوسوم مردم پیش از ظهور هلاک خواهند شد! ⚠️⁉️چرا همانگونه که را حذف می کنند، مخالفان واکسن را نیز حذف می کنند؟! 🔆 سخنان گوهربار امام را فراموش نکنیم که فرمودند: <<اگر دشمن از کار شما عصبانی و ناراحت بود، بدانید کارتان صحیح است>> قطعا دشمن نمی خواهد شکل بگیرد.