eitaa logo
روشنگری‌ آخرالزمان
5.3هزار دنبال‌کننده
45.5هزار عکس
41.8هزار ویدیو
622 فایل
هرآنچه که یک منتظر ظهور باید بداند سئوال ، پیشنهاد ، انتقاد خودرا در گروه هایمان مطرح فرمائید: https://eitaa.com/joinchat/2167734418C3f5169aabe گروه جهاد تبیین و افشاگری☝ نشر مطالب کانال ما بدون قیدوشرطی آزاد است(درراستای جهادتبیین)
مشاهده در ایتا
دانلود
🅾 که نداشته باشید، فرقی نمی‌کند ضد انقلاب باشید یا هیئت الرضا محفل بسیجیان و رهروان شهدا، به هر حال میزنید تو خاکی ... ♦️وقتی رهبر جامعه در قضیۀ موضع بی طرفی ایران را اعلام می‌کند، تو باز هم می‌زنی تو جاده خاکی! چون ملاک نداری و هردمبیل زندگی میکنی و تحت تأثیر جو رسانه‌ای موضع می‌گیری❗️ ♦️برادر بسیجی، رهرو شهدا❗️ حداقل دو تا جستجو می‌کردی ببینی از همین اوکراین جون جونیت چند هزار نیروی نظامی رفته به کمک آمریکا در عراقِ سپه‌سالار سرداران کربلا❗️ ببینی چندصد عراقی شیعه سپه‌سالار سرداران کربلا بدست همین انگلهای نژادپرست اوکراینی به شهادت رسیده❗️ چندهزار خانواده شیعه بی خانه و سرپرست شده❗️ چند بچه یتیم شده❗️ ✍ما طرفدار حمله روسیه به اوکراین نیستیم، اما اوکراین هم آن برۀ مظلومی نیست که به چنگ گرگ درنده افتاده باشد، اینجا قضیه لطف مکرر خداست در دعای مومنین که در قنوت نمازهای شب‌شان ناله میزدند ... 🤲 أللهم‌اشْغَلِ‌الظالمین‌َبالظالمین 🌹گاه‍‌نوشتهای یک طلبه‍ 🍀 @besmellaherrahmanerrahimm
محققان در کشفی جدید فهمیدند خودروی افراد واکسن نزده ناقل ویروس است خود سرنشینان ناقل نیستند! و اگر صاحب پلاک سه دُز واکسم بزند خودرو ایمن می شود و هر کس داخلش بنشیند دیگر ناقل نیست حتی اگر کرونا داشته باشد!!! را با شکست شبکه نفوذ دشمنانش و تسخیرلانه جاسوسی WHO یهود یاری کنید... کشتار اصلی کرونا با امواج5G و تأثیر آن بر اکسید گرافن موجود در واکسنها خواهد بود... نماد اطاعت بیگانه
⭕️ «رحمانی فضلی» وزیر کشور دولت روحانی ویلای ۱۸۰۰ متری خود در نیاوران را تخلیه نمی‌کند! 🔻خبرنگار ایرنا گفت این ویلا در منطقه نیاوران با وسعت ۱۸۰۳ متر و اعیان ۶۸۴ متر است. 🔻معاونت حقوقی ریاست جمهوری پیگیر تخلیه این ویلا است. در بخشی از این نامه آمده که رحمانی فضلی نه تنها هیچ‌گونه اجاره‎ای برای سکونت در ملک مذکور پرداخت نکرده، بلکه هزینه‎های سنگین نگهداری این ملک نیز از بیت‎المال پرداخت شده است. 🔻در این نامه تاکید شده که ضمن بررسی چگونگی واگذاری این ملک به وزیر کشور سابق، اقدامات قانونی برای رفع تصرف از ملک مذکور که مصداق تبعیض ناروا است، انجام شود. را با شکست شبکه نفوذ دشمنانش و تسخیرلانه جاسوسی WHO یهود یاری کنید... کشتار اصلی کرونا با امواج5G و تأثیر آن بر اکسید گرافن موجود در واکسنها خواهد بود... نماد اطاعت بیگانه
4_5969676573442310671.mp3
5.69M
🎙 سخنرانی استاد جمشید خدادادی : قسمت : سی و دوم اگر می‌خواهید بدانید که... 📛 چرا خوردن سوسیس و کالباس ممنوع است؟ 📛 چرا خوردن نوشابه ممنوع است؟ 📛 چرا خوردن انواع کنسرو ممنوع است؟ 📛 چرا خوردن رب گوجه ممنوع است؟ 📛 چرا استفاده از ماکروفر و مایکروویو ممنوع است؟ 📛 چرا خوردن غذاهای بیرون ممنوع است؟ 📛 چرا استفاده لوازم آرایشی ممنوع است؟ 📛 چرا خوردن سس مایونز ممنوع است؟ 📛 چرا خوردن پیتزا ممنوع است؟ 📛 چرا خوردن بستنی ممنوع است؟ 📛 چرا مصرف لبنیات کارخانه ای یا صنعتی ممنوع است؟ 📛 چرا مصرف چیپس، شکلات، پفک، یخمک، وسایر تنقلات مضر است؟ 📛 چرا مصرف شیرینی جات قنادی ممنوع است؟ 📛 چرا خوردن چای ممنوع است؟ کافی است سخنرانی استاد جمشید خدادادی را بشنویم ⏫⏫⏫ را با شکست شبکه نفوذ دشمنانش و تسخیرلانه جاسوسی WHO یهود یاری کنید... کشتار اصلی کرونا با امواج5G و تأثیر آن بر اکسید گرافن موجود در واکسنها خواهد بود... نماد اطاعت بیگانه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
من حرفی ندارم خودتون قضاوت کنید 😏 🏥 امروز میبینیم نفوذ WHO در همه جای نظام داره برملا میشه را با شکست شبکه نفوذ دشمنانش و تسخیرلانه جاسوسی WHO یهود یاری کنید... کشتار اصلی کرونا با امواج5G و تأثیر آن بر اکسید گرافن موجود در واکسنها خواهد بود... نماد اطاعت از بیگانه!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به نظرتون این ریشه چه درختیه؟!🤔 اینها ریشه های درختان بی‌ثمر و مهاجم غیر بومی :کهور،کنوکارپوس،اکالیپتوس هستند که شهرای جنوبی کشورمون را با مشکلات کم ابی وفاضلاب زیادی مواجه کرده اند ...
هه... را با شکست شبکه نفوذ دشمنانش و تسخیرلانه جاسوسی WHO یهود یاری کنید... کشتار اصلی کرونا با امواج5G و تأثیر آن بر اکسید گرافن موجود در واکسنها خواهد بود... نماد اطاعت از بیگانه!
اگه مردم خیر دیده بودن ...😔😐 را با شکست شبکه نفوذ دشمنانش و تسخیرلانه جاسوسی WHO یهود یاری کنید... کشتار اصلی کرونا با امواج5G و تأثیر آن بر اکسید گرافن موجود در واکسنها خواهد بود... نماد اطاعت از بیگانه!
راس میگه خب 😅😅😅 را با شکست شبکه نفوذ دشمنانش و تسخیرلانه جاسوسی WHO یهود یاری کنید... کشتار اصلی کرونا با امواج5G و تأثیر آن بر اکسید گرافن موجود در واکسنها خواهد بود... نماد اطاعت از بیگانه!
سومی پایان ماجرا نیست... را با شکست شبکه نفوذ دشمنانش و تسخیرلانه جاسوسی WHO یهود یاری کنید... کشتار اصلی کرونا با امواج5G و تأثیر آن بر اکسید گرافن موجود در واکسنها خواهد بود... نماد اطاعت از بیگانه!
😐😐 را با شکست شبکه نفوذ دشمنانش و تسخیرلانه جاسوسی WHO یهود یاری کنید... کشتار اصلی کرونا با امواج5G و تأثیر آن بر اکسید گرافن موجود در واکسنها خواهد بود... نماد اطاعت از بیگانه!
بحث عوض شده ... را با شکست شبکه نفوذ دشمنانش و تسخیرلانه جاسوسی WHO یهود یاری کنید... کشتار اصلی کرونا با امواج5G و تأثیر آن بر اکسید گرافن موجود در واکسنها خواهد بود... نماد اطاعت از بیگانه!
حوالت با خود امام رضا (ع) جناب پرزیدنت 😔 را با شکست شبکه نفوذ دشمنانش و تسخیرلانه جاسوسی WHO یهود یاری کنید... کشتار اصلی کرونا با امواج5G و تأثیر آن بر اکسید گرافن موجود در واکسنها خواهد بود... نماد اطاعت از بیگانه!
آیا رییس جمهور واقعا بیانیه می خواند ؟ را با شکست شبکه نفوذ دشمنانش و تسخیرلانه جاسوسی WHO یهود یاری کنید... کشتار اصلی کرونا با امواج5G و تأثیر آن بر اکسید گرافن موجود در واکسنها خواهد بود... نماد اطاعت از بیگانه!
شهامت لکه بودن... را با شکست شبکه نفوذ دشمنانش و تسخیرلانه جاسوسی WHO یهود یاری کنید... کشتار اصلی کرونا با امواج5G و تأثیر آن بر اکسید گرافن موجود در واکسنها خواهد بود... نماد اطاعت از بیگانه!
یه خبر خوب 🤣🤣🤣 را با شکست شبکه نفوذ دشمنانش و تسخیرلانه جاسوسی WHO یهود یاری کنید... کشتار اصلی کرونا با امواج5G و تأثیر آن بر اکسید گرافن موجود در واکسنها خواهد بود... نماد اطاعت از بیگانه!
تسخیر وزارت خانه ها.. را با شکست شبکه نفوذ دشمنانش و تسخیرلانه جاسوسی WHO یهود یاری کنید... کشتار اصلی کرونا با امواج5G و تأثیر آن بر اکسید گرافن موجود در واکسنها خواهد بود... نماد اطاعت از بیگانه!
میگوییم... می گویند....😔😡😞 را با شکست شبکه نفوذ دشمنانش و تسخیرلانه جاسوسی WHO یهود یاری کنید... کشتار اصلی کرونا با امواج5G و تأثیر آن بر اکسید گرافن موجود در واکسنها خواهد بود... نماد اطاعت از بیگانه!
بله و بلا 🤣😅 را با شکست شبکه نفوذ دشمنانش و تسخیرلانه جاسوسی WHO یهود یاری کنید... کشتار اصلی کرونا با امواج5G و تأثیر آن بر اکسید گرافن موجود در واکسنها خواهد بود... نماد اطاعت از بیگانه!
✅ درختان قرآنی👇 نخل و سدر( کُنار ) و انگور 🍇 و انجیر و زیتون انار و موز🍌 اولویت با کاشت درختان قرآنی مناسب هر اقلیمی👌 🍃🕊 راه نجات کشور از فقر و بیماری و بیکاری و .... احداث باغ مزرعه مرتع قرآنی روائی اسلامی ایرانی در سراسر ایران🌾🕊 🍃🌸🍃🌺🌱🐓🕊🌿🦃🌱 🐎🌱🐑 🌱🐐 🌴 🐫🌴🐣🌱 🦆 🐥🌱🐝🍃🌳🍒🌳🍋🌾🍑🍐🍊🍌🌴🥥🌴🌱🍏🌴🍈 انواع و اقسام درخت همیشه سبز میوه داریم: نخل، زیتون، سدر/کُنار، موز، خانواده عظیم مرکبات(پرتقال، لیمو، نارنج، دارابی، نارنگی و....)، انبه، و..... درختان میوه همیشه سبز هستند درختان میوه قرانی و روایی و مقاوم به کم آبی و خشکی بدین شرح است: 🏝کنار (سدر)/ خرما (نخل)/ انگور (مو)/ زیتون/انجیر/گل محمدی/عناب/پسته/بادام/سنجد/زرشک
🔔 فرصت طلایی اسفندماه را برای درختان از دست ندهیم!
🔴 حرف های ناتمام !! 🔹عین اللهی وزیر بهداشت : تنها موضوعی که متأسفانه دشمن به دست خود ما ، آن را اجرایی کرد ، کنترل جمعیت بود . 🔺آقای دکتر چرا حرف را ناتمام می گذارید؟! خب چرا به مردم نمی گویید نهاد بین المللی که دشمن از آن برای اجرای این سیاست خائنانه استفاده کرد همین سازمان جهانی بهداشت WHO بوده است؟! 🔺و چرا صاف و صادق به مردم نمی گویید که با وجود این تجربه تلخ و سابقه دشمنی WHO ، همین الان نیز شما و وزارت تحت امر شما سیاست های مشکوک کرونایی همین سازمان را دربست در ایران اجرا می کنید و ایران را در این زمینه جزو شاگرد اول های دنیا کرده اید؟!!! ✍"قاسم اکبری"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سران کشورهای غرب به اینگونه رفتارهای غیر عقلانیت و شیطانی بها می دهند و عملِ اینگونه گمراهان را قانونی اعلام می کنند تا مردم در گمراهی خود فرو روند و خودشان برملت خود و سایر ملت ها سیطره داشته باشند. 🎥 فقط عروس خانم رو بببینید استغفرالله😭 با وجود داشتنِ دو دختر زنش را طلاق داده حالا خودش عروس شده!!! بازگشت از نشانه های ظهور 👇🏽👇🏽 «وَلُوطًا إِذْ قَالَ لِقَوْمِهِ إِنَّكُمْ لَتَأْتُونَ الْفَاحِشَةَ مَا سَبَقَكُمْ بِهَا مِنْ أَحَدٍ مِنَ الْعَالَمِينَ» « یاد کن لوط را آنگاه که به قوم خود گفت همانا شما به کار زشتی می پردازید که هیچ یک از جهانیان پیش از شما آن را انجام نداده است !» (عنکبوت- 28)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 📽 بازنشر یک نکته | مذاکره غلط هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد و مذاکره خوب نیز تنها بخشی از کار برای رفع مشکلات است 🆔 @tabloysiasi