eitaa logo
روشنگری‌ آخرالزمان
5.3هزار دنبال‌کننده
45.3هزار عکس
41.6هزار ویدیو
622 فایل
هرآنچه که یک منتظر ظهور باید بداند سئوال ، پیشنهاد ، انتقاد خودرا در گروه هایمان مطرح فرمائید: https://eitaa.com/joinchat/2167734418C3f5169aabe گروه جهاد تبیین و افشاگری☝ نشر مطالب کانال ما بدون قیدوشرطی آزاد است(درراستای جهادتبیین)
مشاهده در ایتا
دانلود
4_5785180188748810159.mp3
3.66M
•┈┈••✾❀🍃♥️🍃❀✾••┈┈• 🌸 (ع) 💐علی اکبر شب تولدت حیرونم 💐علی اکبر شب تولدت مجنونم 🎤 امیرکرمانشاهی بر همه جوانان سرزمینمون مبارک 🌱
مداحی_آنلاین_برخورد_امام_علی_با_جوانان_استاد_رفیعی.mp3
3.78M
🌸 (ع) ✅الگوی رفتاری حضرت امیر المومنین علی علیه السلام در برخورد با جوانان 👌 بسیار شنیدنی ✅حجت الاسلام ✅حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
مداحی آنلاین - صدای ترانه مهتاب میشنوم - حسین طاهری.mp3
3.73M
🎼صدای تبُ و تابِ لیلا رو می‌شنوم صدای لالایی اربابُ و می‌شنوم...😍🎉 💚
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ایشون اکنون معاون اقتصادی رئیس‌جمهور، دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و دبیر ستاد اقتصادی دولت هستن‼️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
معرفی غذاهایی که اضطراب را افزایش میدهند قهوه ،چای برعکس تصور همه گان نه تنها ارامش بخش نیست بلکه اضطراب آور است... @Ostadkhosravi
🔴‏این کلام نورانی امام موسی صدر رو محکم بکوبید تو دهن مقتدی صدر👇 اگر اسرائیل و شیطان با یکدیگر بجنگند، ما در کنار شیطان می ایستیم امام موسی صدر
‼️‏سعودی ۸۱ نفر رو یکجا گردن زده؛ ولی حتی به اندازه ۸۱ دقیقه هم تحریم نمیشه...
فوائد 🥡 و شیرین کننده‌های صنعتی که در اکثر محصولات کارخانه‌ای، مانند ، ، ، و ... استفاده می شوند به شدت برای سلامتی مضر می باشند. توصیه می شود افراد برای حفظ سلامتی، ابتدا محصولات کارخانه‌ای را از برنامه غذایی حذف کرده و در قدم نهایی شکر قهوه‌ای یا را جایگزین شکر سفید در سبد غذایی خود قرار دهند. 🔸 و است. 🔹 برای و و هم مفید است. 🔸 برای و نیز مفید است 🔹 تحلیل برندۀ بادهای است 🔸 تقویت کنندۀ است 🔹 شکر سرخ صالح تولید می کند 🔸 شکر طبیعی موجب و ها می شود 🔹 از پیشگیری می‌نماید 🔸 و از همه مهمتر شکر طبیعی تهیه شده از خلط را رفع کرده و را بهبود می بخشد 🤐 برای اگر آن را با آب گرم و بنوشند مفید خواهد بود.
❌ وقتی به یک صنف بیش از حد اهمیت دهیم نتیجه اش می شود نامه فوق!!! ⭕️ وجود فقر در جامعه به دلیل ثروتمند شدن یک گروه اندک است که در حال تخلیه جیب های مردم هستند... 💢 ببینید پزشکان چگونه باعث فقر اقتصادی مردم می شوند ؟؟؟؟ 👈 یک کارگر نهایت روزی 200 هزارتومان درآمد دارد حال درآمد تافته های جدا بافته پشت میز نشین آنهم فقط درآمد ثابتشان را ببینید : 1_ پزشکان عمومی : ساعتی 180 هزارتومان!!!! 2_ پزشک متخصص ساعتی 280 هزارتومان!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 تماشا کنید... اسرار جنگ اوکراین 🔹 چرا پوتین حمله کرد؟
💠 رژیم صهیونیستی چگونه از کردستان عراق علیه تأسیسات هسته‌ای ایران استفاده می‌کند؟ ✳️به بهانه حمله موشکی به پایگاه‌های اسرائیل در اربیل عراق /١ 🔹 ساعت ١:٢٠ بامداد امروز؛ ٢٢اسفند خبری مبنی بر حمله موشکی به پایگاه اسراییلی در کردستان عراق و منتشر شد. 🔸متأسفانه باید گفت کردستان عراق سال‌هاست به پایگاه جاسوسی علیه ملت ایران تبدیل شده است و نکته مهم آن‌که یکی از اهداف رژیم غاصب اشغال‌گر از حضور در این منطقه آسیب زدن به تأسیسات هسته‌ای ایران بوده است. 🔻حضور اسرائیل در کردستان عراق 🔹گسترش فعالیت‌های جاسوسی و خراب‌کارانه اسرائیل در علیه کشورهای منطقه پس از سرنگونی صدام موجب گردید تا بسیاری از رسانه‌ها و مطبوعات معتبر در گزارش‌های موثق خود به آن بپردازند. 🔸بدیهی است تقویت روابط کردها و اسرائیل، این امکان را فراهم می‌سازد تا فعالان اسرائیلی همراه با کماندوهای کرد و ضدانقلاب کرد مستقر در پایگاه‌های کردستان عراق از مرزهای عراق عبور کنند و وارد خاک ایران شوند تا حس‌گرها و سایر تجهیزات حساس را در تأسیسات هسته‌ای ایران کار گذارند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 موشک باران مقر امریکا و رژیم صهیونیستی در اربیل نیاز به توضیح و تفسیر خاصی ندارد؛ یک بار دیگر این فیلم را مرور کنیم تا بفهمیم چه تفکر خطرناکی تا همین چند ماه قبل بر این کشور حاکم بود...
💠 شباهت ها و تفاوت های کوبا و اوکراین! 🔹سال۱۹۶۰؛ آمریکا به بهانه نفوذ شوروی،در کوبا کودتا کرد! 🔹سال۱۹۶۱؛ آمریکا به بهانه نفوذ شوروی،به کوبا حمله کرد! 🔹سال۱۹۶۲؛ آمریکا به بهانه استقرار سامانه موشکی درکوبا دنیا را تا مرز جنگ اتمی برد! 🔹آن روز شوروی مقصر بودچون به حیات خلوت آمریکا واردشد! فاصله کوبا-آمریکا: 285km فاصله اوکراین-روسیه: ؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 چرا ایران به تمامیت ارضی عراق احترام نگذاشت؟! جواب دقیق کارشناس ایرانی به سوال مجری شبکه اردنی: 🔹اساس همسایگی بر اين است که اجازه ندهیم از خاک ما علیه دیگران عمليات تروریستی انجام شود. 🔹حکومت اقلیم وجود عناصر پ ک ک را هم در خاک خود انکار می‌کند اما همه از حضور این گروه در اقلیم مطمئن هستند.
فرهادی فرد: 💠 پیام هشدارآمیز ایران به عراق وزارت خارجه ایران: هرگز تحمل نخواهیم کرد که همسایگان ما تهدیدی برای ما باشند اطلاعات دقیق و اشراف کامل اطلاعاتی از حضور اسرائیل در اقلیم کردستان داریم بارها به دولت الکاظمی تذکر داده ایم که این حوادث را تحمل نخواهیم کرد اینکه امروز بطور علنی ان را اعلام کردیم پیامی برای اسرائیل است.
🌄 به این سرباز انگلیسی لقب «شیر بریتانیا» دادن چون رفته اوکراین اما وقتی بعد از اولین حمله هوایی روسیه، وحشت میکنه، امنیت اوکراین بهش مشکوک میشه و بعد از کتک مفصلی که بهش میزنن به انگلیس برگشته «شیر مرد» ندیدن که معناش رو بفهمن ☝🏻
▪️اسلام آمریکایی یعنی 40 تا شیعه رو سر ببرن لال باشی، شبش برای زدن مقر جاسوسی اسرائیلی ها عزا بگیری ...
🔴‏این کلام نورانی امام موسی صدر رو محکم بکوبید تو دهن مقتدی صدر👇 اگر اسرائیل و شیطان با یکدیگر بجنگند، ما در کنار شیطان می ایستیم امام موسی صدر
آخرالزمان متاسفانه وضع دگرگون می شود و برخی عالمان آن روزگار به گونه ی دیگری عمل خواهند کرد. رسول خدا(ص) در این باره می فرمایند: «فقیهان آن روزگار، بدترین فقیهانی اند که در زیر آسمان به سر می برند. فتنه و آشوب، از آنان آغاز می شود و به آنان نیز بازمی گردد.»(ثواب الاعمال، ص ۳۰۱؛ جامع الاخبار، ص ۱۲۹؛ بحارالانوار، ج ۵۲، ص ۱۹۰) امیرالمومنین علی (ع) در توصیف علما و فقها می فرمایند: «فقها به دروغ تمایل نشان می دهند و علما به شک و تردید تمایل نشان می دهند.»(الزام الناصب، ص۲۰۷؛ روزگار رهایی۷۸۲) و طبق بعضی روایات این گروه اولین کسانی هستند که با امام زمان(عج) مقابله می کنند.
🔴مسخ شدن توسط سازمان بهداشت جهانی یعنی؛ ۲ سال تمام ماسک زده و در صف واکسن به جمعیت میلیونی در یمن و عراق نگاه کنی و باز هم به چیزی شک نکنی! یمن، تنها مرد محله! 🥀 یمن زمینه ساز ظهور🥀 یمن رسوا کننده دروغ کرونا🥀 بوی خوشی از یمن می آید... نه به و عوامل نفوذی اجراکننده آن در ایران نه به جاهلان ، ناآگاهان و یا خائنانی که در حال ایجاد نظم نوین مورد نظر صهیونیزم جهانی هستند.... نه به کروناهراسی و کشتار و کنترل با واکسن و امواج 5G! نه به محدود و بی اثر کردن مکان ها و مراسمات مذهبی با دروغ کرونا! نه به حکمرانی مجازی و دیکتاتوری عملی با دروغ کرونا! را با شکست پروژه یهود و تسخیرلانه جاسوسی WHO یهود در طبقه هفتم وزارت بهداشت و تکمیل انقلاب یاری کنید... انقلاب اسلامی که طب و سلامت مردمش در دست یهود اسیر باشد ، کامل نیست!
روز جوان و دولت جوان انقلابی