eitaa logo
روشنگری‌ آخرالزمان
5.3هزار دنبال‌کننده
45.5هزار عکس
41.8هزار ویدیو
622 فایل
هرآنچه که یک منتظر ظهور باید بداند سئوال ، پیشنهاد ، انتقاد خودرا در گروه هایمان مطرح فرمائید: https://eitaa.com/joinchat/2167734418C3f5169aabe گروه جهاد تبیین و افشاگری☝ نشر مطالب کانال ما بدون قیدوشرطی آزاد است(درراستای جهادتبیین)
مشاهده در ایتا
دانلود
37.82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 "افسانه سرایت" مصاحبه با نویسنده کتاب افسانه سرایت دکتر Thomas Cowan در برنامه Valuetainment با یک مجری ایرانی به اسم Patrick Bet.David ساکن در آمریکا. 👈موارد مورد بحث در این قسمت: 🔆سابقه دکتر کاون در مواجهه او با بیماری ها. 🔆واکسیناسیون 🔆سرایت وجود ندارد و بیان دلایل علمی قسمت 1⃣
32.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 "افسانه سرایت" 👈موارد مورد بحث در این قسمت: 🔆واکسیناسیون 🔅بیماری های مسری قسمت 2⃣
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❗️سخنان قابل اعتنای آقای رحیمی جهان‌آبادی، نماینده‌ی محترم مجلس و عضو کمیسیون امنیت ملی یارانه مردم، چند سال هست که ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان است؟ قیمت چی در این کشور ثابت مونده که قیمت یارانه ثابت است؟! به فرض اینکه شما یارانه ی آرد بدهید، افزایش قیمت سایر کالاها یارانه اش چی میشه؟! افزایش اونها را ملت از کجا تامین کنه؟!... نمایندگان ملت! کو ملت؟! چی از ملت مانده؟!...😭 دولت ناتوان از اداره ی امور کشور است... اقتصاد ما، اقتصاد رانت، مافیا و دولتی بیمار است... ملت توان هیچ افزایش قیمتی را ندارند... راه و مکتب را ادامه خواهیم داد✌️ باید دولتش را از عناصر نفوذی و اصلاحطلبان نوکر کدخدا پاکسازی کند❌ آرد و مهم نیست؛ مهم پازل کروناست که قحطی مصنوعی یک تکه از آنست!
رحیمی جهان آبادی: الان که یارانه‌های آرد و نان به خود مردم پرداخت می‌شود، بودجه صدا وسیما را هم بین مردم تقسیم کنید هرکس دوست داشت اشتراک بخرد و تلویزیون تماشا کند، هر کس دوست نداشت پولش را صرف امورات زندگی کند. 🔴صداوسیما خیلی وقت است که فقط به کام کروناهراسان و مقاصد ماسونی شده و بسیاری از مردم مخرج مشترک آن با بی‌بی‌سی و کروناهراسان صهیونیست دنیا را تحمل نمیکنند😏 ❌صداوسیما که نباشد خواهید دید کرونائی درکار نیست و دوسال بازی خورده ایم❌ راه و مکتب را ادامه خواهیم داد✌️ باید دولتش را از عناصر نفوذی و اصلاحطلبان نوکر کدخدا پاکسازی کند❌ آرد و مهم نیست؛ مهم پازل کروناست که قحطی مصنوعی یک تکه از آنست!
اولولیت۱: تسخیر صدا و سیما است. چرا که با تسخیر صدا و سیما بدست نیروهای انقلابی دیگه کرونائی وجود نداره که بخواهند بخاطرش اینقدر واکسنهای بیماریزا و مرگ را به مردم تحمیل کنند، برنامه های بعدیشونم با در دست گرفتن صدا و سیما و رسانه خنثی میکنیم...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چرا دولت در کشور ما، هر وقت چیزی را میخواد گران گنه، می اندازد گردن قاچاقچی ها؟! قاچاقچی ها هم که رسانه ندارند از خودشون دفاع کنند... راه و مکتب را ادامه خواهیم داد✌️ باید دولتش را از عناصر نفوذی و اصلاحطلبان نوکر کدخدا پاکسازی کند❌ آرد و مهم نیست؛ مهم پازل کروناست که قحطی مصنوعی یک تکه از آنست!
🔴اصلاحطلبان هم با اصلاحات اقتصادی دولت انقلابی موافقند! مقصر این مخرج مشترک کیه؟ هزار بار گفتیم تا وقتی با کروناهراسان صهیونیست دنیا مخرج مشترک دارید و با واکسن بی‌بی‌سی را خوشحال میکنید ، همه چیز مشکوکه! ببینید قبول کروناهراسی باعث شده مخرج مشترک ها ی بیشتری بازتولید بشه😡 راه و مکتب را ادامه خواهیم داد✌️ باید دولتش را از عناصر نفوذی و اصلاحطلبان نوکر کدخدا پاکسازی کند❌ آرد و مهم نیست؛ مهم پازل کروناست که قحطی مصنوعی یک تکه از آنست!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تاریخ، همیشه تکرار گذشتگان است... دشمن برای پیشبرد اهداف پلیدش، رو "جهل جماعت" حساب کرده...
🔸آزادسازی سواحل 🔸افزایش فروش نفت 🔸کاهش تورم 🔸پرداخت بدهی‌های دولت قبل و... 🔹همزمان که داریم این حرفهای بامزه رو می‌شنویم، زندگی روز به روز برای مردم سخت‌تر و سخت‌تر میشه... راه و مکتب را ادامه خواهیم داد✌️ باید دولتش را از عناصر نفوذی و اصلاحطلبان نوکر کدخدا پاکسازی کند❌ آرد و مهم نیست؛ مهم پازل کروناست که قحطی مصنوعی یک تکه از آنست!
▪️ بازگشت به دوران کوپن زمانی آغاز شد که مسیرهای دور زدن تحریم به بهانه شفافیت افشا گردید میلیاردها دلار ارز و صدها تن طلا به رانت‌خواران داده شد صدها هزار میلیارد تومان اوراق بدهی برای آینده به ارث گذاشته شد اگر عده‌ای نجابت می‌کنند شما سواستفاده نکنید! 💬 محسن علیزاده راه و مکتب را ادامه خواهیم داد✌️ باید دولتش را از عناصر نفوذی و اصلاحطلبان نوکر کدخدا پاکسازی کند❌ آرد و مهم نیست؛ مهم پازل کروناست که قحطی مصنوعی یک تکه از آنست!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امین حیایی۴سال پیش درد مردم رو میگفت: نمیخواد دزدها را معرفی کنید! لطفا جبران کنید تا فرصت هست... الانم بگه مردم میگن دمت گرم! نه مثل سلبریتی های بنفشی که زمان روحانی روزه سکوت گرفته بودن و الان روزشون رو باز کردند! راه و مکتب را ادامه خواهیم داد✌️ باید دولتش را از عناصر نفوذی و اصلاحطلبان نوکر کدخدا پاکسازی کند❌ آرد و مهم نیست؛ مهم پازل کروناست که قحطی مصنوعی یک تکه از آنست!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یهودیان مارانوس(مخفی) 🎥 تنها بخش کوچکی از شبکه نفوذی یهود در ایران را بشناسید!!!! مخملباف و خاوری و ... 🔴مکتب ضد صهیونیستی و نادر_طالب_زاده ها را ادامه خواهیم داد✌️ باید دولتش را از عناصر نفوذی و اصلاحطلبان نوکر کدخدا پاکسازی کند❌ آرد و مهم نیست؛ مهم پازل کروناست که قحطی مصنوعی یک تکه از آنست و همگام با جریان های فراماسونری و صهیونیستی دنیا در ایران اسلامی هم تکمیل میشود تا نسلکشی با واکسن و امواج5G توجیه شود! این یعنی مخرج مشترک با دشمنان قسم خورده ‼️‼️
‍ 🔆‍ ‍ 🔥دنیا در آستانه ! ☀️ حضرت رسول (ص) میفرمایند : «چهار فتنه بر شما فرود آید که 👈در اولی مباح می شود، 👈 در دومی خون ها و مباح می گردد، 👈 در سومی خون ها و ثروت ها و مباح می شود و 👈در چهارمی کور و کر جهان را مضطرب می سازد؛ آن چنان که کشتی غول پیکر آب های مجاور را مضطرب کند» (روزگار رهایی ص 896.) ♻️ به نظر میرسد مقصود دو باشد که اولی در حدود یک قرن پیش اتفاق افتاد و در مدت 4 سال 10 میلیون نفر با درگیری مستقیم کشته شدند و در ایران با وجود بی طرفی به صورت غیر مستقیم نصف جمعیت کشور (نزدیک به 9 میلیون نفر به خاطر قحطی حاصل از جنگ) کشته شدند! پیامبر (ص) میفرمایند در این فتنه مباح میشود که در جنگ جهانی دوم (70 سال پیش) در طول هفت سال هفتاد میلیون نفر کشته شدند! ♻️ به نظر میرسد که هم خون ها و هم مباح میشوند مصداقش فتنه انگیزی و جنگ هایی است که امریکا در طول چند دهه اخیر انجام داده است که گاه و بیگاه با تراشیدن بهانه های مختلف صرفا برای تسلط بر به آن مناطق قشون کشی میکند. صدها هزار کشته فقط در خاورمیانه حاصل طمع آمریکا و هم پیمان هایش به بشکه های نفت منطقه بوده است. ♻️ در که خونها و ثروتها و مباح میگردد شاید مقصود داعش و النصره و بوکوحرام و الشباب و ... باشند که به راحتی میکشند (خونها) و کاملا تعمدی صرفا در مناطق نفت خیز مانند شمال عراق و سوریه و لیبی و ... خروج کرده اند (ثروتها) و اعلام میکنند () و اینگونه فتنه انگیزی خود را کامل میکنند. ♻️ و به نظر و نهایی همان از منطقه شام و بر طبق آنچه روایات گفته سر بر خواهد آورد و آن همان نبرد مهلک خواهد بود :در صحیحه میسر از امام باقر(ع) نقل است که فرمود:ای میسر از اینجا تا قرقیسیا چقدر راه است؟ عرض کردم:همین نزدیکی ها در ساحل فرات قرار دارد ، سپس فرمودند: اما در این ناحیه واقعه ای اتفاق خواهد افتاد که از زمانی که خداوند متعال آسمانها و زمین را آفریده بی سابقه بوده، چنان که تا وقتی آسمانها و زمین برپا هستند هم ، واقعه ای همچون آن اتفاق نخواهد افتاد .... سفره ای است که درندگان زمین و پرندگان آسمان از آن سیر میشوند. (کافی-ج8 ص295 ; غیببه نعمانی ص 267) ✔️ و اینک که ۲۲ کشور جهان در قرقیسیا و شام جمع شده اند تنها جرقه ای میتواند آتش مهلک و فتنه ی نهایی را میانشان رقم بزند.آتشی که در طول تاریخ بی سابقه خواهد بود. ✔️ و این درست زمانی است که خداوند از آخرین منجی اش پرده برمیدارد تا زمینی که غرق در فتنه و آشوب شده آرام سازد. انهم یرونه بعیدا و نراه قریبا @bidari313yar روشنگری آخرالزمان ☝️☝️☝️☝️☝️☝️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴ازش پرسیدن حالا چرا گریه می‌کنی 🔻می‌گفت: موقع اجرا، حضور امام زمان(عج) را احساس می‌کردم 😢😢 غیور و در صحنه🦋 ❤️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
با حال مناسب لطفا… 🌹از لحظات آخر شهادت شهید حسین‌مشتاقی و شهید سیدرضا طاهر
۱. رییس همین بیمارستان برای ما داره واکسن نورا تولید میکنه و گفته بود باید سالی دوبار واکسن بزنیم. ۲. شرکت هم یکی از همون شرکتایی هست که رمدسیویر رو وارد ایران کرد و سعید نمکی مدتها عضو هیات مدیره‌اش بود.این شرکت تخلف ارزی هم داشته متوجه فاجعه شدید یا بیشتر توضیح بدم؟ حالا ایا ما بی‌عقلیم که به واکسیناسیون اینها اعتماد نداریم یا متوهّمیم یا عاقل؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️با تفکر ببینیم.برای ضبط این سه دقیقه، حدودا دو سال زمان صرف شده است و چندین دوربین به مدت دو سال داخل و اطراف این درخت کارگذاری شده تا چنین کلیپ خارق‌العاده و عجیبی از کار در بیاید! ⁉️چگونه در فضای محصور رحم مادر( انسان و یا حیوان) جنین بوجود می آید، تغذیه می شود ، رشد می کند و به وقت معین متولد می شود. چه کسی این موجودات را خلق می کند؟! 👌👌تنها خداوند خالق کل هستی، 14 قرن پیش، عصر فقر علم، به بسیاری از خلقت های جهان بویژه، مراحل تشکیل جنین در رحم مادر(انسان) اشاره فرموده!!! ‼️پروفسور تياسن در مورد آيات جنين شناسي قرآن كريم می گوید: معتقدم كه هر آنچه در 1400 سال پيش در قرآن آمده است، كاملا درست است و پايه و اساس علمي دارد و علم مي‌تواند به مرور زمان يكايك آنها را به اثبات رساند. «سپس از نطفه، لخته خونى آفريديم، آن گاه لخته خون را پاره‌گوشتى ساختيم و پاره گوشت را به صورت استخوان‌هايى در آورديم، و استخوان‌ها را با گوشت پوشانديم، سپس آن را آفرينش تازه‌اى داديم، پس شايسته‌ى تكريم و تعظيم است خداوندى كه بهترين آفرينندگان است.» (سورۀ مومنون - آیۀ 14) 🌐 @asrarafarinesh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پیگیری رهبر انقلاب و مأمور کردن فرزندشان برای پس گرفتن خانه‌ی مصادره‌ای مرحوم نادر طالب‌زاده
1401.01.28-Panahian-Uni-AmirKabir-Jahad-Tabeen-Va-Zarurat-Eslah-Bardashtha-Az-Din-J11-Medium.mp3
17.83M
🔉 جهاد تبیین و ضرورت اصلاح برداشت‌های ناروا از دین استاد پناهیان 📅 ‌۱۴۰۱/۰۱/۲۸ 🔴حتما تا آخر گوش کنید 📣استاد پناهیان به زیبائی تمام اثبات میکند اموری مثل واکسن زدن تشخیصی است نه تکلیفی و نیروی حکمت مؤمن میتواند با تشخیص درست خود را از فتنه ها برهاند✌️ دین ما دین تشخیص است نه تکلیف! تکلیف و اطاعت برای رسیدن به حکمت و تشخیص است. 🚨نشرحداکثری بزرگترین امربه‌معروف و نهی از منکر حال حاضر است؛ چون مسأله نجات جان مؤمنینی است که توسط مزدوران رسانه ای دشمن فریب خورده و واکسن را امری تقلیدی و تکلیفی تصور میکنند 📣دولت نباید قرارداد جدید سازمان صهیونیستی WHO را امضا کند! 💚 یا خودت به فریاد ما برس خسته ایم از غیر تو ... مکتب ضد صهیونیستی و نادر_طالب_زاده را تا رسوائی کامل WHO یهود و مزدورانش و پایان سلطه ویروس رسانه ای صهیونیستی کرونا و زمینه سازی برای ظهورت ادامه خواهیم داد✌️
🚨با دقت گوش کنید و نشر بدید این سخنان استاد پناهیان رو خیلی فوری و اورژانسی نشر بدید👍 شاید هنوز امید به نجات اطرافیان و دوستان تان باشد کسانی که با دروغ مزدوران رسانه ای دشمن و مطالب ضد دین امثال رضوی و عبادی بدون هیچ تحقیقی واکسن میزنند و دلیلشان اینست که تکلیف دینی ماست! شهید راه تبیین حقایق شد! مکتب او ادامه دارد ✌️ دغدغه روزهای پایانی عمرش واکسن اجباری و تبعیت از پروتکل های دشمنان قسم خورده نظام بود که با لباس سفید WHO کار ناتمام سیاهپوشان داعش را تکمیل میکنند🥀 دولت حق امضای معاهده جدید WHO صهیونیستی را ندارد👊 مهم نیست ، مهم نفس کار است که طبق نقشه راه ریست جهانی و نسلکشی بشری با واکسن و امواج5G پیش میرود و با قحطی مصنوعی و بحران ها و جنگ های ساختگی توجیه خواهد شد! به دکلهای5G که مانند قارچ در همه جا روئیده اند دقت کرده اید⁉️ آیا میدانید طبق نظر کارشناسی متخصصان سایبرنتیک این دکلها که به سرعت در تمام نقاط ایران در حال تکمیلند و هیچ تحریم و تهدید اقتصادی بر آنها کارگر نیست ، برای کنترل مغز واکسن زده ها و نسلکشی و ریست جمعیتی (بعدازتکمیل حدنصاب و در فراکانس خاصی) کاربرد دارند و در حالت فعلی هم جز سرطان زائی خاصیت دیگری ندارند⁉️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💚 افزایش شدید فقر در اواخر حکومت، آخرین گام های منتهی به ظهور امام مهدی عج 1⃣ محمد بن مسلم گفت: از ابو عبدالله(ع) شنیدم که می‏فرمود: بی‏ گمان پیشاپیش قیام قائم،نشانه هایی اند که آزمایشی از سوی خداوند متعال برای بندگان مؤمن اش خواهند بود گفتم: فدایت شوم، آن آزمایش چیست؟ پس آیۀ 155 بقره را قرائت نمود «و البتّه شما را با چیزی از قبیل ترس، گرسنگی و کاستی در مالها و جانها و میوه ‏ها می‌‏آزماییم و (تو ای رسول) شکیبایان را مژده بده» 💜 سپس فرمود: ترس از پادشاهان فرزندان فلانی (در پایان حکومتشان) گرسنگی به خاطر گرانی قیمتها، کاهش مالها به علّت کساد تجارتها و کمی رشد آنها، کاستی جانها به خاطر مرگی شتابان و فراگیر، کم‏شدن میوه‏ ها به‏ علّت رویش اندک کِشْته‏ ها و کمی برکت میوه ‏ها سپس فرمود: در این هنگام، شکیبایان را به شتابان‏ شدن خروج قائم(عج) مژده بده 📔الغیبه ص250 ب14 ح5 📔 کمال الدین ج2 ص589 ب57 ح3 📔 و ج۲ ص649 ب57 ح3 📔 الغیبه ص250 ب14 ح5 📔 الإرشاد ج2 ص377 2⃣ امام باقر علیه السلام : ... هر گاه نیاز و تنگدستی شدّت یافت … هر صبح یا شام در انتظار این امر (پایان کار آل عبّاس یا ظهور) باشید… 📔 تفسیر القمّ‍‍‍‍‍ی ج2 ص281 سورۀ محمد 3⃣ امام باقر علیه السلام : ... هر گاه نیازمندی و تنگدستی سخت شوند و برخی از مردم دیگری را نشناسند (روی گردانند)، پس، هنگام آن رویداد، هر صبح یا سر شب، این کار را پیشبینی کنید... 📔 تفسیر قمی، ج1، ص11-310 4⃣ محمّد ابن حنفیه گفت: بنی عبّاس پادشاهی میکنند تا آن که مردم از خوبی ناامید شوند. سپس کارشان پراکنده می گردد. پس، اگر نیافتید جز سوراخ عقربی، درون آن بروید. زیرا بی گمان، در مردم بدی ای دراز خواهد بود. آن گاه، پادشاهیشان نابود می شود، و مهدی قیام می کند 📔 الفتن ص142 جزء3 ح584 ❤️ گرانی و تنگدستی در اواخر کار از نشانه های ظهور امام مهدی عج است که محقق شده و هر روز شدت میگرید یا 🔻 ظهور بسیار نزدیک است مکتب ضد صهیونیستی و نادر طالب زاده ها ادامه دارد....