🔴دشمن ولی جنگ و فشار اقتصادی رو ترجیح میده
+ترجیح دادن دیپلماسی در برابر چنین موجوداتی خود خود خود اختلال محاسباتی است
✅ #حسین_ابراهیمیان |بیـکـران👇
♾️ @bikarran ♾️
☫
بیکران ♾️ حسین ابراهیمیان
🔴دشمن ولی جنگ و فشار اقتصادی رو ترجیح میده +ترجیح دادن دیپلماسی در برابر چنین موجوداتی خود خود خود ا
حواستون باشه ما با گفتگو و مذاکره مخالف نیستیم اتفاقا یکی از مهمترین نقاطی که باهاش میشه به اقتصاد کشور کمک کرد همین کارهای دیپلماتیک هست منتها دیپلماسی با کیا!؟با همسایه ها !؟آره
با متحدین!؟آره
اما با آمریکا!؟نننننننننننننننننه
اونی که باهاش مخالفیم گفتگو با آمریکاست
مذاکره با آمریکاست
جز ضرر نداره جز خسارت نداره جز بن بست نیست
قبلا دیده بودیم نتیجش رو بازم میبینیم
این جاده و ماشینش به سمت بن بست میرند حالا تو راننده رو عوض کن فکر میکنی اوضاع متفاوت میشه!؟
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
⚠️ آمریکا دیگر نقطه امنی برای شرارت و استقرار پایگاه نظامی در منطقه نخواهد داشت
🗓 بخشی از پیام ۵/خرداد/۱۴۰۵ رهبر انقلاب اسلامی
📲 @rahbar_enghelab_ir
هدایت شده از دکتر حمیدرضا مقصودی
زمان:
حجم:
1.8M
الان من تو این جنگ چه کاری می تونم انجام بدم؟
این سوال رو خیلی ها این چند وقت از من پرسیدن.
توی این چند دقیقه سعی کردم یه قاعده رو معرفی کنم.
انشاالله مفید باشه.
☘️تحلیلهای اقتصادی دکتر حمیدرضا مقصودی
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴مجری: طرف قوی تر ایران است
پیت هگست : قبول ندارم ما قوی تر هستیم
مجری: پس چرا نمیتوانید موشک ها را رهگیری کنید
هگست : انها هم نمیتوانند موشک های ما را رهگیری کنند
مجری: پس چرا در اصفهان شکست خوردی
پیت هگست : تمایل ندارم این بحث را ادامه دهم چون می خواهی بگویی ایران قوی تر است
در نهایت پیت هگست گفت که قبول داریم که با یک قدرت بزرگ روبروییم.
اینم اعتراف دشمن ولی باز یک عده داخل میگن ایران هیچ کاری نکرده است.
✅ #حسین_ابراهیمیان |بیـکـران👇
♾️ @bikarran ♾️
☫
👆این پیام رسمی پیروان شعام به امام است:
تنهایت گذاشته ایم، یاران و خاندانت را کشته ایم و حکومت طاغوت شبیه بنی امیه را می خواهیم، دیگر کسی را نداری و شهادتت هم بی فایده است و مردم را آگاه نمی کند!!!...
پس تو هم باید تسلیم شوی، مثل اجدادت....
✅ #حسین_ابراهیمیان |بیـکـران👇
♾️ @bikarran ♾️
☫
بیکران ♾️ حسین ابراهیمیان
👆این پیام رسمی پیروان شعام به امام است: تنهایت گذاشته ایم، یاران و خاندانت را کشته ایم و حکومت طاغو
البته کور خوندند تا وقتی مردم کف خیابون هستند نمیتونند کاری بکنند
باور کنید تو خیابون بودن ما بخاطر این نیست که اغتشاشگرا نیان بیرون اونا دیگه به این راحتی عرضه این کارا رو ندارند
خیابون برای بستن مسئولان غربگرا هست
والله کافیه یک هفته خیابون خالی بشه
فورا میرن پیش رهبری میگن مردم دیگه خسته شدند
🔴 آمریکاییها به بهانه نقض تحریمهای ایران به یک نفتکش حمله کردند
+کماکان آتش سگ «آتس بس سگ جون» نقض نمیشود
✅ #حسین_ابراهیمیان |بیـکـران👇
♾️ @bikarran ♾️
☫
هدایت شده از محمد ابوالحسنی/اخبار جنگ
22.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کودکی ۲ ساله قربانی حملات جنگندههای دشمن
🔹️اَبرا ژرفی ۲ ساله به همراه مادرش فائزه ریحانی در بمباران منازل مسکونی در منیریه به شهادت رسیدند
به کانال #محمد_ابوالحسنی بپیوندید🔻
🇮🇷 @abolhasani_ir
7.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 دیشب کدام پایگاههای دشمن آمریکایی مورد اصابت موشکهای سپاه قرار گرفت؟
✅ #حسین_ابراهیمیان |بیـکـران👇
♾️ @bikarran ♾️
☫
🔴 ترامپ مدعی شد: آمریکا امشب به ایران ضربه بسیار سختی خواهد زد/ در مقطعی نه چندان دور، ما جزیره خارک و سایر نقاط زیرساخت نفتی را تصرف خواهیم کرد و کنترل کامل بازارهای نفت و گاز ایران را به دست خواهیم گرفت
✅ #حسین_ابراهیمیان |بیـکـران👇
♾️ @bikarran ♾️
☫