2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آدم ابوالبشر گفت...
غریبا
وحیدا
فریدا
آقای امام حسین"ع"(:
هدایت شده از 🇱🇧کتابخانهی خیابان نوزدهمـ🇮🇷
بگذار گریه کنم
نه برای تو
که پایان بیقراری تو پایان زمین است
و در خنکای گلدستههای تو
انسان به پرواز پیمیبرد
ای مجمع الجزایر گلها، خوبیها!
ای مظلوم مجروح...
~~~~
سلام و عرض ادب؛
ان شاءالله که عزاداریهاتون مقبول حضرت مادر (س) واقع شده باشه🖤.
به امید خدا قصد داریم در شب هفتم محرم الحرام 1448، بین کودکانی که در هئیت و روضههای خانگی مشرف شدن، شیر توزیع کنیم.
خیلی خرسند میشیم اگر شما هم نیت کنین و کسی دست خالی از در خونهی این خاندان پر محبت بیرون نره✨🤍.
+هنوز خاطرهی اون کمکهایی که در روزهای جنگی برای تهیهی خوراکی برای نظامیهای عزیزمون کردین رو فراموش نکردیم=)). یه بار دیگه همت کنین ان شاءالله که مأجور باشین❤️🩹.
++کم و زیاد هم نداره، ذره به ذرهاش توی این دم و دستگاه زیر ذرهبین میره:).
6037998273023084(بزنین روش، کپی میشه)
شب سوم محرم
به یاد گل های پر پر شده میناب :)
هم سفره های خانم رقیه"س"
گر دخترکی پیش پدر ناز کند
گره کرببلای همه را باز کند
#نذرلبخند
خطبه ۲۷
آخ آقای امیرالمومنین"ع"چقدر دلم غمگینه
[ که هیچ وسیله ای برای دفاع،جز گریه و التماس کردن،نداشته اند 💔]
امروز بعد از باز کردن جعبه و دیدن خلخال دلم هوایی شد،این چه سرّیه ک محرم بیشتر از همیشه چشمت به هر چی میفته انگار روضه مجسمه
خانم سه ساله🥀
محض سوغاتی برای دخترش با یک تشر
هم النگوها و هم انگشترم را می گرفت
در نمی آورد ز گوشم گوشواره… می کشید
آنقدر که خون ،تمام معجرم را می گرفت