از عصر تا الان انگلیسی کار کردم ، نقاشی کشیدم ، دستبند درست کردم ، فیلم دیدم
ولی باز احساس پوچی دارممم
نمیدونم چرا ولی وقتی نمیرم مدرسه احساس پوچی میکنم هرکاریم بکنم درست نمیشهه
بعضی نقاشیا کشیدنشون بهم خیلی حال میده ، حسشون فرق میکنه با بقیه نقاشیام ، دلم نمیخواد تموم بشن
این از اون نقاشی ها بود .