بعضی نقاشیا کشیدنشون بهم خیلی حال میده ، حسشون فرق میکنه با بقیه نقاشیام ، دلم نمیخواد تموم بشن
این از اون نقاشی ها بود .
از نظر خودم ۱۰/۱۰ بود
ولی اگه به خودم بود ذرت نمی زدم .
اولین بار بود که با کاهو امتحان میکردم و به نظرم جالب بود و طعمش رو خنثی میکرد
یخورده هم مخلفاتش زیاد بود که اونم سلیقه ایه دیگه