بعضی نقاشیا کشیدنشون بهم خیلی حال میده ، حسشون فرق میکنه با بقیه نقاشیام ، دلم نمیخواد تموم بشن
این از اون نقاشی ها بود .
از نظر خودم ۱۰/۱۰ بود
ولی اگه به خودم بود ذرت نمی زدم .
اولین بار بود که با کاهو امتحان میکردم و به نظرم جالب بود و طعمش رو خنثی میکرد
یخورده هم مخلفاتش زیاد بود که اونم سلیقه ایه دیگه
هدایت شده از سارانگ
ایم پیام رو بازارسال کنید تا من بهتون از این وسایل جینگول تقدیم کنم 💞.
ظرفیت : ندارد.
*ممبر های عزیزم هم میتونن شرکت کنند.
آدرستون : @MahyaeMan