یادش بخیر پارسال که رفتم نتونستم بمونم تا وقتی که مهدی رسولی بیاد از اون موقع همش دارم حسرت میخورم
✩What am i searching for?
۱۴۰۴/۴/۱۲
دلم تنگه برای پارسال برای زنجان برای دوستام