برنامه های دهه کرامت :
شعار روز یکشنبه 31 اردیبهشت مصادف با روز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها، روز دختر و روز آغاز دهه کرامت «حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها؛ بهترین دختر دنیا»
برنامه شاخص:همایش دختران دیروز مادران امروز "تجلیل از دختران شهدا"
شعار روز دوم : «شادی و نشاط مؤمنانه؛ گرهگشایی کریمانه»
برنامه شاخص:مراسم جشن در مساجد و هیئات مذهبی با روایتگری عملیات الی بیت المقدس
شعار روز سوم: «کرامت اجتماعی در دوستی و رفتار نیکوکارانه»
برنامه شاخص:فراخوان مقاله با موضوع کرامت زن مسلمان ایرانی
شعار چهارشنبه 3 خرداد مصادف با روز فتح خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی :«خیرخواهی و نوع دوستی در سایه مقاومت و ایثار»
برنامه شاخص:روز حماسه ایثار شاهین شهر و میمه توزیع بسته های معیشتی
شعار روز پنجشنبه 4 خرداد، مصادف با روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه «امامزادگان و بقاع متبرکه؛ آرامش بخش جانها»
برنامه شاخص:عطر افشانی قبور مطهر شهدا با حضور تشکلهای دینی
شعار روز جمعه 5 خرداد، مصادف با بزرگداشت حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ: «آستان احمدی، ستاره درخشان و ماندگار تاریخ»
برنامه شاخص:مسابقه ستاره های آسمانی شاهین شهر و میمه
شعار روز هفتم :«کرامت جامعه؛ در پرتو زیست عفیفانه»
برنامه شاخص:تجلیل از بانوان فعال عضو نهضت پیشرفت بانوان
شعار روز هشتم: «مساجد امید آفرین، پایگاه انتظار و اتحاد»
برنامه شاخص:دیدار با خانواده معظم شهدا
شعار روز نهم:«مهربانی و محبت به رسم اهلبیت علیهم السلام»
برنامه شاخص:اجرای پویش من و همسایگان من
شعار روز دهم:«مکتب رضوی؛ عدالت برای همه، ظلم برای هیچ کس»
برنامه شاخص:برگزاری کنفرانس روشنگری
شعار روز یازدهم:«اخلاق و همدلی، در پرتو سیره امام رضا علیه السلام»
برنامه شاخص:برگزاری جشنهای رضوی
#نشر_خوبی_ها
#روایت_محله
#دهه_کرامت
#اداره_تبلیغات_اسلامی_شاهین_شهر_و_میمه
هدایت شده از بیسیمچی
┄═┅═✧❁﷽❁✧═┅┄
🇮🇷#طرح_مشترک_400_گروه_ولایی
🕊#نذر_فرهنگی_ده_ساله_شهید....
🇮🇷#عمـــــاریون_رهبــــریم
─═┅═༅🍃🌍🌍🍃༅═┅─
🔍☆◁#کنفـــــــرانـــــــــس
📖☆◁#غرب_آسیا_پایتخت_جهان
📖☆◁#قسمت اول
─═┅═༅🍃🌍🌍🍃༅═┅─
🕹◁جنــــاب استـــــاد #بـــابـــــایی
🗣◁سوال
🆔@mrazavi3
🗓تاریخ:#شنبه1402/02/16
⏰ســــاعت:19/00
🔮گفتمان#اتحاد_ملی_عمـــاریون
🆔 @ammareyon
🆔 @bisimchee1400
🚫#کپی برداری از #ابتکارات #طراحی و#تنظیمات کنفرانس ها و#کپشن ها و#بنرهای #اتحادیه_عماریون بدون اجازه و به هر نحوی#شرعا_جایز_نیست_و_حق_الناسه
─═┅═༅𖣔🌺𖣔༅══┅─
هدایت شده از کنفرانس و پرسمان اتحادیه عماریون
─═┅═༅🍃🌍🍃༅══┅─
🔮◁رهبر معظم انقلاب در بخشی از بیانات خود در دیدار با اعضای مجمع جهانی اهل بیت علیهمالسلام و اتحادیهی رادیو و تلویزیونهای اسلامی به غلط بودن واژه «خاورمیانه» اشاره کردند و فرمودند..
✪ این منطقهای که اروپاییها اصرار دارند اسم آن را بگذارند خاورمیانه؛ یعنی خاور را، شرق را به نسبت اروپا میسنجند. یکجا شرق دور است، یک جا شرق میانه است، یک جا شرق نزدیک است؛ این تکبّر اروپاییها °را ببینید!° از اوّل اینجا شده «خاورمیانه»؛ اسم خاورمیانه غلط است؛ اینجا غرب آسیا است.
❏ آسیا یک قارّهی بزرگی است، ما در غرب آسیا قرار داریم. این منطقه منطقهی بسیار حساسی است؛ منطقهای است از لحاظ راهبردی مهم، از لحاظ نظامی مهم، از لحاظ منابع زیرزمینی مهم، از لحاظ ارتباط بین سه قارّه -آسیا و اروپا و آفریقا- مهم. منطقهی مهمّی است."
─═┅═༅𖣔1⃣𖣔༅═┅┅─
هدایت شده از کنفرانس و پرسمان اتحادیه عماریون
─═┅═༅🍃🌍🍃༅══┅─
🌐◁ ایشان در سال ۹۱ هم در دیدار با اساتید دانشگاه به صراحت راجع به غلط بودن تعبیر خاورمیانه سخن گفته و فرموده بودند..
❖ البته من اصرار دارم این منطقه را «غرب آسیا» بگویم، نه خاورمیانه. تعبیر خاور دور، خاور نزدیک، خاور میانه درست نیست. دور از کجا؟ از اروپا. نزدیک به کجا؟ به اروپا.
❏ یعنی مرکز دنیا اروپاست؛ هر جائی که از اروپا دورتر است، اسمش خاور دور است؛ هر جا نزدیکتر است، خاور نزدیک است؛ هر جا وسط است، خاورمیانه است! این تعریفی است که خود اروپائیها کردند؛ نه، ما این را قبول نداریم.
✪ آسیا یک قاره ای است؛ شرقی دارد، غربی دارد، وسطی دارد؛ ما در غرب آسیا قرار داریم. بنابراین منطقه ی ما اسمش منطقه ی غرب آسیاست، نه منطقه ی خاورمیانه."
─═┅═༅𖣔2⃣𖣔༅═┅┅─
هدایت شده از کنفرانس و پرسمان اتحادیه عماریون
─═┅═༅🍃🌍🍃༅══┅─
🔮◁دربارهی اروپامداری و غربگرایی در سیاست بینالملل رویکردهای مختلفی ارائه شده است.
✪(1)..برخی از پژوهشگران ازجمله «سمیر امین» بر این اعتقادند که اروپامداری اساساً یک پدیدهی فرهنگی است.
✪(2)..برخی از نئومارکسیستهای انتقادی در تحلیل مدرنیته و فرایندهای تحول در اقتصاد جهانی، اروپامداری را خصیصهی روبنایی نظام سرمایهداری تلقی مینمایند.
✪(3)..نگرش دیگری نیز دربارهی نشانههای غربمداری نظام جهانی با رویکرد ژئوپلیتیکی ارائه شده است.
❏ بهطور کلی باید بر این موضوع تأکید داشت که رهیافت ژئوپلیتیکی قدرت در تبیین اعتبارسنجی کشورها در نظام جهانی در سالهای بعد از جنگ سرد از اهمیت بیشتری برخوردار شده است.
─═┅═༅𖣔3⃣𖣔༅═┅┅─
هدایت شده از کنفرانس و پرسمان اتحادیه عماریون
─═┅═༅🍃🌍🍃༅══┅─
🌐◁جغرافیدانان از دههی ۱۹۶۰ به بعد ادبیات سیاسی و بینالمللی خود را در قالب مفاهیم مطالعات ژئوپلیتیکی تولید نمودهاند.
❖ از آنجایی که بخش قابل توجهی از ژئوپلیتیسینها دارای رویکرد غربمحور بودهاند، بنابراین تلاش نمودند تا دیدگاههای جهانگرایانه از ماهیت فضای جغرافیایی را ارائه دهند. در این ارتباط سه رهیافت از اهمیت بیشتری برخوردار گردید.
◁(1)..#رهیافت_اول مبتنی بر سازماندهی نظام جهانی چندقطبی و چندمرکزی بوده است. وقتی که در اندیشههای ژئوپلیتیکی جهانگرایانه از رویکرد چندمرکزی صحبت بهعمل میآید،
✪ بهمفهوم آن است که جهان غرب در درون خود حوزههای متنوعی از منافع راهبردی را سازماندهی کرده است.
─═┅═༅𖣔4⃣𖣔༅═┅┅─
هدایت شده از کنفرانس و پرسمان اتحادیه عماریون
─═┅═༅🍃🌍🍃༅══┅─
◁(2)..#رهیافت_دوم در قالب نظام جهانی متمرکز شده بر پایهی مؤلفههای اقتصادی بوده است.
✪ چنین رویکردی بهمثابه آن است که اقتصاد سرمایهداری میتواند حوزههای مختلف قدرت را در مناطق مختلف جغرافیایی سازماندهی کند.
❏ تقسیم بینالمللی کار، سرمایه، تولید و مصرف را باید بهعنوان انعکاس ضرورتهای ژئوپلیتیکی نظام جهانی متمرکزشدهی اقتصادمحور دانست.
❖ توسعهی نظام سرمایهداری زمینههای لازم برای دگرگونی در شکلبندیهای جغرافیای امنیتی را بهوجود آورد.
─═┅═༅𖣔5⃣𖣔༅═┅┅─
هدایت شده از کنفرانس و پرسمان اتحادیه عماریون
─═┅═༅🍃🌍🍃༅══┅─
◁(3)..#رهیافت_سوم را باید در قالب فرایندهای ژئوپلیتیکی جامعهمحور مورد ارزیابی قرار داد. در این رویکرد مؤلفههای هویتی، اجتماعی، فرهنگی و هنجاری از اهمیت بیشتری برخوردار است.
✪ بهطور کلی در نگرش ژئوپلیتیکی جامعهمحور، «قدرت» ماهیت چندبعدی، چندمرکزی و چندسطحی پیدا میکند.
❏ دگرگونیهای ژئوپلیتیکی در دوران بعد از جنگ سرد را باید در قالب تحولات اجتماعی در نظام ژئوپلیتیکی مورد ملاحظه قرار داد.
❖ در این ارتباط، مناطق ژئوپلیتیکی با نیروهای اجتماعی، دولتها، پیمانهای منطقهای و نهادهای بینالمللی خود را متوازن میسازد.
آنچه در قالب بحرانهای اجتماعی با رویکرد هویتی، مذهبی و سیاسی در کشورهای آسیای غربی شکل گرفته است را باید انعکاس پویاییهای درونی فرایندهای ژئوپلیتیکی جامعهمحور دانست.
─═┅═༅𖣔6⃣𖣔༅═┅┅─
هدایت شده از کنفرانس و پرسمان اتحادیه عماریون
─═┅═༅🍃🌍🍃༅══┅─
◁(4)..#رهیافت_هندسهی_ژئوپلیتیک_جدید_نظام_جهانی در سالهای دههی ۱۳۸۰ از سوی رهبری جمهوری اسلامی ایران ارائه گردید.
❖ بیان چنین نگرشی بهمفهوم آن است که
◑{1}..اولاً: نظام فرادستی جهان غرب در شرایط افول قرار دارد.
◑{2}..ثانیاً: نشانههای فرهنگی فرادستی نظام مسلط غربمدار با چالش بازیگران هویتی روبهرو شده است.
◑{3}..ثالثاً: لازم است تا قالبهای مفهومی جدیدی بهکار گرفته شود که منجر به عبور از مفاهیم مشروعیتبخش نظام جهانی غربمحور گردد.
─═┅═༅𖣔7⃣𖣔༅═┅┅─
هدایت شده از کنفرانس و پرسمان اتحادیه عماریون
─═┅═༅🍃🌍🍃༅══┅─
◁(5)..در سال ۱۹۹۳.. ساموئل
هانتینگتون..#نظریهی_برخورد_تمدنها را در قالب رهیافت ژئوپلیتیک فرهنگی و تمدنی تبیین نمود.
✪ او بر این اعتقاد بود که منابع بنیادین منازعه در جهان بعد از جنگ سرد ماهیت فرهنگی، تمدنی و هویتی دارد. هانتینگتون بر این اعتقاد بود که خطوط گسل میان تمدنها را خطوط نبرد تشکیل میدهند.
❏ بر اساس چنین نگرشی در فصل هفتم کتاب «برخورد تمدنها و بازسازی نظام نوین جهانی» بر این موضوع تأکید میکند که بهترین گزینهی راهبردی جهان غرب آن است که بتواند زمینههای رویارویی گروههای تمدنی را بهوجود آورد.
─═┅═༅𖣔8⃣𖣔༅═┅┅─
هدایت شده از کنفرانس و پرسمان اتحادیه عماریون
─═┅═༅🍃🌍🍃༅══┅─
🔮◁براساس چنین نگرشی بود که رهیافت تکفیری در برابر رهیافت مقاومت در درون گفتمان اسلام سیاسی ظهور پیدا کرد.
❖ چنین فرایندی دوران رشد و تکامل خود را در سالهای ۲۰۰۶ – ۱۹۹۶ طی نموده و از سال ۲۰۰۷ زمینهی رویارویی گروههای فرهنگی و هویتی بینتمدنی بهوجود آمد.
❏ چنین الگویی را میتوان بهعنوان نمادی از تجزیهی جبههی مقاومت و رویارویی نیروهایی دانست که در قالب ادبیات اسلام سیاسی میتوانستند مشکلاتی را برای هژمونی جهان غرب ایجاد نمایند.
✪ اگرچه هر یک از رهیافتهای یادشده بر نشانهها و شاخصهای خاصی از معادلهی قدرت تأکید دارد، اما تمامی رویکردها را باید در قالب پارادایم ژئوپلیتیکی غربمحور تبیین نمود.
اللّهــمَّعَجِّـــلْلِوَلِیِّک الفَــرَج
پایان قسمت اول
─═┅═༅𖣔9⃣𖣔༅═┅┅─
🔻 روز ملی جمعیت
🔹روز اول: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
🔆رسانه و جوانی جمعیت
#پویش_رسانه_ایران_جوان
#اداره_تبلیغات_اسلامی_شاهین_شهر_و_میمه
#قرارگاه_جمعیت_و_فرزندآوری
بمناسبت روز ملی جمعیت برگزار می نماید:
#پویش_رسانه_ایران_جوان
رسانه های مکتوب، مجازی، شنیداری، دیداری، شهرستان شاهین شهر و میمه
جهت شرکت در پویش نمونه آثار منتشر شده خود را در حوزه جمعیت و فرزندآوری تا تاریخ ۲۲ اردیبهشت به شماره ۰۹۱۳۲۷۷۰۰۸۴ در پیام رسان ایتا ارسال فرمایند.
#نشر_خوبی_ها
#قرارگاه_جمعیت_و_فرزندآوری
#اداره_تبلیغات_اسلامی_شاهین_شهر_و_میمه
🔻روز ملی جمعیت
🔹روز دوم: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
🔆مدیران و جوانی جمعیت
#تجلیل_از_مدیران_دارای_چهار_فرزند
#اداره_تبلیغات_اسلامی_شاهین_شهر_و_میمه
#قرارگاه_جمعیت_و_فرزندآوری
بمناسبت روز ملی جمعیت برگزار می نماید:
#تجلیل_از_مدیران_دارای_چهار_فرزند
مدیران محترم شهرستان شاهین شهر و میمه در صورتیکه دارای حداقل چهار فرزند می باشند مدارک خود را به شماره ۰۹۱۳۲۷۷۰۰۸۴ در پیام رسان ایتا ارسال فرمایند.
#اداره_تبلیغات_اسلامی_شاهین_شهر_و_میمه
#قرارگاه_جمعیت_و_فرزندآوری
🔻روز ملی جمعیت
🔹روز سوم: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
🔆خانواده موفق و جوانی جمعیت
#تجلیل_از_خانواده_های_پر_جمعیت
#اداره_تبلیغات_اسلامی_شاهین_شهر_و_میمه
#قرارگاه_جمعیت_و_فرزندآوری
بمناسبت روز ملی جمعیت برگزار می نماید:
#تجلیل_از_خانواده_های_پر_جمعیت
خانواده های پرجمعیت ساکن درشهرستان شاهین شهر و میمه مدارک خود را به شماره ۰۹۱۳۲۷۷۰۰۸۴ در پیام رسان ایتا ارسال فرمایند.
#اداره_تبلیغات_اسلامی_شاهین_شهر_و_میمه
#قرارگاه_جمعیت_و_فرزندآوری
🔻 روز ملی جمعیت
🔹روز چهارم: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲
🔆دستگاه های دولتی و جوانی جمعیت
#پویش_سازمان_طرفدار_ایران_جوان
#اداره_تبلیغات_اسلامی_شاهین_شهر_و_میمه
#قرارگاه_جمعیت_و_فرزندآوری
بمناسبت روز جمعیت برگزار می نماید:
#پویش_سازمان_طرفدار_ایران_جوان
ادارات، سازمانها و نهادهایی که یک برنامه شاخص جهت ترویج جمعیت و فرزندآوری اجرا نموده اند گزارش آن به شماره ۰۹۱۳۲۷۷۰۰۸۴ در پیام رسان ایتا ارسال نمایند.
#اداره_تبلیغات_اسلامی_شاهین_شهر_و_میمه
#قرارگاه_جمعیت_و_فرزندآوری