eitaa logo
🪖بیسمچی🪖
1.3هزار دنبال‌کننده
12هزار عکس
7.4هزار ویدیو
37 فایل
بیسیمچی سربازان جبهه سایبری پایگاه معراج https://eitaa.com/bisimchi00 با دعوت دوستان خود به بیسیمچی مطالب سیاسی روز را در اختیارشان قرار میدهید دراین یارگیری سیاسی -شهدایی سهیم باشیم اجرتون با شهدا ارتباط با خادم کانال: @Maj_noon_315
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌ شب آرزوها همین آرزومه... ببینم ضریح حسین روبرومه ... صلی الله علیک یا اباعبدلله ... 😭😭😭😭
واکنش آموزش‌وپرورش به انتشار حکم انفصال موقت وزیر 🔸از دیروز تصویری از حکم دیوان عدالت اداری دست به دست می‌شود که در آن به‌دلیل استنکاف آموزش‌وپرورش از اجرای یک رای، حکمِ غیرقطعیِ یک سال انفصال از خدمت برای وزیر صادر شده است. 🔹حالا آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای اعلام کرده: رأی دیوان عدالت اداری را اجرا کردیم اما اعتراض مجدد شاکی و ابلاغ نشدنِ موارد استنکاف از اجرای رای به آموزش‌وپرورش و اطلاع نداشتن وزیر از این موضوع، باعث صدور حکم غیرقطعی انفصال موقت شده و الان موضوع رای در دستور پیگیری از طریق دیوان عدالت اداری است.
تاریخ شما را با مواضع تان قضاوت خواهد کرد نه نماز و روزه ای که خواندید ⭕️ سکوت هنر نیست! 🔺 ما ابوذر، مالک، عمار و میثم تمار را کمتر به عبادتشان مدح می‌کنیم؛ ما آن‌ها را به مواضع تعیین کنندشان و تأثیرشان در جامعه می‌شناسیم 🔺 مردان بزرگ اینطور در تاریخ ماندگار می‌شوند؛ موضع نگرفتن و بعضاً سکوت کردن، هنر نیست ...
⚠️ ماهنامه " فارین افرز" از قدیمی‌ترین و معتبرترین نشریات سیاست خارجی آمریکا به زندگی سیاسی و اجتماعی آیت‌الله خامنه‌ای پرداخته است. ✅ این نخستین بار است که یک مجله معتبر آمریکایی تیتر اول و مطلب اصلیش را به مرور مواضع و جهت‌گیری‌های رهبر کنونی ایران اختصاص می‌دهد.در این شماره از مجله  عکس ایشان را بر روی جلدش چاپ کرده ،این کار بی‌سابقه بوده است که چهره‌ای سیاسی را به‌صورت تکی و تمام صفحه چاپ کند. 🔵 گدین روز، مدیر مسول مجله گفت : علت اختصاص مطلب اصلی نشریه به آیت‌الله خامنه‌ای، آشنایی بیشتر مخاطبان آمریکایی از رهبری ایران است که "قدرت سیاسی بسیار دارد و تصمیمات و سخنانش با پیامدهای مهم منطقه‌ای و بین‌المللی همراه است." این مجله تیزهوشی و مدیریت بالای آیت‌الله خامنه‌ای را مانع تحققق اهداف غرب در مقابل ایران دانسته است. 🔵 مقاله‌ (جنگ آیت‌الله): این مرد ۸۰ ساله بی‌سروصدا به قدرتمندترین مرد خاورمیانه تبدیل شده است. آیت‌الله خامنه‌ای طی ۳۰ سال رهبری‌اش، همیشه یک مشکل آزاردهنده برای رؤسای جمهور ایالات متحده بوده است. 🔵 در مطلبی BBC با عنوان آیت‌الله خامنه‌ای مرد فضاهای خالی ایران: آنچه آیت‌الله خامنه‌ای را از بسیاری از رهبران متمایز می‌کند، نگاه منطقی و عملگرایانه او به سیاست است. 📰 روزنامه آمریکایی یو‌اس‌ای‌تودی به نقل از ‌اندیشکده آمریکن اینترپرایز: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک «ابرحریف» به‌نام آیت‌الله خامنه‌ای است که نقشه راه را می‌شناسد و مردم به او اعتماد آمیخته بااعتقاد دارند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سفارتی افتتاح میشود و سفارتی تعطیل ✍باکو قصد دارد همزمان با بازگشایی سفارت خانه در تلاویو، سفارت خود را در ایران تعطیل کند. این همزمانی بسیار جالب و نادر است!
♦️یکی ازدلایلی که آمریکا تشنه به خون تاکه اینه که آمریکا رو بدون سانسور نشون میده ....! آمریکایی دربرابراین کار هیچ غلطی نمیتونندبکنند.....✨😉
♦️ 2نفراز کارمندان سفارت ایران درباکو پایتخت آذربایجان را ترک کردند ....!
✅فضیلت استغفار در ماه رجب ✍امام علی علیه السلام فرمودند: درماه رجب زیاد استغفارنمائید چون در هر لحظه از این ماه ، خداوند مقداری از بندگانش را از جهنم آزاد می کند. وهرشخص دراین ماه زیاداستغفرالله گوید فرشتگان بر او مژده بهشت را میدهند فضيلت کمک به دیگران در ماه رجب هرکس در این ماه مشکل مؤمنی را حل کند و یا مسلمانی را از  غم و غصه آزاد سازد  خداوند متعال به او بهشت فردوس را می دهد و پایان سخن اینکه،ماه رجب ماه کشت(انجام اعمال صالح) "شعبان"ماه آبیاری(بااشک) رمضان ماه دروی رحمت است 📚منبع:فضایل دوازده ماه قمری
داره واضح میگه که میخوان سرقضیه تروریست نام بردن سازمان ملل این قضیه نقشه بوده برا اثبات تروریست بودن سپاه پاپوش درست میکنه... متوجه شدید که ضایع بود کارشون یا بیشتر توضیح بده؟؟؟
📆 فقط ۴۲ روز تا سالروز میلاد حضرت مهدی علیه السلام باقی مانده است... 🗣نشانه ها و ویژگی های آن حضرت: با استناد بر روایات، امام کسی است که دروغ نمی گوید و در اموال مردم خیانت نمی کند، فقط با تکیه بر همین ویژگی، مدعیان دروغین مهدویت به سرعت رسوا می شوند.
آذربایجان خیلی احمقانه نمایش بازی میکنه😊 از این که دوست داره آذربایجانو زودتر پس بگیریم خوشحالیم...😎🤞
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تصویر دوربین بیرون سفارت، لحظاتی قبل از حمله به سفارت باکو آنچه از دیدن این فیلم مشخص است فرد ضارب راننده خودروی مشکی متعلق به سفارت را تعقیب و با سرعت به دنبال وی بوده و بعد از توقف خودروی مذکور و پیاده شدن وی و وقتی وارد سفارت میشود ضارب با سرعت با خودروی فرد مذکور تصادف و بلافاصله بدون توجه به نگهبان انتظامی دم درب سفارت به دنبال این فرد وارد سفارت میشود. این یعنی این مسئله صرفا شخصی و ضارب قصد کشتن یک فرد را داشته که از قبل وی را تعقیب مینموده است. ✍صدای امید در روبیکا
‌ ⭕️ احتمال تخلیه سفارت باکو در تهران رئیس بخش مطبوعات وزارت خارجه آذربایجان در گفت‌و‌گو با «تی‌‎آر‌تی هابر»: باکو اعتقاد ندارد که حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در ایران به دلایل شخصی انجام شده باشد. دولت قصد دارد به‌زودی سفارت خود را در تهران تخلیه کند. این اظهارات در حالی است که وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان تا لحظه انتشار این گزارش بیانیه‌ای رسمی در این خصوص صادر نکرده است.
⭕️جمهوری باکو پشت پرده حمله اخیر به سفارت باکو در تهران است؟ 🔻صبح امروز یک فرد مهاجم با سلاح کلاشینکف وارد سفارت باکو شد و یک نیروی حراستی را کشت و دو نفر را زخمی کرد، اما تحرکات رسانه ها و بیانیه های پی در پی گروهک های تحت حمایت دولت علی اف به حدی مشکوک است که ظاهرا تمام این ماجرا ساختگی است. 🔻علی اف در ماه های اخیر با بستن خطوط ترانزیتی میان ایران و اروپا و چندین مسئله دیگر به شدت به دنبال ایجاد تنش میان ایران و باکو بود تا بتواند اهداف مد نظر لابی یهودی را پیش ببرد اما هربار با خویشتنداری ایران تیر علی اف به سنگ خورد. 🔻حال اینبار حادثه صبح جمعه امروز به حدی مشکوک است که می توان احتمال داد که این اقدام توسط عناصر رژیم علی اف برای ایجاد یک بحران ساختگی میان روابط ایران و باکو و در آخر پیگیری اهداف لابی صهیونیستی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ کارمندان سفارت ایران در باکو پایتخت آذربایجان به سرعت سفارت را ترک کردند.
⭕️اورکسان اسگروف، افسر ارشد امنیتی که در نتیجه حمله مسلحانه به سفارت جمهوری آذربایجان در ایران کشته شد.
🔺فرد مهاجم به سفارت آذربایجان: فروردین امسال همسرم به سفارت آمده و دیگر برنگشته است سرپرست دادسرای امور جنایی تهران: 🔹ساعت ۸ صبح امروز یک دستگاه خودروی پراید با توقف مقابل سفارت جمهوری آذربایجان در تهران و پس از به کار گیری سلاح موفق به ورود به داخل ساختمان سفارت می‌شود. پس از حمله این فرد به سفارت یک فرد از جمهوری آذربایجان کشته و ۲ نفر مجروح می‌شوند. 🔹در تحقیقات اولیه متهم مدعی شده است که فروردین ماه امسال همسرم به سفارت آذربایجان به تهران مراجعه کرده و دیگر به منزل مراجعه نکرده است. وی انگیزه خود به سفارت جمهوری آذربایجان را اینگونه بیان می‌کند که در مراجعات مکرر به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران هیچ پاسخی از آنها دریافت نمی‌کردم و تصور می‌کردم همسرم در سفارت جمهوری آذربایجان در تهران حاضر است و حاضر به دیدار با من نیست. امروز صبح تصمیم گرفتم با اسلحه کلاشینکفی که از قبل تهیه کرده بودم به سفارت مراجعه کنم. 🔹به محض اطلاع از این حادثه به همراه اکیپ‌های تشخیص هویت و پزشکی قانونی، اکیپ بررسی صحنه جرم و پلیس اگاهی برای بررسی حادثه حاضر شده و پرونده در حال رسیدگی است.
موضوع تیراندازی در سفارت شخصی و ناموسی بوده است برابر اخبار تکمیلی صبح امروز جمعه ۷ بهمن ماه برابر خبر دریافتی از مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ در خصوص ورود یک نفر به سفارت آذربایجان، واقع در خیابان شریعتی شروع به تیراندازی با اسلحه کلاشینکف نموده است که بلافاصله فرمانده انتظامی تهران بزرگ به همراه عوامل در موقعیت سفارت حاضر شدند که پس از بررسی مشخص گردید: فردی حدودا ۵۰ ساله با یکدستگاه خودرو پراید به همراه دو سرنشین دختر۱۴ ساله و پسر ۷ ساله به مقابل سفارت به سمت درب سفارت حرکت و با تهدید سرباز نگهبان که بدون اسلحه بوده وارد سفارت شده و شروع به تیراندازی به سمت درب ورودی سفارت نموده که در این خصوص یک نفر کارمند مرد۴۳ ساله سفارت فوت و ۲ نفر کارمند دیگر۳۰ الی ۳۵ ساله که یک نفر از ناحیه دست و پا مورد اصابت گلوله و نفر دیگر مورد ضرب و جرح قرار گرفته که با حضور سریع و به موقع عوامل انتظامی و اطلاعاتی و امدادی سریعا نفرات مصدوم با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند‌. شایان ذکر است با حضور شخص فرمانده انتظامی تهران بزرگ در داخل سفارت، موضوع و علت انگیزه در حال بررسی می باشد، اما به گفته برخی منابع علت موضوع شخصی و ناموسی بوده است و ضارب نیز بلافاصله توسط نیروی انتظامی دستگیر شده است.
♦️‌ رژیم باکو به جای مظلوم نمایی توضیح دهد! 🔹‌ در موضوع اتفاقی که امروز در سفارت جمهوری آذربایجان در تهران افتاد، نباید منفعلانه نباید عمل کرد و نباید هم در دام جریان پان‌ترک فعال در رسانه‌های مجازی افتاد.. 🔹‌ موضوع این است که همسر ضارب که از اهالی استان آذربایجان غربی‌ست، خانمی به اسم‌ گلنار علییوآ است که چند ماه پیش به جمهوری آذربایجان سفر کردن و در طول چند ماه اخیر رژیم باکو، به دلایل نامعلومی اجازه بازگشت به او نداده است و علی‌رغم پیگیری همسرش، از طرف سفارت جمهوری آذربایجان همکاری لازم با وی نیز صورت نگرفته است و این موضوع منجر به بروز اختلال روانی در ضارب شده و دست به چنین اقدام اشتباهی زده است.. 🔹‌ بر همین اساس، آنکه می‌باید پاسخگو باشد، رژیم باکو و مقامات دولتی آن هستند که چرا اقدام به گروگانگیری یک زن متأهل آذری‌زبان کرده‌اند تا جایی که خانواده وی را به سمت اقدامات این چنینی سوق داده‌اند. 🔹‌ "سیدپویان حسین پور"
‌ جمهوری آذربایجان سفیر ایران را احضار کرد 🔹رسانه های جمهوری آذربایجان اعلام کردند که وزارت خارجه این کشور سفیر ایران در باکو را در ارتباط با حمله مسلحانه امروز به سفارت این کشور در تهران احضار کرده است.
📸 اولین تصاویر از چهره عامل حمله به سفارت آذربایجان در تهران.
🔴نشانه‌های بیشتر از انگیزه شخصی مهاجم سفارت باکو ⏪ثبت شکایت‌ مفقودی همسر متهم در فروردین 🔹در اظهارات اولیه متهم حادثه آمده بود که همسرش فروردین ماه امسال به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران مراجعه کرده و از آن پس به منزل مراجعه نکرده است. 🔹با مراجعات متعدد متهم به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران و عدم دریافت پاسخ مناسب از سوی مسئولان سفارت، متهم سرانجام تصمیم به حمله به سفارت می‌گیرد. 🔹بررسی سوابق متهم نشان می‌دهد متهم در ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ شکایتی را مبنی بر مفقودی همسرش در ارومیه ثبت کرده است . 🔹همسر وی اهل باکو بوده است. 🔹پرونده مفقودی پس از پیگیری و مشخص شدن اینکه همسر وی به جمهوری آذربایجان بازگشته است در این موضوع خاص بسته می‌شود و پس از آن این فرد موضوع را از وزارت خارجه و سفارت جمهوری آذربایجان پیگیری می‌کرده است. 🔹در ابتدای سال همسر فرد مهاجم با کمک دو نفر دیگر از اعضای خانواده‌اش به جمهوری آذربایجان می‌رود و دیگر برنمی‌گردد.