eitaa logo
🪖بیسمچی🪖
1.2هزار دنبال‌کننده
11.6هزار عکس
7.1هزار ویدیو
37 فایل
بیسیمچی سربازان جبهه سایبری پایگاه معراج https://eitaa.com/bisimchi00 با دعوت دوستان خود به بیسیمچی مطالب سیاسی روز را در اختیارشان قرار میدهید دراین یارگیری سیاسی -شهدایی سهیم باشیم اجرتون با شهدا ارتباط با خادم کانال: @Maj_noon_315
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴زمین لرزه 6.3 ریشتری مرز سوریه و ترکیه را لرزاند.
🔴واکنش کمال شرف کاریکاتوریست معروف عرب به سریال معاویه که قرار است در ماه مبارک رمضان در عربستان و برخی از کشورهای عربی پخش شود. 🔹این پوستر به یکی از پربازدیدترین تصاویر امروز توییتر کشورهای عربی تبدیل شد. بسیاری از کاربران عرب زبان معتقدند عربستان سعودی برای تطهیر چهره معاویه در ذهن امت اسلامی این سریال را ساخته است. 😂😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 لحظه ریزش یک ساختمان و فرار مردم پس زلزله امشب ترکیه
🔴برلین عقب‌نشینی کرد 🔸️ آلمان: هیچ دلیل حقوقی برای قراردادن سپاه در فهرست تروریستی پیدا نکردیم خدایی چی میزنن اینا🧐
📣نماینده همدان: امروز وضعیت بازار و مردم خوب نیست، حتی بچه های مذهبی و انقلابی هم از این وضعیت خسته شده‌اند! فلاحی: 🔺وضعیت بازار خوب نیست؛ این‌که فقط گفته شود معاون اول در مجلس حضور پیدا کرده و توضیح دهد، فایده ندارد. 🔺فکر می کنم مجلس در راس امور نیست چون نزدیک به ۳۰ پرونده از دولت قبل را به دستگاه قضایی فرستاد اما این پرونده‌ها مورد رسیدگی قرار نگرفت. این موارد را رییس مجلس پیگیری کند تا حداقل پاسخی به زحمات دوستان داده شود.
مداح اهل بیت حاج امیر عباسی: آقای جمهوری اسلامی ما برای دلار و ریال پای کار تو نیامدیم که بخاطر اینها از تو دست بکشیم؛ تو که چهل و چهار ساله دشمن و نا امید کردی؛ اینبارم یه یا علی بگو و گره از کار مردم وا کن؛ ما به پیروی از رهبر عزیز تر از جانمون به آینده امیدواریم و یقین داریم که این مشکلات حل خواهد شد.
✨پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله: «به راستی نوزادى كه در امّت من متولّد شود، براى من از آنچه خورشيد بر آن می تابد، محبوب تر است» 📚 وسائل الشیعه،ج۱۷، ص۱۳۷
امشب شب آخر ماه رجبِ😭 لطفا مارو از دعاهای خیرتون محروم نکنید التماس دعا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭕️بتول غفاری دختر آیت‌الله حسین غفاری تو خاطراتش میگه سال ۵۳ وقتی پیکر پدرم که بر اثر شکنجه ساواک به شهادت رسیده بود رو تحویل گرفتیم پاهاش رو طوری تا زانو تو روغن داغ سوزونده بودن که گوشتش ریخته بود... 🔹حالا عده‌ای برانداز از ساواک و پرویز ثابتی حمایت و تطهیر می‌کنند! یعنی از نظر آنها شکنجه‌‌گر اگر ‎سلطنت طلب باشد قابل دفاع است!
✅حق الناس در آخرت 🔸روايت داريم حق الناس در برزخ انسان را اسير مي كند ❄️مثلا يك سوم فشار قبر متعلق به غيبت است. ❄️در روايتی دیگر هست كه خداوند بر روي پل صراط كمينی قرار داده كه هر كس حق الناس بر گردن دارد، از آنجا به بعد حق عبور ندارد. 💝رسول اكرم (ص) فرمودند: ❄️بيچاره ترين مردم كسی است كه با اعمال خوب وارد صحراي محشر شود مثلا در نماز ، حج و ... ❄️مشكلی نداشته باشد و جز اصحاب يمين قرار گيرد ❄️اما زماني كه قصد ورود به بهشت می كند گروهی از مردم مانع می شوند . ❄️علت را جويا مي شود ❄️و می شنوند كه حقوق آنها را پايمال كرده است . ❄️در آن لحظه از فرشتگان كمك می طلبند ❄️و آنها می گويند: حلاليت بگير , يعنی قسمتی از اعمال خوب خود را به آنها بده تا حلالت كنند ❄️وقتی اين كار را می كنند متوجه می شوند ديگر هيچ چيز ندارند ❄️و نامه را به دست چپ می دهند كه ❄️از نظر پيامبر بيچاره ترين بنده ها هستند..
ازمرحوم‌علامه‌طباطبایےپرسیدند: راه‌پیدا‌کردن‌امام‌زمان‌چیست؟ گفت‌: ایشان‌خود‌فرموده‌اند: شماخوب‌باشید! ماخودمان‌پیدایتان‌میکنیم‌...!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مولا امیرالمومنین علیه السلام فرمودند: «تعطّروا بالاستغفار؛ لا تفضحكم روائح الذنوب» (روح)خود را با استغفار معطّر كنید تا بوی بدِ گناهان، شما را رسوا نکند. بحارالانوار؛ج۹۳،ص۲۷۸.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴زبان بدن فقط این 🔹 زلنسکی حقیر در کاخ ریاست جمهوری خودش ایستاده پای ارباب دست به سینه تمنای امنیت می‌کند. 🔹سگ های پاسبان نظم آمریکایی، اصلاح طلبان و براندازان بی هویت چنین تصویری را برای ایران آینده می خواهند: ایرانی درهم شکسته، ویران و زانو زده در برابر ارباب آمریکایی برای تکه استخوانی..
🔳اولین تصویر از شهید مدافع امنیت محمد مهدی وکیلی که شب گذشته در درگیری با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر به درجه رفیع شهادت نائل گردید.
⭕️سردار حاجی‌زاده: بزودی موضوع جدیدی رو می‌شود که اولویت اول مقابله دشمن می‌شود 🔻فرمانده نیروی هوافضای سپاه: زمانی مسئله هسته‌ای اولویت اول دشمن بود بعد موشک نقطه زن مسئله اول آنها شد و بعد دیدند پهپاد خطرناکتر است و اولویت آنها پهپاد شد و تا چند وقت دیگر موضوع جدیدی رو می‌شود که تبدیل به اولویت اول مقابله دشمن می‌شود.
🔴 زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۲ ریشتر حوالی درز را لرزاند / هلال احمر فارس به حالت آماده باش درآمد حسین درویشی؛ مدیرعامل هلال‌احمر استان فارس: 🔹 زلزله ۵.۲ ریشتری ساعت ۰۹:۳۵ دقیقه، عمق ۱۰ کیلومتری زمین در استان فارس، حوالی درز را لرزاند. 🔹 در پی این حادثه ۳ تیم ارزیاب هلال‌احمر برای ارزیابی میزان خسارات احتمالی حادثه به محل اعزام شدند‌ و تمامی پایگاه‌های هلال‌احمر استان به حالت آماده باش درآمدند. 🔹هنوز اطلاعات دقیقی از میزان خسارات احتمالی این حادثه در دست نیست، به محض دریافت گزارش‌های اولیه ارزیابان، اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.
🔴دایی هم علی کریمی را آنفالو کرد 🔸️علی دایی که بعد از اغتشاشات صفحه علی کریمی در اینستاگرام را دنبال می‌کرد، با فروکش کردن آشوب‌ها صفحه وی را آنفالو کرد. 🔸️علی کریمی بعد از اغتشاشات مهرماه به خارج کشور رفته و صفحه خود را در اختیار ضدانقلاب قرار داده بود و بارها مطالب کذب یا سخیف را در اینستاگرام او منتشر کرده‌اند. رفته به موقش دوباره فالو میکنه😎
🔴 تو‌‌قیف شناور حامل ‌سلاح ‌آمریکا‌یی در خلیج فارس فرمانده مرزبانی فراجا: 🔹️یک شناور در استان بوشهر حامل قاچاق با بیش از ۵ هزار سلاح قمه و شمشیر کشف شد و این سلاح‌ها ساخت کشور آمریکا به گونه‌ای است که هر قدر خون به آنها اصابت کند برنده‌‌تر می‌شود. 🔹️در ۴ ماه گذشته، ۳ هزار سلاح جنگی از دست اشرار در کنار مرزها کشف و ضبط شده است البته این آمار تنها مربوط به مرزبانی است. 🔹️امسال ۶۰ تن مواد مخدر توسط مرزبانی جمهوری اسلامی کشف شده است.
🔴 توضیحات پلیس درباره تیراندازی در خیابان باهنر تهران/ ضارب تحت تعقیب پلیس پلیس پایتخت: 🔹ساعت ۱۱ صبح امروز(دوم اسفند) خبر تیراندازی در خیابان باهنر حوالی میدان قدس، به کلانتری ۱۲۲ گزارش شد. 🔹مردی حدود ۶۰ ساله خون آلود که از ناحیه پشت سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد. 🔹با رصد دوربین های مداربسته محل حادثه و اعلام سرایدار ساختمان مشخص شد ضارب، برادر او بوده که از پشت سر با سلاح کلت کمری به او شلیک کرده و بوسیله خودروی ۲۰۷ خود چند بار از روی او عبور کرده و سپس از محل متواری می‌شود. 🔹در حال حاضر وضعیت مصدوم وخیم است و شواهد موجود نشان می‌دهد که مشکلات خانوادگی عامل وقوع این حادثه می باشد. 🔹فرد ضارب تحت تعقیب پلیس است.
لعنت به اغتشاشگراو مشوقهای اصلی اونا که باعث شدن سلاح مثل نقل و نبات دست هر بیشرفی باشه