حالا میدونید چیه!؟ اینجا وایب رپرای ژاپنی میده، و جون میده بدنش پر از تتو بشه☝️🏼
هدایت شده از 𝖲𝗍𝖺𝗒 - 𝖤𝖭𝖣
هرکی هوانگ کچل دوست نداره همین الان تمام روابطش رو با من قطع کنه
دارم نمیتونم دیگه.
اسکیز هرروز یه شوک بهم وارد میکنه و من نمیتونم جلوی خودم رو بگیرم که درموردش پرحرفی نکنم!!!!!!
هدایت شده از 𝖲𝗍𝖺𝗒 - 𝖤𝖭𝖣
دیوید پست هیون رو لایک کرده و براش کامنت گذاشته🥹
با هر مدل مویی خوشگلی،او مای گاد
هدایت شده از 𝖽𝖺𝗇𝗀𝖾𝗋𝗈𝗎𝗌𝗅𝗒 𝗒𝗈𝗎𝗋𝗌 (𝖾𝗇𝖽)
اگه بخوام منطقی و بی طرف برخورد کنم موهای بلندش رو بیشتر دوست دارم
ولی زدن موهاش کاریه که 1 درصد آیدلا انجام میدن، مثل هیون و کوکونا
جسارت و روشنفکری خاصی میخواد اونم تو کره ای که همه موی بلند پسندشونه
حتی اگه موهاش بهش نمیومد (که به شکل وحشتناکی میاد) این جسارت و "I'm in my way" بودن واقعا خاصه و گیراست
شخصیت جذابی داره و این مدل موی جدید ثابتش کرد