هدایت شده از 𝖽𝖺𝗇𝗀𝖾𝗋𝗈𝗎𝗌𝗅𝗒 𝗒𝗈𝗎𝗋𝗌 (𝖾𝗇𝖽)
اگه بخوام منطقی و بی طرف برخورد کنم موهای بلندش رو بیشتر دوست دارم
ولی زدن موهاش کاریه که 1 درصد آیدلا انجام میدن، مثل هیون و کوکونا
جسارت و روشنفکری خاصی میخواد اونم تو کره ای که همه موی بلند پسندشونه
حتی اگه موهاش بهش نمیومد (که به شکل وحشتناکی میاد) این جسارت و "I'm in my way" بودن واقعا خاصه و گیراست
شخصیت جذابی داره و این مدل موی جدید ثابتش کرد
هدایت شده از 𝖽𝖺𝗇𝗀𝖾𝗋𝗈𝗎𝗌𝗅𝗒 𝗒𝗈𝗎𝗋𝗌 (𝖾𝗇𝖽)
همیشه عاشق آیدلایی بودم که کارای نامتعارف میکردن، بدون توجه به اینکه مردم چی فکر میکنن. چون درسته که اونا آیدلن، اما تا وقتی کاری زشت و غیرقانونی و ناپسند نباشه "میتونن برای زندگی خودشون تصمیم بگیرن" و حداقلش مدل موعه.
و خب هیونجین هم رفت این لیست باشهامتا، حداقل واسه من☝🏻
هدایت شده از 𝘞𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘴 𝘴𝘪𝘯𝘨༄
هیون داخل مصاحبه اش گفته به ارایشگاهی رفته که حامی بچه های سرطانی بودن و اونجا موهاشو کوتاه کرده و خواسته نوعی حمایتشو نسبت به اونها نشون بده😭😭 . الان گازت میزنم مرد فرار کن
میدونید، دارم به این فکر میکنم که انقدر از اسکیز امروز انرژی گرفتم که وقتشه برم یه شیفت دیگه هم برای امروز بردارم.
Atrisa合࿐:
خب بذار بشمارم از صبح تا حالا چند تا اتک خوردیم.وکس راچا ارایشگاه قبل عیدشونو رفتن این سه تا😊.مینهو لخت شد چهارتا.حس میکنم یکی دیگه ام هست یادم نمیاد.اهان مینهو هنوز موهاشو کوتاه نکرده ۵ تا.
عجب کریسمسی بود کیومرث.از صبح که چشامو واکردم تو شوکم.از اون در نیومده تو یکی دیگه فرو میرم.ترکیب وکس راچا پابو راچا دنس راچا وحشتناکه.اعضای مشترک این سه تا راچا قصد جونمونو کردن امروز.حس میکنم انقد اتک خوردیم وقت نکردیم برا لیکس مو مشکی فن گرلی کنیم
JIRO:
اول این بود
کائنات دست به دست هم دادن بقیهاش هم باز شه
pick up... EIGHT!! 合࿐:
دکمه ها تحمل اون همه هات بودنو نداشتن
(خطاب به برادر بزرگوارم لیمینهو)