میدونید، دارم به این فکر میکنم که انقدر از اسکیز امروز انرژی گرفتم که وقتشه برم یه شیفت دیگه هم برای امروز بردارم.
Atrisa合࿐:
خب بذار بشمارم از صبح تا حالا چند تا اتک خوردیم.وکس راچا ارایشگاه قبل عیدشونو رفتن این سه تا😊.مینهو لخت شد چهارتا.حس میکنم یکی دیگه ام هست یادم نمیاد.اهان مینهو هنوز موهاشو کوتاه نکرده ۵ تا.
عجب کریسمسی بود کیومرث.از صبح که چشامو واکردم تو شوکم.از اون در نیومده تو یکی دیگه فرو میرم.ترکیب وکس راچا پابو راچا دنس راچا وحشتناکه.اعضای مشترک این سه تا راچا قصد جونمونو کردن امروز.حس میکنم انقد اتک خوردیم وقت نکردیم برا لیکس مو مشکی فن گرلی کنیم
JIRO:
اول این بود
کائنات دست به دست هم دادن بقیهاش هم باز شه
pick up... EIGHT!! 合࿐:
دکمه ها تحمل اون همه هات بودنو نداشتن
(خطاب به برادر بزرگوارم لیمینهو)
BLIND SPOT2
💢فورییییی💢
لیفلیکس امسال در گایو دجون گم نشد❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥
هدایت شده از 𝖽𝖺𝗇𝗀𝖾𝗋𝗈𝗎𝗌𝗅𝗒 𝗒𝗈𝗎𝗋𝗌 (𝖾𝗇𝖽)
شده از اینکه دارید سلامت روانتون رو از دست میدید خوشحال باشید؟ من به واسطه اسکیز الان همونطوریم.