eitaa logo
دانلود
Atrisa合࿐: خب بذار بشمارم از صبح تا حالا چند تا اتک خوردیم.وکس راچا ارایشگاه قبل عیدشونو رفتن این سه تا😊.مینهو لخت شد چهارتا.حس میکنم یکی دیگه ام هست یادم نمیاد.اهان مینهو هنوز موهاشو کوتاه نکرده ۵ تا. عجب کریسمسی بود کیومرث.از صبح که چشامو واکردم تو شوکم.از اون در نیومده تو یکی دیگه فرو میرم.ترکیب وکس راچا پابو راچا دنس راچا وحشتناکه.اعضای مشترک این سه تا راچا قصد جونمونو کردن امروز.حس میکنم انقد اتک خوردیم وقت نکردیم برا لیکس مو مشکی فن گرلی کنیم
JIRO: اول این بود کائنات دست به دست هم دادن بقیه‌‌اش هم باز شه pick up... EIGHT!! 合࿐: دکمه ها تحمل اون همه هات بودنو نداشتن (خطاب به برادر بزرگوارم لی‌مینهو)
عجب کریسمسی بود کیومرث.
داشتی میفرمودی پسر خوشگله، اَمرت چی بود؟!
💢فورییییی💢
BLIND SPOT2
💢فورییییی💢
لی‌فلیکس امسال در گایو دجون گم نشد❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥
شده از اینکه دارید سلامت روانتون رو از دست می‌دید خوشحال باشید؟ من به واسطه اسکیز الان همون‌طوریم.
BLIND SPOT2
شده از اینکه دارید سلامت روانتون رو از دست می‌دید خوشحال باشید؟ من به واسطه اسکیز الان همون‌طوریم.
ᴠɪɴɪᴠᴏ: ✋🏼✊🏼✋🏼✊🏼✋🏼✊🏼 چون هرچی داد زدم کسی نیومد، فکر کردم شاید زبان اشاره جواب بده. 𝖺𝗍𝗋𝗂𝗇: جواب نمیده، دارم روانم رو از دست میدم🤯🤯🤯🤯 ᴠɪɴɪᴠᴏ: بیا بگیم روان نداشتمون رو دارریم از دست میدیم❤️‍🔥 𝖺𝗍𝗋𝗂𝗇: خوشحالم از بابتش، در حد مرگ ᴠɪɴɪᴠᴏ: هرکی ناراحته میتونه بمیره👍
الان می‌فهمم وقتی هیونجین می‌گفت Life is so good منظورش چی بوده
هی دلم میخواد خفه بشم و انقدر زر نزنم ولی وقتی پای اسکیز وسط باشه پرحرف ترین و برونگراترینم.