BLIND SPOT2
شده از اینکه دارید سلامت روانتون رو از دست میدید خوشحال باشید؟ من به واسطه اسکیز الان همونطوریم.
ᴠɪɴɪᴠᴏ:
✋🏼✊🏼✋🏼✊🏼✋🏼✊🏼
چون هرچی داد زدم کسی نیومد، فکر کردم شاید زبان اشاره جواب بده.
𝖺𝗍𝗋𝗂𝗇:
جواب نمیده، دارم روانم رو از دست میدم🤯🤯🤯🤯
ᴠɪɴɪᴠᴏ:
بیا بگیم روان نداشتمون رو دارریم از دست میدیم❤️🔥
𝖺𝗍𝗋𝗂𝗇:
خوشحالم از بابتش، در حد مرگ
ᴠɪɴɪᴠᴏ:
هرکی ناراحته میتونه بمیره👍
هدایت شده از 𝖽𝖺𝗇𝗀𝖾𝗋𝗈𝗎𝗌𝗅𝗒 𝗒𝗈𝗎𝗋𝗌 (𝖾𝗇𝖽)
الان میفهمم وقتی هیونجین میگفت Life is so good منظورش چی بوده
هی دلم میخواد خفه بشم و انقدر زر نزنم ولی وقتی پای اسکیز وسط باشه پرحرف ترین و برونگراترینم.
یکی نیست بگه: "خب باریکلا، خسته نباشی دلقک عزیز، هفته شدیدا فاکداپی رو پشتسرگذاشتی، چون این هفته دلقک خوبی بودی وقتشه ماسکتو برداری بری اون پشت و استراحت کنی یا شایدم خوب درموردش گریه کنی."
12.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
I wish you could return everything. My heart remains with you.
من و اون انقدر بهم اعتماد نداریم که ساده ترین عکسایی هم که از دور و برمون میفرستیم رو ویو وانس میزنیم ولی از کل زندگی هم خبر داریم.
میگرن اینجوریه که چشمات داره از حدقه داره در میاد ولی حتی نمیتونی چراغارو کم کنی و بخوابی تا خوب بشی.
جدی یه وقتا که اینجور میشم فقط میرم چشمامو یا پیشونیمو میچسبونم به شیشه که یخ زده و تلاش میکنم نفس بکشم.