eitaa logo
دانلود
BLIND SPOT2
شده از اینکه دارید سلامت روانتون رو از دست می‌دید خوشحال باشید؟ من به واسطه اسکیز الان همون‌طوریم.
ᴠɪɴɪᴠᴏ: ✋🏼✊🏼✋🏼✊🏼✋🏼✊🏼 چون هرچی داد زدم کسی نیومد، فکر کردم شاید زبان اشاره جواب بده. 𝖺𝗍𝗋𝗂𝗇: جواب نمیده، دارم روانم رو از دست میدم🤯🤯🤯🤯 ᴠɪɴɪᴠᴏ: بیا بگیم روان نداشتمون رو دارریم از دست میدیم❤️‍🔥 𝖺𝗍𝗋𝗂𝗇: خوشحالم از بابتش، در حد مرگ ᴠɪɴɪᴠᴏ: هرکی ناراحته میتونه بمیره👍
الان می‌فهمم وقتی هیونجین می‌گفت Life is so good منظورش چی بوده
هی دلم میخواد خفه بشم و انقدر زر نزنم ولی وقتی پای اسکیز وسط باشه پرحرف ترین و برونگراترینم.
یکی نیست بگه: "خب باریکلا، خسته نباشی دلقک عزیز، هفته شدیدا فاکداپی رو پشت‌سرگذاشتی، چون این هفته دلقک خوبی بودی وقتشه ماسکتو برداری بری اون پشت و استراحت کنی یا شایدم خوب درموردش گریه کنی."
THE SON: THE FATHER:
12.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
I wish you could return everything. My heart remains with you.
من و اون انقدر بهم اعتماد نداریم که ساده ترین عکسایی هم که از دور و برمون میفرستیم رو ویو وانس میزنیم ولی از کل زندگی هم خبر داریم.
میگرن اینجوریه که چشمات داره از حدقه داره در میاد ولی حتی نمیتونی چراغارو کم کنی و بخوابی تا خوب بشی.
جدی یه وقتا که اینجور میشم فقط میرم چشمامو یا پیشونیمو میچسبونم به شیشه که یخ زده و تلاش میکنم نفس بکشم.
دلم میخواد سرمو فروکنم تو یه وان پر از یخ.
کاش منم یکی از سرنشینان هواپیمای تایلند-کره بودم.