eitaa logo
دانلود
من و اون انقدر بهم اعتماد نداریم که ساده ترین عکسایی هم که از دور و برمون میفرستیم رو ویو وانس میزنیم ولی از کل زندگی هم خبر داریم.
میگرن اینجوریه که چشمات داره از حدقه داره در میاد ولی حتی نمیتونی چراغارو کم کنی و بخوابی تا خوب بشی.
جدی یه وقتا که اینجور میشم فقط میرم چشمامو یا پیشونیمو میچسبونم به شیشه که یخ زده و تلاش میکنم نفس بکشم.
دلم میخواد سرمو فروکنم تو یه وان پر از یخ.
کاش منم یکی از سرنشینان هواپیمای تایلند-کره بودم.
اطلاعاتم روز به روز درمورد تداخل های دارویی منجر به مرگ داره زیاد میشه و فک کنم این جالب نباشه.
13.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
미안, 난 그냥 더 살고 싶었어...
مردم میخوابن که سردردشون خوب بشه، ولی من از شدت سردرد از خواب میپرم🙏🏼
راستی هنوزم وقت دارین شورت قرمز بپوشین.
.
کل هفته رو منتظر جمعه بودم که صبح راحت بخوابم ولی الان آرزو میکنم کاش فردا صبحم میتونستم برم اونجا.