هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
ناهد حجاج خبرنگار-عکاس در غزه:
تعجب نکنید اگر ما، روزنامهنگاران، دیگر خبرها را پوشش ندهیم.
به خدا قسم، امروز از شدت گرسنگی نتوانستم از جا بلند شوم.
هیچ غذایی وجود ندارد. حتی اگر کسی پول داشته باشد، باز هم چیزی در بازار نیست که بشود خرید.
ما همه در حال گرسنگی کشیدن هستیم. ما همه در حال مردن هستیم.
@farsitweets
موسیقیشب.
ناهد حجاج خبرنگار-عکاس در غزه: تعجب نکنید اگر ما، روزنامهنگاران، دیگر خبرها را پوشش ندهیم. به خدا
غزه زیر آوار است، نه زیر آوار سنگ و خاک یا آوار گرسنگی و قحطی.
غزه زیر آوار سکوت است، آوار سکوت دنیا.
سکوت کسانی که برای دفاع از غربیها فریاد حقوق بشر سر میدهند و به این ملت که میرسند مهر سکوت روی لب هایشان کوبیده میشود.
غزه فریاد میزند، اما کسی نیست که بشنود. گوش هایِ همه از خواب پر شده و انسانیتشان را سیاست ربوده.
و ما هم اگر چشم ها و گوش هایمان را ببندیم و خود را به خواب بزنیم چه توفیری داریم با طرفداران این جنایتِ فرایِ بشریت ؟
و ما اگر سکوت کنیم، اگر قلم داشته باشیم اما ننویسیم، اگر صدا داشته باشیم اما فریاد نزنیم و اگر انگشت اتهام و مشت های گره خوردهیمان را پشت لباس هایمان پنهان کنیم و خودمان در سایهٔ سکوت گم بشویم چطور میتوانیم خود را مسلمان و یا منتظر ظهور بنامیم ؟
تاریخ امروز رو باید با صدای بلند رو به یه سریا اعلام کنم. سییکتیر، ولی بدون فاصله. 🫶🏻