موسیقیشب.
نفس بگیر و به جان کندنت ادامه بده.
نوشته های حامد ابراهیم پور همزمان هم دارکه هم قشنگ. عجیب.
هدایت شده از یاسهاسبزخواهندشد ؛
ایتا واقعا خیلی خلوت شده یا فقط من حسش میکنم؟
برخلاف همه که الان خوابیدن شده فعالیت موردعلاقشون، من از خوابیدن خوشم نمیاد و رسماً حس میکنم وقتی میخوابم از زندگیم و همه چی عقب میمونم. دیگه چقدر باید خسته باشم تا با میل خودم و یا مجبور باشم که بگیرم بخوابم، وگرنه من حتی از خواب شبم با اینکه روند طبیعی بدن هر انسانیه فراریم.