من خیلی از پارسال گله کردم، خیلی ازش غر زدم و درسته که مستحق غر زدنم بود، ولی دلم برای لحظاتی که داشتم تنگ شده و خواهد شد.
از روز مادر و رفتن برقا و دو سه تایی تنها بودن تو کلاس تاریک و خالی گرفته تاا روز المپیاد زبان و مسخره بازیای قبل و بعد آزمون با سدنا، تا بازارچه روز بعدش و والیبال بازی کردن کف کلاس.
روزی که با بچها جلوی در کلاس منتظر دبیر ریاضی موندیم تا من بهش گل بدم، یا اون روزی که تب داشتم ولی برای فرار کردن از زنگ زبان رفتم و موندم زیر بارون.
( و البته که تا شبش درحال مرگ بودم. )
یا امتحان ریاضیایی که تا نمره هارو ببینیم پیر شدیم و اون آزمون جامعی که مشورتی کلکشو کندیم رفت.
امیدوارم امسال بتونم با تمام سختیش بازم از این خاطرهها بسازم، امیدوارم.
هدایت شده از - رادیوماھِحرم 🇮🇷 .
اپیزودسوم | عروجخانوادگیInShot_۲۰۲۵۰۸۳۱_۱۴۱۹۲۴۸۵۶_320kbps.mp3
زمان:
حجم:
10M
[ انفجارخانهایدرنارمك ]
ننه دردات تو جونم که برات خونِ دلا خوردم
تا پیدا شه تنِ نازت هزاران بار من مردم (:💔
ــــــــــــــــــــ ـ ـ ـ
کاری از بروبچِ پشتصحنهی
رادیوماھِحرم 🇮🇷 .
#روایت_خونین | #جان_فدای_ایران
عبادت به روزه و نماز زياد نيست ؛
بلكه عبادت، زياد فكر و انديشه كردن
درباره كار و امر خداست.
- امام حسن عسکری 'ع 🖤 -