موسیقیشب.
فکر کنم امروز بعد مدتها پنجشنبه نرمالی بود.
حالا اینکه نرمال بوده دلیل نمیشه ناقص نشده باشم
شما چی میبینید ؟
یه آدم کم حرف به ظاهر سرد و بیاحساس.
و از درون اون آدم چی میدونید ؟
هیچی. پس به خیال اینکه بخاطر روحیاتی که داره قرار نیست حرفتون بهش بربخوره راجع به این قضیه باهاش شوخی میکنید یا بهش تیکه میندازید ولی نمیدونید اون آدم چقدر ممکنه سر همین اخلاق هاش تو ذهن خودش و با خودش درگیر باشه و این حرف هاتون فقط باعث بیشتر شدن این درگیری بشه.