از مهرماه اونقدر عکسی در دسترس نیست، فقط..
( برج هما. آینه آسانسور. تیم یادگار.
آهنگای حیدو. Bella Chaio.
تولد قلی/گلپری. هودی سبز. تیام.
" اخترشناس نه ولی احمق شناس خوبیم. "
نادر ابراهیمی. چایی. " احمق دوقطبی. "
شبی در مدرسه. کانون. آراد کوچولو. نهضت تنباکو. خیابون ۱۱۶. اسنپ. دلتنگی برای دریا. کتاب تست. مشاور چشم رنگی. فرودگاه.
" میتونی همینو واسه اجرا بزنی؟ "
خوابالویی بی حد و مرز. قهوه قبل کلاس. )
آدمهای زندگیتون نباید از سه چیز بیشتر ارزش داشته باشن ؛ اول خداتون، دوم عزت نفستون و سوم آیندتون.
هدایت شده از اسمع.
📪 پیام جدید
چشم نواز و خاصی، درست به اندازه شفق قطبی..
#دایگو