موسیقیشب.
پلی لیست پادکستامو گذاشتم رو شافل و قلمو دستم بود و همه چی خوب بود تا اینکه این پلی شد، تموم که شد همه چیو ول کردم و بلند گریه کردم.
هدایت شده از بابونه
نمیدونم چرا گیلان فقط ابتدایی رو تعطیل میکنن،
مگه ما آنفولانزا نمیگیریم؟
دلم برای طرز تفکر نه تنها بچهای کلاسمون، بلکه برای هرکس که طرفداری اسرائیل رو میکنه و میگه " حقشونه " میسوزه
این آدما اگر روزی به حقیقت واقعی پی ببرن چه تاسفی برای جهالت خودشون قراره بخورن..