همیشه محکمتر از دفعه قبل همو در آغوش بگیرید ، پررنگـتر و قشنگـتر به روی ِهم لبخند بزنید ، دقیقتر به همدیگه نگاه کنید ، دستای ِهمو سفتتر بگیرید ،
بیشتر احساساتتونو بروز بدید ، بیشتر همو دوست داشته باشید ..
کی میدونه ؟ شاید یهروزی همهچی تموم بشه ، شاید یهروزی ما بمونیم و یه دنیا حسرت از کارای ِنکرده ..
- نیوشآ / بیستوهشتم ِمهر ِچهارصدوسه .
خبر داری که شهری روی ِلبخند تو شاعر شد ؟
چرا اینگونه ، کافرگونه ، بیرحمانه میخندی !