داره میگه شرمنده ایم
بابا فداسرتون فدا سرمون، دیگه شما صدتونو گذاشتین.. مشکل از بدشانسی ایرانیاس که از ریشه همه بدشانسیم دیگه..
بخاطر دل رامین و طارمی و شجاعم که شده، اینهمه زحمت کشیدن همه.. خدایا میشه صعود کنیم؟ لطفا:)