من میخوام خوابم رو تنظیم کنم، برای همین زود میخوابم ولی یهو این ساعت بیدار میشم و بازم اختلال ایجاد میشه.
صبح که بیدارم کردن انتظار میرفت که بگن "پاشوو بریم راهپیمایی" ولی یهو گفتن تا شب نینی میاد و خلاصه که منم رفتم قاطی کسایی که دائماً باید جونمو قسم بخورن، ختم کلام بنده عمه شدم🍓⭐️👧🏻: )
میگفت: عشق به شهادت گُلی هست که در دل هرکس نمیروید و شهادت غنچهای که به روی هرکس نمیخندد..