داشتم درس های عقب مونده رو مینوشتم که گفتم بذار جز خوانی هم که عقب افتاده رو هم گوش کنم خیلی داشت خوش میگذشت که یهو سوز سرما اومد و صدایی..سرمو بردم بالا و دیدم پنجره اتاقم خیسِ خیس شده و بله خداروشکر صدای بارون به گوش میرسه🌝🌧️"
زندگی به ما فهماند که میشود کسی را نشناخت و ندید، اما از اندوهش چنان دلشکسته شد که گویی جگرگوشهات را از دست دادهای.
وَلَا تَهِنُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنِينَ
و سست نشوید و غمگین نگردید شما برترید اگر
ایمان داشته باشید!
حالا فهمیدی جنگ فقط برای موافقان جمهوری اسلامی ایران نبود، حتی جون خودت هم تو خطره عزیزمن.