eitaa logo
‹فنیـا›
972 دنبال‌کننده
663 عکس
54 ویدیو
0 فایل
فنیا؛ برآمده از خواب‌هایم/مجنون‌العباس/ارزشی. لطفا امن باشید و کپی نکنید •⁠ᴗ⁠• " اینجا دخترونست⁦🌷 " . . خوشحالی فروش: @Fanimah_shop ⁦☆
مشاهده در ایتا
دانلود
ولی آخر اسفند کاش تموم نشه منم حسم.
داشتم درس های عقب مونده رو مینوشتم که گفتم بذار جز خوانی هم که عقب افتاده رو هم گوش کنم خیلی داشت خوش میگذشت که یهو سوز سرما اومد و صدایی..سرمو بردم بالا و دیدم پنجره اتاقم خیسِ خیس شده و بله خداروشکر صدای بارون به گوش میرسه🌝🌧️"
زندگی به ما فهماند که می‌شود کسی را نشناخت و ندید، اما از اندوهش چنان دل‌شکسته شد که گویی جگرگوشه‌ات را از دست داده‌ای.
"اِنّا فَتَحنالَكَ فَتحاً مُبینا"
وَلَا تَهِنُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنِينَ و سست نشوید و غمگین نگردید شما برترید اگر ایمان داشته باشید!
حالا فهمیدی جنگ فقط برای موافقان جمهوری اسلامی ایران نبود، حتی جون خودت هم تو خطره عزیزمن.
نمردیم و معنی "مداخله‌ٔ بشر دوستانه" رو هم فهمیدیم.
فرض کن این موشک‌ها ستاره‌اند، چون از زندگی که نمیشه قسر در رفت.
یتیم شدیم. اگر الان هلهله میکنی و خوشحالی بدون کن وطن برابر است با مادر اگر وطن فروشی کردی بدون که مادرت رو دادی رفت. درضمن تست DNA برای وطن‌فروش‌ها رایگان شده، بگرد تا پدرت رو پیدا کنی معاویه زمانه.
آرام باشید... این چیزهایی که شما می‌بینید، اینها حوادث طبیعی یک راه دشوار به سمت قلّه است؛ هیچ انتظار نباید داشت که اگر ما میخواهیم برویم به قلّه‌ی توچال یا قلّه‌ی دماوند، در راه چاله نباشد، سنگ نباشد، باد نباشد، دود نباشد، گاز نباشد؛ مگر میشود؟ امّا داریم میرویم، داریم میرویم، عمده این است. اصلاً نگران نباشید؛ این حوادث وجود دارد؛ اگر این حوادث نبود باید تعجّب میکردید. | حضرت آقا |
هدایت شده از ‹آبینه.›
نمیفهمم تو کانال منو ادمین های دیگه وقتی که مخالف هستید چیکار میکنید. ما نه به باادبی قبل تشریف داریم نه میتونیم دیگه تحملتون کنیم. ماعزاداریم و بدتر از اون خشمگین. پس دست از سرمون بردارید که یه وقت قضیه نطفه خراب و مادرتون به روتون نیاریم . احترام خودتون؛ خودتون نگه‌دارید. البته اگر برای مادرهاتون ارزش قائلید.