دیدنِ روی تو سهم من نخواهد شد ، ولی
کاش گاهی رد شوی مانند باد از این مسیر..
گفتی اندر خواب بینی بعد از این رویِ مرا!
ماه من ! در چشم عاشق آب هست و خواب نیست..
جای تمام کلماتی که نتوانستم بگویم ، جای تمام لحظه های انتظار و جای تمام دقایق صبر ، گریستم ؛ و برای الانات و لحظات زندگیات ، پیش خدایم آسمانِ گرفتهای شدم که پر شده از ابرهای بارانی :)
نمیدانم کجایی و احوالت چگونه است اما هنگامی که هر قطره بر زمین مینشست ، درحالی که به آسمان نگاه دوخته بودم ، برایت دعا کردم ؛
#ستارهیمن ⭐️