eitaa logo
آبی ترین ستاره‌یِ من ؛
79 دنبال‌کننده
42 عکس
5 ویدیو
0 فایل
| شب‌بود و ستاره‌بود و من‌بودم و ماه شب‌ماند و ستاره‌رفت و من‌ماندم و راه |
مشاهده در ایتا
دانلود
آن شب فکر میکردم میمیرم و دیگر نمیتوانم در دنیا دوام بیاورم اما شب های زیادی گذشت و من هنوز زنده‌ام ؛ - تکه هایی از یک کل منسجم .
لب فرو بستیم و راهی جز شکیبایی نبود
[ اللهم عجل لولیک الفرج ]
بچه ها دعا کردن رو فراموش نکنین لطفا ؛)
می‌گذرد ، اما جان می‌گیرد تا بگذرد..
جبران نمی شوید ؛ حتی به گریه هایِ عمیق :)
" رفته بودی مشق آب و نان و بابا را بخوانی فکر می‌کردی که این مشق، از تو شاید جان بگیرد؟ "
من غم انگیزه ترین شعرِ جهانم تو نخوانم
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
این یک دو دم که مهلت دیدار ممکن است دریاب کار ما که نه پیداست کار عمر..؛
خوش آمدی ، بنشین که چایِ تازه دم دارم آه ای خیالِ دلنشین ، بنشین که غم دارم