eitaa logo
آبی ترین ستاره‌یِ من ؛
79 دنبال‌کننده
42 عکس
5 ویدیو
0 فایل
| شب‌بود و ستاره‌بود و من‌بودم و ماه شب‌ماند و ستاره‌رفت و من‌ماندم و راه |
مشاهده در ایتا
دانلود
پرسیدم بهار چیست؟  گفت، امیدواری دانه‌ای در دل ِخاک سرما زده، شوق عشقی در جان خسته‌ی آدمیزادی ؛
نیستی و چیزی در من فرو ریخت شبیه دلتنگی..
دلتنگی مثل باران است ؛ بی صدا می‌بارد ، اما تمام خاکسترهای تنهایی را از روی قلب آدم می‌شوید..
اشک در چشمان من طوفان غم دارد به دل خنده بر لب می زنم تا کس نداند رازِ دل
ناشناسِ اینجا ؛ شنوای تمام حرفاتون هستم در مورد هرچیزی که دلتون میخواد بگین ؛) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_xfad6g&btn=ستاره‌ی.آبی
آبی تر از آنم که بی رنگ بمیرم.. از شیشه نبودم که با سنگ بمیرم ؛
من آمده بودم که تا مرز رسیدن ؛ همراه تو فرسنگ به فرسنگ بمیرم :)