ناشناسِ اینجا ؛ شنوای تمام حرفاتون هستم در مورد هرچیزی که دلتون میخواد بگین ؛)
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_xfad6g&btn=ستارهی.آبی
⋆ چشمهایت برای غمگین بودن زیادی زیباست ، کاش میشد درونِ چشمانت بذری از شادی بکارم.. ⋆
من بیخبر از تو و تو بیخبر از من سخت است که من دلهره دارم تو نداری..