ستارهم رو زمانی که تو خیالِ دیدنش غرق شده بودم گمش کردم ؛
#ستارهیمن ⭐️
~ سلاام ~
اولین تقدیمیِ " آبیترینستارهیمن " ⭐️
خب تقدیمی به این شکله که ، شما این پیام رو فور میکنین و لینکتون رو " - " برام میفرستین ؛)
من هم با توجه به وایبی که خودم از کانالتون میگیرم ، یک بیت شعر و یک موسیقی تقدیمتون میکنم »
منتقل شد اینجا ✨
دیدنِ روی تو سهم من نخواهد شد ، ولی
کاش گاهی رد شوی مانند باد از این مسیر..
گفتی اندر خواب بینی بعد از این رویِ مرا!
ماه من ! در چشم عاشق آب هست و خواب نیست..
جای تمام کلماتی که نتوانستم بگویم ، جای تمام لحظه های انتظار و جای تمام دقایق صبر ، گریستم ؛ و برای الانات و لحظات زندگیات ، پیش خدایم آسمانِ گرفتهای شدم که پر شده از ابرهای بارانی :)
نمیدانم کجایی و احوالت چگونه است اما هنگامی که هر قطره بر زمین مینشست ، درحالی که به آسمان نگاه دوخته بودم ، برایت دعا کردم ؛
#ستارهیمن ⭐️