eitaa logo
بُعد چهارم
393 دنبال‌کننده
7.4هزار عکس
2.8هزار ویدیو
76 فایل
بعدی از تحلیل های سیاسی، فرهنگی، سلامت مخصوص آنهایی که همیشه از منظر دیگر مینگرند و همیشه راه سوم را خلق میکنند! کپی و نشر با نام نویسنده مطلب، آزاد است با یک صلوات جهت ظهور #دکتر_زهراسادات_اخلاقی MD,PHD ارتباط با پشتیبان: @tasnimnargess
مشاهده در ایتا
دانلود
41.74M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏃‍♂ الان وقت خونه‌دار شدنه 🎥 اگه می‌خوای یه راه خیلی موثر یاد بگیری تا صاحب بشی و یه هم ببری، این فیلم رو تا آخر ببین 📱بعدش هم گوشیت رو بردار و با نامزدهای اصلی شهرت تماس بگیر ... 🎁 به ۵۰ تا از بهترین صوت‌ها و فیلم‌های ارسالی، جوایز نفیسی تعلق میگیره ☎️ اگه شماره تماس نامزدها رو هم نداری به این آی‌دی پیام بده👇 @saeedghorbany 🏡 حق ماست اگر همت کنیم👇 @hagheman1402
12.51M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴مجموعه طنز ”فاکهه“ 🍓🍇🍉🍌🍋🍊🍐🍎🍑🍒🌽 🎥این قسمت: شلغما روی رای ندادن تو حساب کردن!!!! 🥔😄 @bode4om
تکلیف شرعی ما در مواجهه با «فهرست سهمیه‌ای» چیست؟ وقتی فهرست انتخاباتی براساس سهمیه محفل‌های سیاسی تهیه می‌شود، یک «فهرست سهمیه‌ای» خواهد بود. طبیعتا چنین فهرستی شامل ۳۰ نفر اصلح نامزدها نخواهد بود.☝️ ‏ اما در ، رای‌دادن به «اصلح»، تکلیف رای‌دهنده است. پس فهرست سهمیه‌ای نمی‌تواند رافع مسوولیت رای‌دهنده برای انتخاب اصلح باشد. انتخاب نماینده شایسته، تکلیف شرعی مهمی برای یک است. چرا که رأی‌دهنده را در خیر و شر اعمال آینده آن نماینده مجلس سهیم می‌کند. ‏پس رأی‌دادن به افرادی که از صلاحیت آنها اطمینان کافی وجود ندارد و تنها نامشان در یک «فهرست سهمیه‌ای» آمده، احتمالا ضمان شرعی به دنبال دارد. اگر یک رأی‌دهنده نتواند به اندازه سهمیه خود، افراد شایسته را شناسایی کند، هیچ مسوولیت شرعی برعهده او نیست چرا که تلاشش را کرده و لایکلف الله نفسا الا وسعها. ‏ اما اگر جاهای خالی را با افراد ناشناسی پر کند که تنها در «فهرست سهمیه‌ای» نامشان آمده، شرعی مضاعفی پیدا می‌کند. پر کردن برگه رأی با اسامی ناشناخته و تنها براساس معرفی «فهرست سهمیه‌ای» احتمالا دو مسوولیت شرعی برای رأی‌دهنده ایجاد می‌کند: ♦️‏۱- سهیم شدن در خیر و شر اعمال آینده نماینده‌ای که بدون حجت شرعی به او رأی داده. ♦️‏۲- ممانعت از رأی آوردن نامزد اصلح دیگر که شاید توسط دیگران انتخاب می‌شد. بنابرین نباید با طناب پوسیده سهمیه‌خواهان به چاه انتخابات رفت. ‏ اگر فهرستی را می‌شناسیم که براساس صلاحیت افراد تنظیم‌شده، می‌توان آن را حجت شرعی برای رأی‌دادن دانست. ‏ اما اگر نتوانستیم چنین فهرستی بیابیم، تنها حجت شرعی داریم تا به اندازه شناخت خود، برگه رأی را پر کنیم. @bode4om
🗳 پویش خانم دکتر امین الرعایا متخصص طب سالمندان هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران به پویش پیوستند https://eitaa.com/hezartooyesalamat
همه کسانی که مخاطبانی دارند وظیفه دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند جمله خوبی به ما یادآوری کردند✌️🇮🇷 🥼 دکتر جفربسته متخصص داخلی پویش https://eitaa.com/hezartooyesalamat
ای وطن ، ای مادر تاریخ ساز 🥼دکتر حبیب حی بر،متخصص قلب و فوق تخصص آنژیوپلاستی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز 🇮🇷❤️ پویش https://eitaa.com/hezartooyesalamat
گله مندم ولی برای جلوگیری از ریختن خون کاپشن صورتی ها رأی میدم✌️ دکتر مهدی صادقی ، از بام ایران شهرکرد 🇮🇷❤️ https://eitaa.com/hezartooyesalamat
کار دکتر ایرانی خواه برای هر بیمار کنار نسخه طبابت ، دعوت به انتخابات رو هم می‌نویسه ❤️🇮🇷 https://eitaa.com/hezartooyesalamat
فارغ از لیست‌ها می‌توانیم برای مشاهده سوابق، زندگی‌نامه، آدرس شبکه‌های اجتماعی و ... کاندیداها می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید 👇👇 https://entekhabiran.moi.ir/ (روی اطلاعات نامزدها کلیک کنید و ببینید) - برای تمامی استان‌ها قابل استفاده است. - هم مجلس و هم خبرگان لیست نفرات کامل است. - برخی از نامزدها اطلاعات کافی در سامانه انتخابات کشور وارد نکرده‌اند!! ولی باز هم قابل استفاده است ....
شبهه اگر لیستی رای ندیم مخالفان رای میارند پاسخ: متاسفانه در گذشته هم چنین پیش‌بینی هایی میشد و در نتیجه دیدیم که فاصله از زمین تا آسمان بود. این یعنی خطای محاسباتی این افراد. چون متاسفانه کسانی که دارای تفکرات اصلاحاتی هستند در رای گیری شرکت نمیکنن. الان هم همان خطا به طور واضح تری داره تکرار میشه. دوم اینکه اگر قرار بر این فرمان باشد تا دنیا دنیا است فقط باید همین افراد وارد مجلس بشن و هیچکس بیرون این انحصار نمیتونه عرض اندام کنه سوم اینکه لیستی رای دادن موجب رشد سیاسی اجتماعی مردم نمیشه و این خلاف آموزه های اسلام هست. در اسلام مردم از حکومت مهمتر هستند. همانطور که حضرت علی ع برای گرفتن حکومت دست به شمشیر نشد تا مردم بخوان. همانطور امام زمان عج ظهور نمیکنن تا زمانی که مردم رشد پیدا کنند. چهارم اینکه به موارد استثنا گفته میشه، وقتی یک موضوعی هر ساله داره تکرار میشه یعنی شده یک روند و دیگه امر مصلحتی حساب نمیشه