- کتابخورِ گلگلی.
اولین شب روضه بیت رهبری بدون حضور آقا..💔
هشت شبه تو هیئت، فقط انتظار میکشم. از همون اول که سخنران شروع میکنه، تا وقتی که نوحۀ پایانیِ مداح تو حسینیه میپیچه.
منتظرِ یه اِشارۀ کوچیك به آقایی که دیگه پیشمون نیست. حالا از هرکس میخواد باشه. سخنران، روضهخون یا مداح برام فرقی نداره. فقط.. یه کلمه میخوام تا زار بزنم. تا غمی که صد و چندروزه تو دلم رخنه کرده رو بریزم بیرون.
فقط کاش منم اینجا میبودم، کاش رواق کشوردوست بودم (=
- کتابخورِ گلگلی.
"من زیرِ بیرقِ ابلفضلالعباسم، و زیرِ بیرقِ هیچ کسِ دیگهای نمیرم =)))"
هدایت شده از halino:)🇮🇷🇵🇸
سلااام
حالی نو بعد از قرن ها میخواد دوباره تقدیمی بده😛💓
🍉شرایطش اینجوریه که: شما اول این پیام رو داخل چنل های خوشگلتون فور میزنید و لینک چنلتون + رنگ مورد علاقه تون رو برای من اینجا میفرستید=)
🍉من چیکار میکنم؟ یه بولت ژورنال با وایب تابستون+ یه پوستر با توجه به رنگ مورد علاقه تون؛بهتون تقدیم میکنم!✨
🍉چند تا نکته: تا زمان دریافت تقدیمی بنر رو از چنلتون پاک نکنید و حتما تو چنل عضو باشید!
ظرفیت: ۱۰ نفر برای چنل دار ها
۵ نفر از ممبر ها هم میتونن شرکت کنن:)
مهلت: تا زمانی که ظرفیت تکمیل شه
ایگنور نکن خانومی☹️💕