#برنا | چهارمین گردهمایی برنا ۱۴۰۵/۰۳/۰۲، سینما فرهنگیان
چیز دوم/مهم
یهسری فکرایی توی ذهنمون هست، که به کمک شما فکر بکر میشه!
راستش اینـهـمه ظرفیت، حیفه استفاده نشه‼️
برنابلاگرها، برنارسان، برناتیوی و... میتونه مجموعه بزنا رو تکمیلتر بکنه.
#برنا_بلاگرها «برگرها 😜»
برای شروع، دوستایی که پیج، کانال یا گروه دارن «ایتا، روبیکا، اینستا» و دوست دارن تبادل درونبرنایی داشته باشیم بیایید ببینم چند نفریم. بعد یه طرحی برنامهریزی میکنیم و از نتیجه باخبرتون میکنیم.
#برنا_رسان
عزیزانی که ارتباط با ادمینها و مدیران و شخصیتهای رسانهای و... دارند و میتونن #سفیر_برنا بشن هم یه ندایی بدن که کلی فرصا و چالش هست...
و اما #برنا_تیوی...
اینم به زودی میگم «منتها با اون چیزی که فکر میکنید و تجربه داشتید متفاوته»
و اینکه برای کارهای ابتکاری شما که انقدر خپشفکر و پایهاید، آمادهایم
🔜 @borna_contact
🎒 برنا (برنامه رسانه نوجوان امروزی)
💠 قوانین تولید محتوا در برنا 🔹 محتوای ارسالی باید اختصاصی برنا باشد. 🎙 پادکست ۱. تیزر صوتی برنا
چیز سوم/
کلی اومدید پرسیدید چطوری باید برنایی شیم
خیلی خوش اومدین!
شما با تولید محتوا، برنایی میشید😍
منتها قبلش قوانین رو حتماً حتماً مطالعه کنید و محتوایی که میخواهید کار کنید رو با من در میون بذارید
@borna_contact
چیز چهارم/ لوگو
گرافیستهای عزیز خداقوت!
به کجا رسوندین؟ قراره انتخابات برگزار کنیما. دیر نشه 😋