eitaa logo
🇮🇷 برای ایران اسلامی 🇮🇷
560 دنبال‌کننده
21.4هزار عکس
19.7هزار ویدیو
16 فایل
🚨 اخبار وکلیپ های ویژه🚨 سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-طنز و سرگرمی-ورزشی از ایران و جهان ارتباط با مدیر @Yassiran
مشاهده در ایتا
دانلود
. گیرم که اسرائیل سربازان ما رو ترور کنه اما تقصیر کیه؟ آفرین روسیه. گیرم که آمریکا با ما درگیره اما به نفع کیه؟ روسیه. کی برجام رو خراب کرد؟ روسیه! کی تحریم ایجاد کرد؟ روسیه! در خونه بازه؟ روسیه! دمب الاغ درازه؟ روسیه! … .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آمریکا چگونه از تقابل نظامی با یمن به سمت سیاسی ‌بازی فرار کرد؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هدف قرار دادن خودروهای نظامی اسرائیل در غزه 🔹صحنه‌هایی از هدف قرار دادن نیروهای اشغالگر اسرائیلی در پایگاه الجعبری در شرق جبالیا در شمال نوار غزه توسط مجاهدان گردان‌های قسام
فلاح‌زاده: در سراسر دنیا به مصاف دشمنان می‌رویم جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه: 🔹رژیم صهیونیستی که در حال نابودی است، دست به اقدامات تروریستی کور می‌زند چراکه تاکنون جنگ غزه برای او دستاوردی نداشته است. 🔹 انصارالله یمن دریای سرخ و تنگه باب‌المندب را به جهنمی برای آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی تبدیل کرده‌ است و در عرصه اقتصادی نیز تمامی تولیدات، تجارت، صنعت توریسم، حمل‌ونقل و... آن دچار تعطیلی و رکود شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تظاهرات بزرگ در اسپانیا در حمایت از آتش‌بس در غزه 🔹 یک تظاهرات بزرگ در مالاگا اسپانیا امروز شنبه در حمایت از آتش‌بس در غزه برگزار شد و تجمع کنندگان از دولت خواستند تا به پرونده آفریقای جنوبی علیه اسرائیل در دادگاه لاهه بپیوندد.
ایران اقدام رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد سخنگوی وزارت امور خارجه: 🔹نقض مکرر حاکمیت و تمامیت سرزمینی سوریه و تشدید حملات متجاوزانه و تحریک آمیز به اهداف مختلف در خاک سوریه توسط رژیم صهیونیستی را، محکوم می‌کنیم. 🔹مستشاران نظامی ایران که به دعوت رسمی دولت سوریه در این کشور حضور دارند، نقش مهمی در کمک به دولت، ارتش و ‌‌ملت سوریه برای مبارزه با تروریسم دارند. 🔹ترور مستشاران نظامی ایران، به روشنی گویای پیوند عمیق و سازمان‌یافته میان این رژیم تروریستی با گروه‌های مختلف تروریستی و داعشی در منطقه است. 🔹دولتها، سازمان‌های منطقه‌ای و بين‌المللی، نسبت به اقدامات متجاوزانه، تروریستی و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی واکنش صریحی داشته و آن را بطور قاطع محکوم نمایند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تظاهرات حمایت از فلسطین در پایتخت دانمارک 🔹با وجود هوای سرد امروز در کپنهاگ دانمارک، مردم این کشور در حمایت از فلسطین و ابراز همدردی با مردم غزه به خیابان‌ها آمدند و خواستار پایان جنگ رژیم صهیونیستی شدند.
عدم پذیرش کشور فلسطینی غیرقابل قبول است دبیرکل سازمان ملل: 🔹همه باید حق مردم فلسطین برای ایجاد کشور خودشان را به رسمیت بشناسند. 🔹عدم پذیرش یک راه حد دولتی و انکار حق ایجاد یک کشور برای مردم فلسطین غیرقابل قبول است. 🔹مردم غزه نه تنها به خاطر بمب‌ها بلکه به دلیل کمبود غذا، آب و برق جان خود را از دست می‌دهند.
🔻اختلاف شدید نتانیاهو و گالانت در اداره جنگ؛ احتمال کودتای نظامی وب سایت عبری والا: 🔹وزیر دفاع می‌خواست به زور وارد دفتر نتانیاهو شود و چیزی نمانده بود که درگیری فیزیکی رخ دهد. 🔹گالانت، وزیر امور راهبری را تهدید کرد که با استفاده از نیروهای گولانی، کنترل کابینه جنگ را به دست می‌گیرد./الجزیره
ترور مستشاران ایرانی در سوریه توسط رژیم صهیونیستی، یک جنگ تمام عیار امنیتی علیه کشور ماست. از تصمیمات نظام برای برخورد با این اقدامات تروریستی در هر سطحی دفاع می‌کنیم اما احتمالا راهبرد موثر در این نبرد امنیتی، مقابله به مثل هدفمند با خود صهیونیستها و نه مهره های نیابتی آنهاست.
ترور‌های دقیق اسرائیل ناشی از بالا بودن توازن رئالیستی [متمرکز] مانند برتری هوایی، اطلاعاتی، اتمی است؛ مثل چهارپا در گِل ماندنش در غزه و جبهه شمال، عدم تحقق اهداف ارتشی که ۶ روزه اعراب را شکست داد بدلیل برتری توازن گرامشینی [غیرمتمرکز] محور مقاومت و رأس آن ایران است.
مدیر کل آژانس ا.تمی: ایران دارد ما را تنبیه میکند! روزنامه عبری زبان معاریو: توان نظامی حماس و این سطح از تولیدات نظامی در غزه حیرت‌آور است! نفتالی: ایران از همه طرف ‎ را محاصره کرده و ضربه میزند! نتانیاهو: برای لاپوشانی شکست‌هایم در میدان چه کنم؟ آها تر.ور ۴ مستشار س.پاه!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کارشناس الجزیره بررسی میکند: چرا اسرائیل به ترور افسران سپاه پاسداران روی آورده است؟ ‌برای عضویت در 🚨 اخبار وکلیپ های ویژه🚨 وارد کانال شوید  👇👇👇 @braye_Iraneslami
اینجا کافه‌ای در بمبئی هند هست + عکس یه نکته براندازسوز داره
غیبت دانش‌آموزان برای شرکت در اعتکاف موجه است مدیرکل فرهنگی وزارت آموزش و پرورش: 🔹غیبت دانش‌آموزان برای شرکت در مراسم اعتکاف موجه تلقی می‌شود. 🔹مدارسی که اعتکاف را به عنوان نقطه تربیتی و محور شدن در فعالیت‌های مدرسه، قرار می‌دهند، تشویق می‌شوند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥اعتکاف؛ تمرین زندگی جمعی 🔸 زندگی‌جمعی، مقدمه ظهور امام زمان (علیه السلام)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌹مرحوم شیخ عباس قمی بیش از ۷۰ جلد کتاب نوشته است که یکی از آنها کتاب مفاتیح است. می بینیم امروزه در هر منزل و مسجدی کتاب مفاتیح شیخ عباس کنار قرآن کاربرد دارد. ♦️ بدون واسطه از فرزند ایشان مرحوم میرزا علی آقای محدث زاده : پدر ما در نجف وقتی کتاب می نوشت بعد از چند روز انگشتان دست ایشان پوست اضافی در می آورد و این پوست های اضافی را جدا می کردند و در کیسه ای می ریختند! و به من وصیت کرده بودند که پس از مرگم این کیسه را در کفنم قرار دهید، من که دستم خالی است و کاری برای اسلام نکرده ام این کیسه روز قیامت به ائمه(ع) بگوید من برای شما این قدر کار کرده ام. 🔴سیر در بحار الانوار با کشتی سفینة البحار شیخ عباس قمی ♦️خداوند برکتی را به نوشته های مرحوم شیخ عباس قمی داد که یک دوره کتاب بحارالانوار را خلاصه می کند و نام آن را سفینة البحار می گذارد. تا کسی که می خواهد در بحار الانوار سیر کند با کشتی سفینة البحار شیخ عباس قمی حرکت کند. و منتهی الامال او نیز هنوز که هنوز است بهترین مجموعه در باب زندگی ائمه اطهار(ع) است. 🕊شادی روحشان صلوات
🌹رهبرمعظم انقلاب: عالم خبیر و محدث بزرگ و نامدار، مرحوم آقای حاج شیخ عباس قمی مؤلف کتاب مفاتیح‌الجنان و کتابهای نافع دیگر، ایشان حق بزرگی بر همه‌ی مؤمنان متعبد دارند. ۱۳۸۷/۱۲/۲۷ 🏴 بمناسبت سالروز رحلت شیخ عباس قمی ▪️محدث قمی در شب سه شنبه ۲۲ ذی‌الحجه ۱۳۵۹ق برابر با ۱ بهمن ۱۳۱۹ش[۵] در ۶۵ سالگی در نجف درگذشت. سید ابوالحسن اصفهانی در حرم امیرالمؤمنین(ع) بر او نماز خواند و پیکرش در کنار استادش محدث نوری در حرم دفن گردید. 🕊 شادی روحش صلوات
🔴خطر خودباختگی فرهنگی و نادیده انگاری هویت ملی ♦️امام خمینی(ره): آری، اگر ملت ایران از همه و موازین اسلامی و انقلابی خود عدول کند و خانه و اعتبار پیامبر و ائمه معصومین (علیهم‌السلام) را با دست‌های خود ویران نماید، آن وقت ممکن است جهانخواران او را به عنوان یک ملت ضعیف و فقیر و بی‌فرهنگ به رسمیت بشناسند؛ ولی در همان حدی که آن‌ها آقا باشند ما نوکر، آن‌ها ابرقدرت باشند ما ضعیف؛ آن‌ها ولیّ و قیم باشند ما جیره‌خوار و حافظ منافع آن‌ها؛ نه یک ایران با هویت ایرانی - اسلامی؛ بلکه ایرانی که شناسنامه‌اش را امریکا و شوروی صادر کند؛ ایرانی که ارابه سیاست یا شوروی را بکشد و امروز همه مصیبت و عزای امریکا و شوروی شرق و غرب در این است که نه تنها ملت ایران از تحت‌الحمایگی آنان خارج شده است، که دیگران را هم به خروج از سلطه جباران دعوت می‌کند. 📚 صحیفه امام، ج۲۱، ص۹۱و۹۲