eitaa logo
🇮🇷 برای ایران اسلامی 🇮🇷
560 دنبال‌کننده
21.4هزار عکس
19.7هزار ویدیو
16 فایل
🚨 اخبار وکلیپ های ویژه🚨 سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-طنز و سرگرمی-ورزشی از ایران و جهان ارتباط با مدیر @Yassiran
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خارجی‌ها از این حجم حمایت از رهبری برگاشون ریخته و دارن به سر رهبران خودشون می‌زنن. به نظر می‌رسه تازه دارن با آیت‌الله خامنه‌ای آشنا می‌شن.
‏رهبر انقلاب در خطبه عربی: رژیم صهیونی صرفاً با تزریق حمایتهای آمریکا خود را بِزحمت بر سر پا نگه داشته است؛ و این هم دیری نخواهد پایید؛ باذن اللّه. .
بعد از اینکه دیروز در امنیت کامل و با آرامش برگزار شد یه تشکر ویژه هم کنیم از وزیر محترم اطلاعات دولت شهید رییسی که در این دولت هم ابقا شد، آقای خطیب که کمتر جایی ازشون تقدیر شد. پ.ن: رهبری: برخی (وزرا )را تأیید کردم و برخی را تأکید کردم. .
کانال تلگرامی بن گویر وزیر امنیت رژیم صهیونیستی از روز حمله موشکی ایران به روز رسانی نشده. این کانال تا قبل از آن هر روز مطالبی را منتشر می کرد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عبدالباری عطوان: از خونسردی ایرانیان غافلگیر شدم، سیدعلی خامنه‌ای امروز در اوج قدرت و ابتکار ظاهر شد...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فریادهای نماینده کنست رژیم صهیونیستی در پارلمان "یامهدی عج" پ.ن: ترور اثر بازدارندگی نداشته و ندارد و نخواهد داشت✌️✌️✌️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥حاج علی‌شعیب خبرنگار المنار در مرزهای لبنان؛ 🔥برتری در میدان با فرزندان شهید نصرالله است، باید به اینجا بیایید تا فریاد سربازان ارتش اشغالگر را بعد از هر عملیات رزمندگان مقاومت بشنوید و تانک‌های سوخته آن‌ها را ببینید
۹ کشته و ۸۶ زخمی تلفات اسرائیل در تجاوز به لبنان 🔹ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کزد از آغاز حملات زمینی به خاک لبنان ۹ نظامی اسرائیلی کشته و ۸۶ نفر دیگر زخمی شده‌اند که وضعیت ۱۶ نفر از مجروحین وخیم است.
برخلاف گفته قبلی اعتراضات شنبه های ضدنتانیابو برای آزادی اسرا امشب برقراره
بی‌شرف بی‌شرف بی‌شرف 😄😄😄
🔺رسانه های عبری:آمریکا با شرکت در حمله اسرائیل به ایران موافقت نکرد اما پذیرفت که تمام نیازهای لجستیکی تل آویو برای حمله را تامین کند.
⭕️ برنی سندرز : اسرائیل حماقت نکنه، چون ایران میتونه همزمان 1000موشک به سمت اسرائیل شلیک کنه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تصاویری جدید از شلیک انبوه موشک‌های ایرانی در عملیات «وعدۀ صادق۲»
🛑هشدار انصارالله یمن به رژیم غاصب با انتشار تصویری از: "مرکز تحقیقات هسته ای دیمونا "تردید نخواهیم کرد"
♦️‌فرمانده نیروی دریایی سپاه: برای تمام شرایط خودمان را آماده کرده ایم 🔹‌فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران در مقابل هر کسی که بخواهد در منطقه با آتش بازی کند قاطعانه خواهد ایستاد.
🔻مرکز پدافندی خاتم الانبیا محدودیت تردد برای پرواز های خارجی را در غرب ایران اعمال کرد.
تمام رسانه ها از آمادگی ارتش اسرائیل برای حمله محدود ولی "قوی" به ایران خبر می‌دهند !!! عرض کنم ایران بانک اهداف خود در اراضی اشغالی از اقتصادی تا هسته ای تا فن‌آوری تا نظامی_امنیتی را مشخص کرده، پاسخ ایران اینبار دردناکتر و وسیع تر از قبل خواهد بود . . ۳
تایید شد که در عملیات موشکی ۲ از نیرو دریایی آمریکا ۱۲ موشک SM-3 IIA استفاده کرده هرکدام به ارزش ۳۰ میلیون یا جمعا ۳۶۰ میلیون دلار ! معادل ۶ برابر ارزش کل موشک های شلیک شده ایرانی
اقدام شایسته وزیر نفت ... وزیر نفت امروز در میان همه تهدیدها ، به عسلویه سفر نمود و در سکوهای استحصال گاز و ... در خلیج فارس با کارکنان شایسته این سکو ها دیدار نمود . این اقدام پسندیده وزیر نفت در شرایط تهدید های شیطان اسرائیلی در کنار اقدام شجاعانه وزیر امور خارجه که در شرایط فعلی به بیروت سفر نمودند ، نشان از همراهی دولتمردان و مصداق وحدت کلمه است .
⭕️‏وزیر خارجه دیروز در بیروت وزیر نفت امروز با تمام تهدید ها در سکوی نفتی اینجا ایرانِ🇮🇷✌🏼
هر غلطی میخاین بکنین دست از سر این ایتا بردارین فکر کنم اینا فقط زورشون به ایتا رسیده هر موقع میخوان عملیات سایبری بزنن ایتا رو هک میکنن😂😂😂
🔴عراقچی: صهیونیست‌ها می‌توانند اراده ما را بیازمایند وزیر امور خارجه: 🔹پاسخ ما به هرگونه تجاوز اسرائیل، قوی تر و شدیدتر خواهد بود، آنها می توانند اراده ما را بیازمایند. 🔹گفتگوهای سازنده ای در دمشق با رئیس‌جمهور اسد انجام دادیم و به توافقات و هماهنگی بسیار خوبی برای ادامه مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی دست یافتیم. 🔹پیام سفرم به دمشق و بیروت این است که ایران همچنان تحت هر شرایطی در کنار مقاومت باقی خواهد ماند.