eitaa logo
اخبار بسیج
227 دنبال‌کننده
6.2هزار عکس
4.5هزار ویدیو
74 فایل
اخبار محلی و اطلاعیه ها و رخدادها و گزارشات خود را جهت انعکاس عمومی برایمان ارسال کنید: ارتباط باما : عضویت در کانال: https://eitaa.com/bsjtakestan
مشاهده در ایتا
دانلود
توئیت شاه داماد حسن روحانى: 🔹 شانگهای که هیچ، عضو ناسا هم شوید تا وقتی برجام حل نشود مشکلات باقی است. ☫به جمع سربازان گمنام بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/3617980416C11748e2114
4_5839194702485656292.pdf
6.75M
🌷سلام خدمت تمام دوستان و سروران گرامی ☝️ از امروز تا عید غدیر، با قسمت هابی از کتاب مصور « » تألیف « », در خدمت شما هستیم👌 برای این کتاب زحمات زیاد و فوق العاده ای کشیده شده است، لطفا ضمن مطالعه ، با باز نشر دوباره آن ، در ثواب این کار بزرگ، سهیم و شریک باشید. ارادتمند: هرکس یک را در روز عید غدیر اطعام کند خداوند پاداش بار اطعام به و و پاداش یک میلیون اطعام به و پاداش یک میلیون اطعام به افراد آن هم در کنار به اطعام کننده می‌دهد!👈🏻بحارالانوار ج۶ ص۳۰۳📚 تبلیغ واجب است👌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥آیت الله جوادی آملی رزق مومنان؛ برای همه ی ما رزقی قرار داده شده است آیت الله ╔✯══๑ღ🌺ღ๑══✭╗   @behesht_jahanam ╚✮══๑ღ🌺ღ๑══✬╝
💠 فشار قبر چیست؟ مرگ واقعی چگونه است وفشار قبر چیست؟ آیا فشار قبر واقعیت دارد؟ جدا شدن روح از بدن هنگام مرگ قطعی ، در کسری از ثانیه انجام میشود . این لحظه چنان سریع اتفاق می افتد که حتی کسی که چشمانش لحظه مرگ باز است فرصت بستن آن را پیدا نمیکند . یکی از شیرین ترین تجربیات انسان دقیقا لحظه جدا شدن روح از جسم میباشد یه حس سبک شدن و معلق بودن ... بعد از مرگ اولین اتفاقی که می افتد این است که روح ما که بخشی از آن هاله ذهن است و در واقع آرشیو اطلاعات زندگی دنیوی اوست شروع به مرور زندگی از بدو تولد تا لحظه مرگ میکند و تصاویر بصورت یک فیلم برای روح بازخوانی میشود . شاید گمان کنیم که این اتفاق بسیار زمان بر است . زمان در واقع قرارداد ما انسانهاست این ما هستیم که هر دقیقه را 60 ثانیه قرارداد میکنیم اما زمان در واقع فراتر این تعاریف است با مرور زندگی ، روح اولین چیزی که نظرش به آن جلب میشود، وابستگیهای انسان در طول زندگی میباشد برخی از این وابستگی ها در زمان حیات حتی فراموش شده بود ولی در این مرحله دوباره خودنمایی میکند میزان وابستگی دنیوی برای هرکس متغیر است ... روح از بین خاطراتش وابستگی های خود را جدا میکند . این وابستگی ها هم مثبت است هم منفی ... مثلا وابستگی به مال دنیا یک وابستگی منفی و وابستگی مادر به فرزندش هم نوعی دلبستگی و وابستگی مثبت محسوب میشود . ولی به هرحال وابستگی ست ... این وابستگی ها کششی به سمت پایین برای روح ایجاد میکند که او را از رفتن به سمت هادی یا راهنما جهت خروج از مرحله دنیا باز میدارد . یعنی روح بعد از مرگ تحت تاثیر دو کشش قرار میگیرد . یکی نیروی وابستگی از پایین و دیگری نیروی بشارت دهنده به سمت مرحله بعد اگر نیروی وابستگی ها غلبه داشته باشد باعث میشود روح تمایل پیدا کند که دوباره وارد جسم گردد چون توان دل کندن از وابستگی را ندارد و دوست دارد دوباره آن را تجربه کند . به همین جهت روح به سمت جسم رفته و تلاش میکند جسم مرده را متقاعد کند که دوباره روح را بپذیرد. فشاری که به "روح" وارد میشود جهت متقاعد کردن جسم خود در واقع همان فشار قبر است. این فشار به هیچ وجه به جسم وارد نمیشود . چون جسم دچار مرگ شده و دردی را احساس نمیکند . پس فشار قبر در واقع فشار وابستگی هاست و هیچ ربطی ندارد که شخص قبر دارد یا ندارد . این فشار هیچ ربطی به شب زمینی ندارد و میتواند از لحظه مرگ شروع گردد . یکی از دلایل تلقین دادن به فرد فوت شده در واقع این است که به باور مرگ برسد و سعی در برگشت نداشته باشد . بعد از مدتی روح متقاعد میشود که تلاش او بیهوده است و فشار قبر از بین میرود . وابستگی ها باعث میشود که روح ، شاید سالها نتواند از این مرحله بگذرد. بحث روح های سرگردان و سنگین بودن قبرستانها بدلیل همین وابستگی هاست. گاهی تا سالها فرد فوت شده نمیتواند وابستگی به قبر خود و جسمی که دیگر اثری از آن نیست را رها کند . به امید اینکه بتوانیم به درک این شعر برسیم ؛ دنیا همه هیچ و کار دنیا همه هیچ ای هیچ برای هیچ بر هیچ مپیچ ... بگذار و بگذر ببین و دل مبند چشم بینداز و دل مباز که دیر یا زود باید گذاشت و گذشت ... نگذارید گوشهایتان گواه چیزی باشد که چشمهایتان ندیده، نگذارید زبانتان چیزی را بگوید که قلبتان باور نکرده... "صادقانه زندگی کنید" ما موجودات خاکی نیستیم که به بهشت میرویم ... ما موجودات بهشتی هستیم که از خاک سر برآورده ایم... ✅کانال منبرهای عالی 👇 http://eitaa.com/joinchat/2043084812Ca1368da7dc
💠 اهمیت نماز ✍رسول الله صلی الله علیه و آله می فرماید: شفاعتم فردای قیامت نصیب کسی نمی شود که نماز واجبش را به تاخیر می اندازد. حضرت عزرائیل سلام‌الله علیه،‌ شبانه‌ روز پنج بار به هر خانه نگاه می‌کند، پیامبر اکرم فرمودند: این پنج بار در اوقات پنجگانه نماز است تا ببیند آنها در موقع نماز، چه می‌کنند. هر خانه که در آن به نماز، در پنج وقت خود اهمیت داده شود، حضرت عزرائیل شهادتین را تلقین صاحب آن خانه می‌کند! خود حضرت عزرائیل شهادتین رو تلقین میکنن!!! 📚 امالی طوسی ،ج ۱، ص ۴۴۰ ‌‌‌‌✅کانال منبرهای عالی 👇 http://eitaa.com/joinchat/2043084812Ca1368da7dc
توئیت شاه داماد حسن روحانى: 🔹 شانگهای که هیچ، عضو ناسا هم شوید تا وقتی برجام حل نشود مشکلات باقی است. ☫
مرگ بر دیکتاتور✊
گویا سطح همکاری با مسئولین پرونده از ابتدای تاسیس عدلیه و قوه قضاییه به این طرف بی سابقه بوده! بطوری که مثلا بازپرس پرونده مدام میگفته "آقا دیگه اینارو که اعتراف نکن! اینا مهم نیست بخدا" ... 💬 محمد شیروانی
💢طرفدار انقلاب اسلامی vs طرفدار انقلاب ززآ
🔴موضع خطرناک عبدالحمید! 🔻اهل سنت زاهدان باید استقلال خود را اعلام کنند! اگر تا دیروز می‌گفتیم این شیخ فتنه فکر تجزیه زاهدان در سر می‌پروراند کسی باور نمی‌کرد ولی امروز داستان فرق می کند.
🔻برادرانه با آقای کلهر- ۱ 🖊 مهدی جمشیدی برادر گرامی، آقای سینا کلهر در یادداشتی که پس از مناظره نگاشته‌ به نکته‌هایی اشاره کرده‌ که پرداختن به آنها را سبب‌ساز خیرِ روایتی و گشایش فرهنگی می‌دانم. من نیز به اشارت و تذکار بسنده می‌کنم و سطرهای نانوشته را به مخاطب وا می‌نهم تا با ذهن خویش، امتداد بدهد و از این تنه، ساقه و برگ بیافریند. ۱. ایشان نه‌فقط «حق اظهار» دارد، بلکه «تکلیف» اظهارنظر دارد. کسی در برابر اظهارنظر ایشان، سخن از «فضیلتِ نگفتن» به میان نیاورده و دامنه را بر ایشان تنگ نکرده که ایشان بخواهد از «انقباض‌های معطوف به گفتن» گلایه کند. در زمانۀ روایت و کج‌روایت، «نگفتن» همان کمک به جبهۀ رواییِ معارض است. از قضا، یکی از بزرگ‌ترین ضعف‌های کارگزاران فرهنگی این دولت، حجم انبوهِ «نگفتن‌ها»ی آنهاست؛ در این ماه‌های اغتشاشی و پسااغتشاشی، بسیار نگفته‌اند و از گره‌گشایی غفلت داشته‌اند و یکی از مهم‌ترین نقدهای نیروهای غیررسمی نیز همین است. همۀ وزیران فرهنگی دولت و همراهان آنها، «سکوت حداکثری» در پیش گرفتند و رسانه و تبیین و روایت و روشنگری را تنها نهادند و به جلسه‌های رسمی و اداری بسنده کردند. در دورۀ تنیدگی فرهنگ به رسانه و بعلیده‌شدن واقعیت فرهنگی از جانب رسانه، چنین «نگفتن‌ها»یی نشانۀ ضعف است. چگونه می‌توان در مردابِ «فقر روایتی»، به صورت‌بندیِ فرهنگ پرداخت و در پی بازسازی انقلابی آن بود؟! اگر در گذشته، تدبیر رسمی در عمل جلوه‌گر بود، امروز «گفتن» نیز به آن اضافه شده است؛ چنان‌که «کنشِ بی‌روایت»، کارساز و پیش‌برنده نیست. زبان‌داری و روایت‌مندی، فضیلت است. ۲. اگر «نگفتن»، کمک به دشمن است، «ناراست گفتن» نیز چنین حکمی دارد. اگر ما این پرسش را روی میز مباحثه بنهیم که چرا کارگزاران فرهنگیِ دولت، گاه با جریان‌ سکولار - که در جبهۀ اصلاحات متعیّن است - صورت مشترک و مخرج مشترک دارد، باید بر این «پرسش تلخ»، نام «برچسب» نهاد؟! حتی اگر این پرسش، آغشتۀ به قضاوت گزنده باشد، وظیفۀ کارگزاران فرهنگیِ رسمی، پاسخ‌دادن است و نه طرد پرسش با «برچسبِ برچسب». هر که قدرت را اختیار می‌کند و بر کرسی ریاست می‌نشیند، باید بداند که برای نیروهای غیررسمی، حق و تکلیف «نقادیِ صریح»، محفوظ است و او نیز باید در «وسط میدان پاسخ»، بایستد، نه این‌که «وسط‌نشینِ اندرونیِ نگفتن» باشد. دولت انقلابی کجا و توافق نظری با غیرانقلابی‌ها کجا؟! به‌جای راندن نقد، پاسخ بدهید که تفاوت و مرزبندی شما با نیروهای تجدّدی چیست و چرا با آنها به درد مشترک رسیده‌اید و هم‌سخن و هم‌داستان شده‌اید؟! مبطل این سطور رنجور، اقامۀ «استدلال» است نه تکرار تعبیر «برچسب». ۳. بسیار بر تعبیر «فضای دوقطبی» اصرار ورزیده شده و می‌شود. اما چرا باید با تلقین بیرونی، جامعه را گرفتار وحشت از اندیشه‌ورزیِ صریح کرد و هر نوع اختلاف و تفاوتی را به معنی دوقطبی‌شدنِ موقعیت‌ها تفسیر کرد؟ تمایزها و تفاوت‌ها، می‌توانند دوپاره و دوبخشی باشند، اما به طور ضروری، خصوصیت قطبی نداشته باشند. پس نباید هراس آفرید و مجال گفتگو را ستاند و در نقطۀ آغاز، پایان تلخ تصویر کرد. انقلاب ما حتی در دورۀ پیشاانقلاب، سرشار از این گفتگوهای دوگانه و دوضلعی بوده است؛ درحالی‌که امروز، «تفاوت» را به «قطبی‌‌شدگی» تفسیر می‌کنند و با این تغلیظ و تشدید، پرسش را از میدان می‌رانند. مجال دهید که هم جامعه گفتگو کند و هم در میان نخبگان، مباحثه‌های جدّی صورت‌بندی شود. راه‌حل معقول و توافق نسبی، میوۀ همین روند آزاداندیشانه و پُرچالش است، نه خوف از تعدّد و چندگانگی که در قامت تعبیرِ دوقطبی‌شدن، به جان نقد و پرسش و گفتگو افتاده است. ۴. ایشان گفت که از گفتگو ناراضی‌ست؛ چراکه متحمل برچسب شد. ایشان نمی‌تواند در گفتگو، بی‌زمان و بی‌مکان باشد و با هیچ خاستگاه و موقعیتی، نسبت نداشته باشند که نتوان مختصات‌سنجی و نسبت‌یابی کرد. ما و ایشان، جملگی تاریخ و هویّت و انگیزه و علاقه و تعلّق داریم و «عنوان‌ها» و «مفهوم‌ها»یی – به تعبیر ایشان، «برچسب» - که به ما نسبت داده می‌شود، بر این اساس هستند. نمی‌توان از مطلقِ این مفهوم‌سازی‌ها نالید و ناخرسند شد، بلکه باید دربارۀ واقع‌نمایی و صدق‌شان سخن گفت. پس خواه‌ناخواه، «شخصیت‌مندی» و «نسبت‌مندی» هر یک از دو طرف، اقتضای مفهوم‌سازی و عنوان‌بندی دارد و ازاین‌رو، گریختن ایشان از همۀ قالب‌ها و هویّت‌ها، موجّه نیست. جهان انسانی، جهان آکنده از همین سنخ‌بندی‌ها و دسته‌سازی‌هاست و «ماهیّت» و «مختصات» ماست که مشخص می‌کند در کجا نشسته‌ایم و چه نام داریم. پس طلب «بی‌نامی» و «ناکجاآبادی»، تمنّای محال است.
🔻برادرانه با آقای کلهر- ۲ 🖊 مهدی جمشیدی ۵. ایشان در حالی به بی‌اثر بودن و حتی اثر معکوس داشتن «روش‌ها»یی که تا به حال برای حل مسألۀ حجاب به کار گرفته شده‌اند اشاره می‌کند که پیش از این تصریح کرده بود که نظام در ده سال گذشته، حجاب را به حال خود «رها» کرده است. من در گفتگوی پس از مناظره نیز به ایشان این تناقض را یادآور شدم. چگونه ممکن است که بی‌عملی ما، روش‌مند بوده باشد؟! ما جر نظاره‌گری، چه کردیم که بخواهیم دربارۀ «نامعقولیّت روشی» سخن بگوییم. مگر جز این است که در شهر تهران، حدود پانزده ون گشت ارشاد حضور داشتند و عملکرد آنها چیزی بیش از مواجهه‌های موردی و اندک نبوده است؟! من با ایشان موافقم که مسألۀ حجاب، «رهاشده» و «سرگردان» بوده و فقط در روایت‌‌پردازی‌های رسانه‌ای، این‌گونه وانمود شده که حجاب، دغدغۀ نخست نظام بوده است. هیچ دولتی در پی اصلاح وضع حجاب نبوده است، بلکه برعکس، دولت‌ها کوشیده‌اند به خیال خویش، با ولنگاری و بی‌عملی دربارۀ حجاب، وارد روند «امتیازدهی به جامعه» بشوند و برای خود مقبولیت و بدنۀ اجتماعی بیافرینند. دولت‌ها، به رأی خویش و تداوم قدرت اندیشیدند نه استقرار حجاب در جامعه. از کدام «روش» سخن می‌گوییم؟! تعداد اندکی ون را به عنوان گشت ارشاد در چند معبر کاشتن، بیشتر شبیه «مترسک‌سازی فرهنگی» است تا روش مواجهه با معضل بی‌حجابی. حجاب مدت‌هاست که در «خلاء حکمرانی» قرار گرفته و «یتیم» شده است. نباید به گونه‌ای سخن گفت که بی‌عملی به بیش‌فعّالی و رهاشدگی به انقباض تعبیر شود. ۶. ایشان «نتایج امروزی» را به «روش‌های دیروزی» نسبت می‌دهد و از وخامت نتایج، غلط‌بودن روش‌ها را استنباط می‌کنند؛ درحالی‌که وضع کنونی حجاب، حاصل «یک علّت» نیست، بلکه چون «کنشگری کارگزاران فرهنگی» دربارۀ حجاب، بسیار اقلّی و ناچیز بوده است، باید بیش از هر چیز، وضع امروزین حجاب را به «جبهۀ مهاجم» نسبت داد. به زنجیرۀ تدریجی کشف حجاب بنگرید: مرحلۀ اول: «برهنه‌گی بازیگرانِ مهاجرت‌کرده» که از سال نود آغاز شد و به این واسطه، «برهنگی» نیز به «مهاجرت» به عنوان نماد مخالفت سیاسی افزوده شد. مرحلۀ دوم: کشف حجاب در فضای مجازی در قالب «آزادی‌های یواشکی» که از سال نودوسه شکل گرفت و جلوۀ فراوان یافت و به خط مقدّم تبدیل شد. مرحلۀ سوم: کشف حجاب به صورت «خیابانی اما پنهان» که در قالب «چهارشنبه‌های سفید» از سال نودوشش پدید آمد و به دلیل تازگی طرح، با استقبال از سوی نیروهای وابسته به سبک زندگیِ غربی مواجه گردید. مرحلۀ چهارم: کشف حجاب به صورت «آشکار اما نمادین» که در قالب «دختران خیابان انقلاب» و «نه به حجاب اجباری» در سال نودوشش به وقوع پیوست و موج ویرانگری را به وجود آورد. مرحلۀ پنجم: کشف حجاب در داخل خودرو از سال نودوهشت به عنوان این‌که حریم خصوصی است و حاکمیت حق مداخله در آن را ندارد. مرحلۀ ششم: کشف حجاب به صورت «خیابانی و آشکار» که از سال نودونه مشاهده شد و در اوج ناباوری، گسترش یافت، چنان‌که شصت درصد از زنان مکشفۀ کنونی، در همین مقطع و پیش از اغتشاش، کشف حجاب کرده‌اند. مرحلۀ هفتم: کشف حجاب به صورت «گسترده و بی‌پروا» که در پی اغتشاش سال گذشته تحقق یافت و چهل درصد بقیۀ زنان مکشفه در این مقطع، به آن پیوستند. حال پرسش این است که کارگزاران و مدیران فرهنگی در کدام نقطه از این «روند ده ساله» حضور داشتند و چه روشی را به کار بردند؟! آیا آنها حرکت تدریجیِ این روند را احساس کردند؟! از همان نقطۀ آغاز این روند، کدام روند موازی طراحی شد؟! اکنون که طرح به نهایت خودش رسیده و دشمن در آن سوی مرزها، میوه‌های طرحِ اباحه‌گریِ عملیِ خویش می‌چیند، رواست که بگوییم به‌کارگیری روش سخت و قانونی، چنین نتیجه‌ای را به دنبال داشته است؟! وضع کنونی، برآمده از «بی‌عملی» و «تساهل» و «بی‌روشی» و «خواب‌زدگی» ما است. این صحنه، حاصل «کنشگری حداکثری جبهۀ دشمن در منطقۀ فرهنگی ما» است. ما عرصه را برای فاعلیّت جبهۀ مهاجم «خالی» کردیم و او نیز به‌آسانی، طرح خویش را پیش برده است؛ چنان‌که گویا حاکمیّتی در میان نیست و فرهنگ، بی‌دولت است. اگر اکنون نیز بخواهیم همان «روایت دشمن‌ساخته» را تکرار کنیم و بگوییم «سیاست‌های انقباضی» با ما چنین کرده است، وضع از این نیز آشفته‌تر خواهد شد. آری، وقتی ما در خواب بودیم، باغ فرهنگ‌مان به تاراج رفت .
جمهوری اسلامی بازتاب غدیر به بهانه غدیر که عیدالله‌الاکبر مسلمین است و بسیار جای شادی و سرور و تبریک به واسطه داشتن این نعمت ولایت دارد، می‌شود از خیلی چیزها نوشت؛ از پیام‌های واقعه غدیر، اهمیت و راهبردهای آن، چرایی و علل و عوامل انحراف این واقعه، زمینه‌ها و بازیگران تحریف و تخریب حرکت و فرهنگ غدیر، پیامدها و آثار محروم‌سازی جامعه اسلامی از برکات عمل به فرمان خدا در غدیر از آن تاریخ تا الان و ده‌ها موضوع دیگر. مشهور است که حضرت زهرا(سلام‌الله علیها) در کلامی به این مضمون می‌فرمایند: «اگر می‌گذاشتند سنگ بنای الهی در امر هدایت و حکومت بر مدار خودش باقی می‌ماند و سیر حرکت هدایت اسلامی بعد پیامبر گرامی اسلام(ص) با سکانداری پسرعمِ ما امیرالمؤمنین(علیه‌السلام) جلو می‌رفت، تلألو و درخشندگی اسلام و مزه زندگی واقعی در سایه‌سار اسلام را همه تاریخ درک می‌کردند.» خیلی محل تأمل و تتبع است. اما در این سطور می‌خواهم به بهانه غدیر به جنگ شناختی و پادزهر آن، یعنی جهاد تبیین بپردازیم؛ زیرا به جد معتقدم جامعه امروز نسبت به واقعه غدیر نیازمند جهاد تبیین است. به جد باور دارم غدیر در کانون آماج جنگ شناختی و شناخت تعارضی دشمنان ملک و دین قرار داد. دشمنان غدیر از این طریق توانستند مسیر تاریخ را تغییر بدهند و نگذارند غدیر به مثابه شاهراهی مستقیم و در پیوستاری که وحی برایش تعیین کرده بود، نبوت را به ولایت و امامت پیوند دهد. دشمنان دین اسلام در فضای غبارآلود بعد از پیامبر، قرائت جدیدی از دین ارائه کردند و حقایق و واقعیات غدیر را در چشم مردم تحریف و یک مشت خرافات انحرافی را به نام باور بزک کردند و با اینکه سند حدیث غدیر متواتر بوده است، در زمین و زمینه فهم مردم نه تنها آن زمان بلکه همه زمانه‌ها،‌ بذر شک و تردید پاشیدند و متأسفانه عافیت‌جویانی از صحابه و تابعین و راسخون در علم تا امروز که می‌توانستند در مقابل این انحراف، با جهاد تبیین قد علم نمایند مهر سکوت بر لب زدند و شد آنچه تاریخ گواهی می‌دهد. اما امروز که فرهنگ غدیر به سبب تلاش انسان‌های آزاده در تاریخ زنده و بالنده به دست ما رسیده، لازم است با جهاد تبیین، هدفی را که پیامبر(ص) داشت و ضرورتی را که در انتخاب امیرالمؤمنین علی(ع) بود، برای جامعه بیان شود و در ادامه نسبت حکومت اسلامی امروز با غدیر برای مردم و دنیا تبیین شود. امروز دشمن می‌خواهد با کاهش و سایش مشروعیت و مقبولیت نظام دینی دوباره انحراف غدیر را بازسازی کند. یادمان باشد جمهوری اسلامی، ترجمان و بازتاب غدیر در زمانه ماست.
🔴 به جای اینکه ولنگاران حساب ببرند، برخی مسئولین از آنها حساب می برند !!! 🔰اگر می بینیم که هنجارشکنی ها و ولنگاری ها همچنان ادامه یافته و بی بند و بارها از حاکمیت نمی برند، دلیلش مشخص است. 👈 چون برخی از مسئولین ما پس از فتنه اخیر، با اظهارنظرات و رفتارهای خود به هنجارشکنان به صورت غیر مستقیم گفته اند که ما از شما حساب می بریم! چون لایحه مضحک حجاب و عفاف از دو قوه بیرون می آید و به صورت رسمی به می گوییم که ما کوتاه آمده ایم و این هم نشانه اش! ◀️ این ورق زمانی خواهد برگشت که ولنگاران از حاکمیت حساب ببرند و این، با اقدامات قاطع و پشیمان کننده صورت خواهد گرفت نه با تعارف و لکنت زبان و لفاظی و ... .💥جنگ نرم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اعتراف شبکه‌های ضد ایرانی به اهمیت بالای عضویت دائم ایران در سازمان همکاری شانگهای؛ نظم جهانی تغییر کرده است! 🔺️رسانه‌هایی که مأموريت دارند ایران را منزوی نشان دهند، این بار نتوانستند پروژه تخریب و سیاه نمایی بسازند و مجبور به نمایش اقتدار و نفوذ ایران شدند! .💥جنگ نرم ودشمن شناسی
آیت‌الله‌ العظمی مرعشی نجفی درباره پدر رهبر انقلاب: اگر رساله می‌داد همتراز مراجع نجف می‌شد(۱) در مقدمه کتاب «زندگی این‌جاست» نقل قولی از آیت‌الله العظمی مرعشی نجفی که آقاسیدجواد را به خوبی می‎شناخت و با او همشهری بود، آمده است. ایشان می‌گوید: «اگر آقاسیدجواد رساله می‎داد در تراز مراجع نجف بود، اما متواضع بود و نمی‎خواست خود را مطرح کند.» درباره آیت‌الله سیدجواد خامنه‌ای روایت‎های پراکنده‎‌ای طی سالیان گذشته منتشر شده بود و از خلال کتبی مثل «شرح اسم» و یا «خون دلی که لعل شد» و یا «خاطرات آیت‌الله سیدمحمد خامنه ‎ای» می‌‎شد به برخی از روحیات اخلاقی و سبک تربیتی ایشان دست پیدا کرد، اما روایت دقیق و کاملی از زندگی ایشان تاکنون منتشر نشده بود. به گزارش فارس، کتاب «زندگی این‌جاست» با نویسندگی مهدی قزلی به مرور کوتاهی از برخی خاطرات و زوایای زندگی آیت‌الله سیدجواد خامنه‎ای اختصاص پیدا کرده است که بسیاری از ابهامات زندگی ایشان را روشن کرد. در ادامه برخی از نکات مهم کتاب را مرور خواهیم کرد. همان خاطرات کوتاه و پراکنده‎ای که از آقا سیدجواد خامنه‎ای در اذهان وجود داشت حاکی از تواضع و زهد وی در دوران طلبگی و در زندگی شخصی ایشان بود. در این کتاب نیز بارها به این موضوع ‌اشاره شده است. در مقدمه کتاب، نقل قولی از آیت‌الله العظمی مرعشی نجفی که آقاسیدجواد را به خوبی می‎شناخت و با او همشهری بود، آمده است. ایشان می‌گوید: «اگر آقاسیدجواد رساله می‎داد در تراز مراجع نجف بود، اما متواضع بود و نمی‎خواست خود را مطرح کند.» اسم بامسمای کتاب از یکی از خاطرات آیت‌الله سید جواد خامنه‎ای انتخاب شده است و نشان از دلدادگی و ارادت ایشان به امام رضا علیه‎السلام دارد. در پشت جلد کتاب درباره این خاطره آمده است: «پای آقاسیدجواد که به مشهد رسید، چرخی که در کوچه پس‌کوچه‌های تنگ دورو‌بر حرم زد، چشمش که خیره ماند به تلألو گنبد، پاگیر شد، شاید حتی پاشکسته. با خودش گفت: زندگی این‌جاست.» جایگاه اجتماعی و شأن خانوادگی خانواده خامنه‎‌ای در تبریز جایگاه والایی بود و پدر آقاسیدجواد، آقاسیدحسین، سال‌ها در نجف زندگی و تدریس کرده بود. وقتی آقاسیدحسین از نجف به تبریز برگشت، شاگرد ایشان که امام جماعت مسجد جامع تبریز بود جای خودش را به استادش آقاسیدحسین داد و ایشان از بزرگان روحانیون تبریز شد. باقرخان از اهالی محله خیابان و هم‎محله‎ای آقاسیدحسین و از ارادتمندان ایشان بود. وقتی آقاسیدجواد از کوچه‎‌های محله رد می‌‎شد، باقرخانه به احترام از جایش بلند می‎ شد و به سید نوجوان سلام می‎کرد و به دوستانش می‎‏گفت: «پسر آقاست.» آقاسیدجواد «در مشهد از اساتید بزرگ و متنوعی استفاده کرد؛ حاج‎آقا حسین قمی، میرزا محمد آقازاده (پسر آخوند خراسانی)، حاج فاضل خراسانی، میرزا مهدی اصفهانی. فلسفه را هم پیش آقابزرگ حکیم شهیدی و شیخ اسدالله یزدی خواند.» ایشان «پنج، شش سال از درس میرزای نایینی و سیدابوالحسن اصفهانی و محمدحسین غروی اصفهانی (کمپانی) و آقاضیاء عراقی استفاده کرد و وقتی برمی‎گشت از همه‎شان اجازه اجتهاد داشت.»، «در ایام تحصیل در نجف، او و آیت‌الله میلانی و علامه طباطبایی دوست و معاشر بودند.» آقاسیدجواد رفاقت بسیار نزدیکی با علامه طباطبایی داشت. «با اینکه علامه از آقا کوچک‌تر بود، سال‌های با هم ‎بودن در نجف، زبان مشترک و همشهری بودن، رابطه این دو را صمیمی کرده بود. انس روحی داشتند با هم. گاهی صبح‎ها می‎آمد خانه آقاسیدجواد و با هم می‌نشستند به بحث. همه‎ جور بحثی بود. حتی گاهی دو فقیه، کتاب تحریر اقلیدس را با هم می‎خواندند و درباره قضایای هندسی با هم صحبت می‎کردند.» شام؛ نان و کشمش .💥جنگ نرم ودشمن شناسی
آیت‌الله‌ العظمی مرعشی نجفی درباره پدر رهبر انقلاب: اگر رساله می‌داد همتراز مراجع نجف می‌شد(۲) یکی از ویژگی‎های مهم و شاخص پدر رهبر انقلاب، ساده‎زیستی بارز ایشان بوده است که این ویژگی را در سلوک شخصی و اجتماعی مقام معظم رهبری می‎توان به خوبی مشاهده کرد. در این کتاب خاطرات زیادی از ساده‎ زیستی آیت‌الله سیدجواد خامنه‎‌ای نقل شده است. «آخر هفته خانم با بچه‎ها می‎رفتند خانه پدرش آسیدهاشم. مادربزرگ خانم معمولا به بچه‎ها پول‌خردی برای خوشحال کردن‎شان می‎داد. بعضی وقت‌ها که اوضاع مالی خانه آقاسیدجواد به بن‌بست می‎رسید، خانم این پول‌خردها را از بچه‎ها جمع می‎کرد و با آن کشمش می‎خرید و شب برای شام، نان و کشمش می‎آورد. اینکه بچه‎ها شب را با لقمه نان و کشمش به صبح برسانند، در خانه محقر و کوچک آقاسیدجواد که هشت بچه را در خود جای داده بود، چیز عجیبی نبود. سیدجواد هیچ‌وقت صله‎های اوقاف حکومت را قبول نکرد.» ارتباط آقاسیدجواد خامنه‎‌ای با امام خمینی به سال‌ها پیش بازمی‎گشت و واسطه دوستی این دو نفر، رفیق مشترک آنها؛ یعنی میرزا ابوالفضل نجم‎آبادی بود که نامه‎ای به آقاسیدجواد نوشت و حاج‎آقا روح‎الله را به ایشان معرفی کرد. یکی دو روز بعد آقاسیدجواد رفت دیدن حاج‌آقا روح‌الله. در همین دیدار شیفته او شد. می‎گفت: «مرد متدین و فاضل و آراسته‎ای است.» با هم رفیق شدند. بعد از آن هر وقت حاج ‎آقا روح‌‌الله می‌‎آمد مشهد، آقا سید جواد به او مهمانی می‌‎داد. پسرهایش وقتی در قم طلبه شدند، می‌‎رفتند دیدن حاج‌آقا روح‌الله و پای درسش می‎نشستند و سلام او را به پدر و سلام پدر را به او می‎رساندند.» اگر آقای خمینی خروج کند اولین کسی که با او بیعت می‎کند، خودم هستم «وقتی ماجرای امام خمینی با شاه و رژیم بالا گرفت، سیدجواد گفته بود: اگر آقای خمینی خروج کند، اولین کسی که با او بیعت می‎کند، خودم هستم.» یکی دیگر از ویژگی‎های مشترک پدر و پسری رهبر انقلاب و پدرشان، علاقه مشترک به مطالعه فراوان کتاب است و رهبر انقلاب تصریح کرده‎اند که این ویژگی به خاطر وجود کتابخانه پدرشان در منزل بوده است. «یکی از جلسه‎‌های مباحثه کمپانی که در خانه میرزا حبیب ‎الله ملکی برگزار شده بود، دور هم نشسته بودند به مطالعه و بحث. عقربی از کنار آقاسیدجواد گذشت. میرزا حبیب‎الله که عقرب را دید سریع کفشی برداشت و آن را کنار پای آقاسیدجواد کشت. آقاسیدجواد همچنان غرق در مطالعه بود. وقتی سرش بلند کرد، ادامه بحث را پی گرفت. بقیه مات نگاهش می‎کردند که نه متوجه عقرب شده، نه کشتن آن.» «آقاسیدجواد در همان کهولت سن و با اینکه چشمش کم‌سو شده بود، با ذره‎بین و به‎سختی فراوان کتاب می‎خواند و برنامه مطالعه‎اش را تعطیل نمی‎کرد.» پدر رئیس‌جمهور با آقاسیدجواد تفاوتی نداشت ساده‎زیستی آقاسیدجواد قبل و بعد از انقلاب هیچ تفاوتی نکرد. «گاهی در سرمای زمستان با پیت خالی می‎ایستاد در صف خرید نفت کوپنی. وقتی مردم پدر پیر رئیس‌جمهور را در صف می‎دیدند، اصرار می‎کردند که: اجازه بدهید نفت را برایتان بفرستند یا حداقل بگذارید جای شما در صف بایستیم. آقاسیدجواد ولی می‏گفت: کار خودم را باید خودم انجام بدهم، تا روی پا هستم و توان دارم.» «وقتی پدر رئیس‌جمهور وقت از دنیا رفت، کل اسباب و اثاثیه خانه‎اش (غیر از کتاب‌ها) حدود چهل هزار تومان ارزش‎گذاری شد. شاید می‎شد با این پول یک یخچال و یک اجاق گاز نو خرید.»
❇️ چرایی برخورد دولت آلبانی با سازمان منافقین 🔹وزارت کشور آلبانی در بیانیه ای اعلام کرد: پلیس ضدتروریسم این کشور تاکنون بارها درخواست بازرسی از کمپ اشرف ۳ را کرده بود که مجاهدین به این درخواست‌ها تن ندادند که نهایتا به دلیل نگرانی از انجام برخی عملیات خرابکارانه و تروریستی توسط این گروه در آلبانی، پلیس ضد تروریسم آلبانی وارد عمل شد. در پی این عملیات، تجهیزات الکترونیکی و وسایل غیرمتعارفی از جمله تعدادی پهپاد، تلفن ماهواره‌ای و دستگاه‌های جاسوسی در کمپ اشرف ۳ کشف شده و ضبط شده است. 🔹نکته و نظر 🔺حمله پلیس آلبانی به منافقین، 🔺رد درخواست منافقین برای برگزاری اجتماع ضد ایرانی در فرانسه، 🔺تروریست خواندن منافقین از سوی آمریکا هر از گاهی، 👈 همه اینها یعنی، هر وقت تاریخ مصرف این فرقه تروریست و کثیف رجوی برای غرب تمام شود، آنها را مانند دستمال کثیف دور می اندازند. عاقبت خیانت به مردم، کشور و قتل و کشتار بیش از ۱۷ هزار هم وطن بی گناه برای خوش رقصی دشمنان ملت ایران ، جز خواری و نکبت نخواهد بود.
♦️زنان سردمدار کنکور 1402
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 نماهنگ | روایت یک تاریخ پر افتخار ✏️ رهبر انقلاب: انس و علاقه‌ی من به تبریز و آذربایجان، یک علاقه‌ی ذاتی است. ✏️ ما اصلاً تبریزی هستیم؛ یعنی پدرم اهل خامنه تبریز است - و مادرم فارس زبان. ما به این ترتیب از بچگی، هم با زبان فارسی و هم با زبان ترکی آشنا شدیم.
💠 تحریف غدیر 🔷واقعه غدیر رویداد مهم تاریخ اسلام است که در آن پیامبر اسلام در پی دستور الهی، امام علی(ع) را به سمت جانشینی خود منصوب نمودند. این انتصاب در هجدهم ذی‌الحجه‌ی سال دهم هجری در راه بازگشت از سفر حجةالوداع و در مکانی به نام «غدیر خم» انجام پذیرفت.واقعه غدیر در قرآن به عنوان روز اکمال دین مورد اشاره قرار گرفته است. ⭕️به فرمایش مقام معظم رهبری: «مسئله غدیر، مسئله ایجاد یک شاخص است، یک معیار و یک میزان است تا آخر دنیا مسلمانان می‌توانند این شاخص را و این معیار را جلوی خودشان قرار بدهند و تکلیف مسیر عمومی امت را معین کنند» تحریف امر خداوند در واقعه ی غدیر تبعات فراوان و بسیار دردناکی به همراه داشته است: 🔻عدم اجرای فرمان الهی با کنار گذاشتن امام علی (ع)از جانشینی پیامبر 🔻تنزل جایگاه امامت به خلافت 🔻بازگشت تعصبات و تفکرات عصر جاهلیت به اسلام 🔻شهادت مظلومانه دخت گرامی پیامبر اسلام 🔻ایجاد جنگ های مختلف میان مسلمانان 🔻شهادت امام علی و امام حسن توسط جریان انحرافی اسلام 🔻موروثی شدن خلافت توسط خاندان ظالم و قدرت طلب اموی و عباسی 🔻شکل‌گیری فاجعه ی عظیم عاشورا که منجر به شهادت و اسارت خاندان پیامبر شد. 🔻ایجاد خفقان فکری و سیاسی در مسلمین که‌ منجر به تحریف آیات و روایات شد. 🔻ایجاد فرق و مذاهب متعدد در اسلام ناب محمدی. 🔻محروم ساختن مسلمین از وجود‌‌ بابرکت ائمه معصومین با کنارگذاشتن،زندانی کردن و شهادت ایشان. 🔻تضعیف و متلاشی شدن امپراطوری اسلامی . 🔻مستعمره شدن بسیاری از کشورهای اسلامی توسط استعمارگران غربی. 🔻شهادت مظلومانه بسیاری از علما و مسلمین توسط جریان ضد اسلامی. 🔻ایجاد فرق ضاله در بین مسلمین به ویژه وهابیت و بهائیت. 🔻فقر،عقب ماندگی و جنگ های فراوان در بلاد اسلامی. 🔻چپاول ثروت های مادی،معنوی و انسانی مسلمانان. 🔻لگدمال کردن شخصیت،هویت و اعتماد بنفس مسلمانان 🔻حاکمیت حکام خائن و بظاهر مسلمان در کشورهای اسلامی 🔻ایجاد گروهک‌های وحشی،خونخوار و تکفیری مثل داعش،القاعده،منافقین و...در بدنه مسلمین. 🔻عدم ایجاد وحدت حقیقی بین جمعیت۱٫۵میلیاردی مسلمانان. 🔻معرفی اسلام به عنوان دینی خشن، عقب مانده که قدرت اداره کشورها را ندارد. ✅تحریف واقعه‌ی عظیم و حیاتی غدیرخم صرفا،به معنای از بین رفتن حق یک فرد و خاندان نبوده است،بلکه به قیمت از دست رفتن جان،مال،ناموس و حیثیت میلیون ها نفر مسلمان و حتی غیرمسلمان و در‌حقیقت خارج‌شدن بشریت از مسیر‌کمال بوده است. 🖌
🔴 قوه قضائیه برای این ترک فعل خود چه توجیهی دارد؟! 🔰 رهبر انقلاب فرمودند: " آن قانونی که در مجلس شورای اسلامی تصویب و در شورای نگهبان تأیید شده است، برای همه معتبر و حجت است؛ چه کسی که آن قانون را میپسندد، چه کسی که آن قانون را نمی پسندد. قانون تا قانون است، همه موظّفند به آن عمل کنند. " https://khl.ink/f/2987 ✍️پ.ن: قانون، قانون است و برای قوه قضائیه نباید فرقی کند که در زمینه حجاب، چه قانونی وجود دارد؟ وظیفه قوه قضائیه عمل به قانون است. پرسش ما این است که چرا در زمینه و عفاف، با انبوهی از ترک فعل ها مواجه هستیم که از سوی قوه قضائیه صورت گرفته است⁉️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 حروف ابجد و قرآن و حقانیت امیر المومنین 💢 در قرآن دشمنان آقا امیر المومنین با حروف ابجد چه کسانی هستند؟ ♨️ حتما ببینین و به عشق روز غدیر منتشر کنین بابت اشتباه لپی حین ضبط پوزش میطلبم (فاطمه بنت اسد)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥پزشک فوق تخصص جراحی که مطبش در خیابان فرشته هست هم یارانه می‌گیرد و هم سهام عدالت دارد ‼️ علی حیدری، رئیس کارگروه رفاه و تامین اجتماعی مجمع تشخیص: 🗣در دولت قبل به سه میلیون نفر سبد غذایی دادند، بعد چون مبنایی نداشتند، سبد غذای هرکسی که خودرو داشت را حذف کردند!