بچة هآي بآبآ حسینـــ🖤
نقاشی دوقولو هام 🌸 کپی: جایی ببینم درجا فیلتر خودم درست کردم #ادمالک
احیانا با اینشات نیست؟
بچة هآي بآبآ حسینـــ🖤
احیانا با اینشات نیست؟
بله
با اینشات میشه
اما
مال گوشی های قدیم خود گوشیه برنامشو داره