@Gjvfjbg
هیچ کس به یادم نبود 💔🙂
همه گفتن فقط رفیقای خودمون نمیدانید وقتی از قشنگی حلما میگفتن دلت میخواست خود کشی کنی...
اما من حتی از حلما بای بای ندارم دوست دارم قبل مرگم
حتی یه بای بای داشته باشم اسمم رو بشنوه 😭
سمنان های مهربون یه بای بای از حلما عزیزی و دوقلوها فقط
همه اونایی که میرن اجرا هم میگم ها
اجرا ها خیلی ازم دوره وگرنه میرفتم
و براتون کلی بای بای میگرفتم اما حیف دورم ....
خیلی
قلب پاک شما
مرا آرام میکند ...
#ادیاس
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پشمام 😱
+⁷ گیگ فقط عکس بود 😧
+¹⁴ گیگ کلش😵
فیلم ها بماند 😵💫
همش کمیابه🥴
#مالک
https://eitaa.com/c45573
هرکس میره لطفا برام از دوقلوها جمله ،بای بای، امضا، عکس و فیلم بگیره تروخدا جبران میکنم
اسم هانیه هست
@HS_TR_MR
👢سلام سلام 👢
🧥چالش داریم 🧥
🧦 از نوع راندی🧦
👟 ظرفیت؟ هر چی خدا بخواد👟
🥾 تعداد راند؟ بستگی به تعداد داره🥾
🥿 جایزه چیه؟ این یک رازه🥿
🥼 به همه جایزه میدی؟ چون مهربونم بله🥼
💍 چطوری اسم بدیم؟ از دخملای نجم 💍
🎀 زمان؟ الان 🎀
👗 وایبش چیه؟ لباس و وسایل 👗
🧢 کجا اسم بدیم؟ 🧢
@HS_TR_MR
🎒 چنلش کجاس؟ 🎒
https://eitaa.com/c45573