بچة هآي بآبآ حسینـــ🖤
سلام قشنگام 👋 خوبید 🧐🤨 من تا ³شنبه 3⃣ ¹²خرداد 2⃣1⃣ نمی تونم فعالیت کنم 😔 مامانم به خاطر ع.م.ل.ش دوب
خب قشنگا
من دیگه برم
دسترسی همسایه ها بسته شد
دیگه تا سه شنبه نمی تونم فعالیت کنم
توروخدا لف ندیددددددددددددددددددددددددددددددد
یادتون نره چی گفتم
تا سه شنبه اگه ⁶⁰⁰ بشیم....
اگه بشیم ³ شنبه حتما قول آماری رو می زارم
سلام قشنگا
من اد جدیدم
من رو به اسم اد مطهره بشناسید
من اد تقدیمی و عکس گذاری هستم
بچة هآي بآبآ حسینـــ🖤
قول آماری امار ۶۶۶
البته این صدای من نیست من داشتم فیلم میگرفتم ایشون حرف زد