بچة هآي بآبآ حسینـــ🖤
#اعلام_برنامه امشب ان شاء الله ساعت ۲۱ میدان نبرد تهران 😊 📨 @najmolsagheb
سلام به ممبرای گلم 🌸
و ادمین های قشنگم 🍓
ممنون که پیشم موندید و زیادمون کردید 🙏
اصن باورم نمیشه آنقدر زیادمون کردید 😲
ممنون از ادمین های عزیزم که فعالیت کردید قشنگام 🌈
از ادمین های تقدیمی فقط اد مطهره تقدیمی گذاشت که پیویش جایزش رو میدم 😉
آنقدر خوشحالم نمی دونم دیگه چی بگم 😁
بریم عمل به قول هارو بزاریم 😍
بعدش جایزه ادمین هارو میدم 🎀✨
بچة هآي بآبآ حسینـــ🖤
سلام قشنگام 👋 خوبید 🧐🤨 من تا ³شنبه 3⃣ ¹²خرداد 2⃣1⃣ نمی تونم فعالیت کنم 😔 مامانم به خاطر ع.م.ل.ش دوب
⁶⁰⁰ تایمون مبارک 🎊🎉🪅
بریم عمل به قول 🎁🎈🪄