eitaa logo
کافه عدالت
2.2هزار دنبال‌کننده
83 عکس
50 ویدیو
0 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
اگر بنی‌امیه در زمان حادثه عاشورا، روزنامه داشتند احتمالا چنین تیترهایی می‌زدند. نویسندگان: گرافیست: @cafe_fekr
تمدید زمان ثبت نام در نخستین دوره تمدن نوین اسلامی: دوران جدید تا ۲۰ مرداد ⭕️به گزارش روابط عمومی پژوهشکده مطالعات تمدنی شهید صدر(ره) نخستین دوره تمدن نوین اسلامی از سوی این پژوهشکده و با حضور اساتید مطالعات تمدنی، تحت عنوان «دوران جدید» و در قالب یک دوره آموزشی و نظری در روزهای 22 تا 24 مرداد ماه 1402 برگزار خواهد شد. 🟥متقاضیان جهت کسب اطلاع بیشتر به تارنمای پژوهشکده شهید صدر(ره) به آدرس sadr.ihu.ac.ir و یا کانال این پژوهشکده در پیام رسان های ایتا و بله با آی دی @sadr_ir مراجعه کنند، همچنین، تلفن 76702510-021 (داخلی 222) و نیز پست الکترونیکی sadr@ihu.ac.ir پاسخگوی تمامی علاقمندان خواهد بود. 🔹درباره دوران جدید 🔹️فرم ثبت نام 🔹️سوالات متداول •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 🟥پژوهشکده شهید صدر(ره) 📲@sadr_ir 🌐https://sadr.ihu.ac.ir/
💠 مدرسه علوم انسانی و اسلامی فکرت با همکاری خانه علم و مهارت طه برگزار می‌نماید: درس‌گفتار | درآمدی بر الهیات سیاسی | الهیات سیاسی چیست و چرا مهم است؟ استاد: دکتر جعفر حسن خانی پژوهشگر و مدرس علوم سیاسی سردبیر مجله علوم انسانی فکر آورد 🔺تعداد جلسات: ۴ جلسه ۹۰ دقیقه‌ای 🕞 زمان برگزاری: پنج شنبه ۱۹ و ۲۶ مرداد ساعت ۹ الی ۱۲ 🎴شیوه برگزاری: حضورے | مجازے قم. موسسه شناخت، استدیو فکرت 🚻 خواهران و برادران ⏳مهلت ثبت نام: سه شنبه ۱۷ مرداد جهت شرکت بصورت مجازی و حضوری در این محفل، به آیدی زیر پیام دهید: @Madrese_Fekrat 📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛ وبگاه فکرت| فکرت |مدرسه فکرت | رادیو فکرت
|حلقه کتابخوانیِ مدرسه فکرت ▪️دومین حلقه‌ی کتاب‌خوانیِ فکرت 💠 بازخوانی تحلیلی کتاب «آینه‌ی جادو، شهید آوینی» با ارائه‌ی دکتر حسین شرف الدین ▫️شرکت در این حلقه‌ی کتاب رایگان بوده و امکان مشارکت حضوری و مجازی فراهم است. برای ثبت نام به آی‌دی زیر پیام دهید: @Madrese_Fekrat ⏰ ۴ جلسه ۹۰ دقیقه‌ای، چهارشنبه‌ها: ۱، ۸، ۲۹ شهریور، ۵ مهرماه مکان: قم، بلوار بسیج، موسسه شناخت 📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛ وبگاه | فکرت | مدرسه فکرت | رادیوفکرت
انا لله و انا الیه راجعون بار دیگر حادثه تروریستی در ملت ایران را عزادار کرد. دشمن برای برهم زدن آرامش کشور دست از توطئه برنمی‌دارد. از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون بعنوان یک راهبرد خصمانه شیطانی بوده است. ملت شهادت طلب و بصیر ایران در برخورد با این اقدامات تجربه‌ها دارد. 📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛ وبگاه| فکرت |مدرسه فکرت | رادیو فکرت
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔘 ا ✅ مقاومت؛ از تهران تا غزه ▪️نشست تحلیلی-تاریخی به‌مناسبت سالروز تسخیر لانه جاسوسی؛ بررسی ابعاد راهبردی مقاومت در مواجهه با جریان‌های استکبار و ضد حقوق بشری و نگاهی به تاریخ خشونت در غرب و شرق با حضور: 👤حجت الاسلام دکتر سید عبدالمجید اشکوری؛ عضو هیأت علمی موسسه امام خمینی(ره) 📥 فایل کامل نشست را در سایت آپــارات و یــوتیــوب مشاهده کنید. 📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛ وبگاه | فکرت | مدرسه فکرت | رادیوفکرت
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔘 ا ☑️ زیست رسانه‌ای نسل جوان 🎙حجت الاسلام محمدحسین پیشاهنگ، مدرس سواد رسانه‌ای ▪️زیست رسانه‎ای یکی از شقوق زیستی یک انسان بود، یعنی رسانه یکی از بخش‌های زندگی ما بود. رسانه یک زمانی کانال ارتباطی بود برای حوزه زیست طبیعی انسان. ▪️امروز رسانه دیگر از شقوق زیست طبیعی و زیست اجتماعی انسان نیست خودش یک ساحت زیستی است. ▪️یکی از مهمترین عوامل زیستی که در چرخه زیستی معنا پیدا می‌کند بحث رشد است. شما در بحث زیست رسانه‌ای رشد خواهید داشت. ▪️حکمرانی بر رسانه و فضای مجازی یعنی حکمرانی ملت ایران و خانواده‌های ایرانی برای حفظ نسل و امنیت و زیست حقیقی خودشان. 🔻شما مخاطبین گرامی می‌توانید فایل کامل این گفت‌وگو را در آپارات و یوتیوب فکرت تماشا کنید. 📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛ 📲وبگاه فکرت| فکرت |مدرسه فکرت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔘 ا ☑️ توصیه‌ای برای بقاء ▪️دکتر محمد علی رامین در برنامه رینگ فکرت، یهودیان مومن و بنی اسرائیل را توصیه می‌کند تا متوجه خطراتی که این اسرائیل برای آینده قوم یهود به وجود آورده بشوند و خودشان اعتراض و ورود کنند و سردمدار نجات بشریت از شر اسرائیل شوند، و اجازه ندهند که این اسرائیل جنایتکار به نام آنها آدم کشی کند. ▪️او می‌گوید که اسرائیلی‌ها امیدشان به این است که اینقدر آدم بکشند و وحشت ایجاد کنند تا همه جهانیان تسلیم آنها بشوند ولی این خیال خام است و فطرت بشر علیه آنها قیام خواهد کرد. 🔻شما مخاطبین گرامی می‌توانید فایل کامل این گفت‌وگو را در آپارات و یوتیوب فکرت تماشا کنید. 📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛ 📲 وبگاه ا فکرت | مدرسه فکرت
📝 | ☑️ انقلاب اسلامی چه افقی را ترسیم می‌کند؟ و به دنبال رقم زدن چه اتفاقی است؟ 🎙حجت‌الاسلام فلاح شیروانی: ▪️افق و تراز انقلابی بودن، افق برخورداری از همه کمالاتی است که اسلام به انسان تعارف می‌کند. ▪️ما باید تمام آمال بشر را در این افق دنبال کنیم و اساسا انقلابی‌گری یعنی دغدغه‌های بشری را از روی زمین برداشتن و به آسمان رساندن، انقلابی آن کسی است که در شکوفایی بشر هیچ گونه تخفیفی را قائل نیست، شما یک کمال را نمی توانید پیدا کنید که حضرت آقا به آن بی‌مهر باشند. ▪️به نام انقلابی‌گری ضرورت خیلی زیاد است اما این هدف را باید داشته باشیم که تقریری از انقلاب و انقلابی‌گری و انقلابی بودن یک طلبه می‌خواهیم ارائه بدهیم که وصف آن این باشد که انقلاب را ما از بالاترین توان معرفتی مکتب اهل بیت(علیهم السلام) استفاده کردیم. ▪️انقلاب باید اینگونه نزد من طرح بشود که تمام خوبی ها زیر این جمله جمع شده است: . ▪️ انقلاب جامع تمام کمالات است، ذیل این جمله سطور معرفتی بیابید. اصلا نباید به دل اجازه داد که کمالی را یک جایی تصور بکند که در پیشنهاد انقلاب نباشد. 🔗@fvtt_ir 📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛ وبگاه| فکرت |مدرسه فکرت | رادیو فکرت
☑️ چالش‌های مهم علوم انسانی_اسلامی 🌕 عناوین مهم سخنان دکتر احمد واعظی؛ رئیس دفتر تبلیغات اسلامی در نشست «چالش‌های حوزه و دانشگاه در مسیر اسلامی‌سازی علوم انسانی»: ▪️علوم انسانی اسلامی نه تبدیل به فرهنگ علمی در مراکز علمی شده است و نه چرخه تولید دانش را بر محور خود قرار داده است زیرا آن ساحت فکر، تنقیح و نهادینه نشده است. ▪️بنده اصلی‌ترین چالش را در علوم انسانی_اسلامی این می‌دانم که ساحت فکر آن منقح و نهادینه نشده است؛ زیرا اگر چیزی در حد فکر بماند و در جامعه نهادینه نشود و جان مخاطبان به‌وسیله آن فکر تسخیر نشود حرکت و چرخه تولید علم هم شکل نخواهد گرفت. ▪️اینکه گفته شود ما می‌خواهیم علوم مدرن را اسلامی کنیم نتیجه بدفهمی و کژتابی در فهم است؛ زیرا مبنا و بنیاد آن فرق دارد. ▪️چالش دیگری که واقعاً مانع برای توسعه ایده علوم انسانی اسلامی شده است؛ تلقی سیاسی از علوم انسانی اسلامی است؛ به هر دلیل موجه و یا ناموجهی بخش قابل توجهی از مخالفان علوم انسانی اسلامی، این ایده را مقابله انقلاب اسلامی با استکبار و نوعی می‌دانند. ▪️چالش دیگر عدم توازن میان تولید دانش درجه اول در علوم انسانی با مطالعات درجه دوم است، ما بیش از آنکه دانش درجه اول در علوم انسانی اسلامی تولید بکنیم حرف درباره آن زده‌ایم. علوم انسانی در مدیریت کشور جایگاه رفیعی ندارد. ▪️چالش دیگر، جدی‌نگرفتن در حوزه علوم انسانی است؛ در خود حکمرانی علم هم مشکل داریم و آن وجود نگاه اقتدارگرایانه و پروژه‌ای دانستن علوم انسانی اسلامی است. ▪️مشکل بنیادی و اصلی در علوم انسانی_اسلامی این است که ما در برزخ بی‌مبنایی به سر می‌بریم و ساحت فکری که مولد تمدن و علم متناسب با این تمدن است تولید نشده است و در برزخ تعلق‌خاطر به سنت و مدرنیته گیر کرده‌ایم. 🔻مطالعه کامل گزارش در «وبگاه فکرت» 📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛ وبگاه| فکرت |مدرسه فکرت | رادیو فکرت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔘 ا ☑️ اسرائیل و کشتی با خدا ▪️دکتر محمد علی رامین در برنامه رینگ فکرت می‌گوید که این داستان را باید در تورات خواند آنجا که حضرت یعقوب پدر بزرگ این قوم اسرائیل نامیده شد. این نام‌گذاری در مبارزه تن به تنی بود که یعقوب با خدا داشته است که او با خدا کشتی می‌گیرد و اسرائیل یعنی کسی که با خدا مبارزه کرد و بر او پیروز شد. 🔻شما مخاطبین گرامی می‌توانید فایل کامل این گفت‌وگو را در آپارات و یوتیوب فکرت تماشا کنید. 📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛ 📲 وبگاه ا فکرت | مدرسه فکرت
☑️ علم و دین در تفکر اسلامی درهم‌تنیده است 🌕 عناوین مهم سخنان حجت‌الاسلام دکتر حمید ؛ در نشست علمی «جامعه‌شناسی دین و جامعه‌شناسی دینی»: ▪️جریان حکمت مدنی در جهان اسلام که با فارابی آغاز شد، خودش یک است؛ فارابی بیش از دیگران نظریه اجتماعی خود را با دین درهم تنیده است و مدینه فاضله و فاسقه، ضاله و جاهله او کاملاً با دین در هم آمیخته است. ▪️متفکرین مسلمان _دین دارند ولی نظریات آنان با جامعه‌شناسی دین مدرن، تفاوت بنیادین دارند و این به روش‌شناسی علوم اجتماعی در جهان اسلام بازگشت دارد. ▪️ یکی از مسائلی که بقیه فرهنگ‌ها از جمله فرهنگ اسلامی و ایرانی با آن مواجه شدند، روبرویی با مفاهیم مدرن بود البته فرهنگ ایرانی به خاطر عقبه معرفتی و علمی قوی تاریخی ابژه را در چارچوب ذهنی خود می‌شناخت و با آن ارتباط برقرار می‌کرد. ▪️باید ببینیم نسبت جامعه‌شناسی با دین چیست؟ اگر جامعه‌شناسی را دانش(ساینس) با معنای کانتی قرن بیستم در نظر بگیریم، نسبت بین این دو نسبت سوژه و ابژه است؛ ابژه هویت معرفتی دارد ولی این هویت هرمنوتیکی است یعنی علم نیست. جامعه‌شناسی دین در اینجا آگاهی درجه دوم است ولی علم نیست بلکه فرهنگ و زبان است. ▪️ در غرب هم اندیشمندانی داریم که در قرن ۲۰، را نقد کردند ولی در حوزه علوم اجتماعی وجود نداشت و شاید در دوره وبر با بحث قفس آهنین به این مسئله و مدل عقلانیت جهان اسلام پرداخت البته این جریانات وارد حوزه کلاسیک و مدرن نشدند. ▪️جامعه‌شناسی دینی بحث جامعه‌شناسی و یک مکتب است و نه در ذیل جامعه‌شناسی. در ابتدای قرن ۲۰ «دینی» صفتی بود که به موصوف نمی‌چسبید زیرا علم وصف دینی و غیردینی نداشت، گرچه جامعه‌شناسی پدیدارشناختی و پراگماتیستی و ... وجود داشت ▪️از منظر برخی فلاسفه غربی، دین دو کارکرد دارد؛ اول و دیگری و شناساندن جهان؛ بنابراین مرحله اول، مرحله تفکر و معرفت دینی است و آن را در این مرحله علم نمی‌دانند ولی در مرحله بعد آن را واجد نظم عقلانی می‌دانند. ◾️نسبت میان جامعه‌شناسی با دین نسبت دو حوزه معرفتی است یعنی یکی معرفتی است که است و دیگری معرفتی غیرعلمی است، نسبت جامعه‌شناسی با دین نسبت علم با قلمرویی است که ساینس نیست بلکه معرفت از سنخ است و انسان‌ها با اراده خود آن را می‌سازند 🔻مطالعه کامل گزارش 📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛ وبگاه| فکرت |مدرسه فکرت | رادیو فکرت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔘 ا ☑️ عدالت جهانی ▪️استاد مرتضی مطهری معتقد است که بیشتر از هر عصر دیگری، بشر ثابت کرده که این انسان دانشمند و همه چیز فهم، قادر به اجرای عدالت نیست و هرگز از منافع خودش نمی‌گذرد. ایشان لازمه برقراری عدالت جهانی را در چه چیز می‌داند؟ 📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛ 📲وبگاه |مدرسه فکرت | رادیوفکرت
✔️ ا ☑️ ویژگی‌های هویتی مردم ایران از نگاه علامه مصباح ▪️دکتر ابراهیمی‌پور، عضو هیات علمی موسسه امام خمینی(ره) در مصاحبه با رسانه فکرت به عوامل پویایی هویت ایرانی بعد از انقلاب از نگاه علامه مصباح اشاره کرده و علل این پویایی را چنین عنوان کرد: ▪️علامه مصباح جامعه‌ی ایران پس از انقلاب را یک جامعه‌ای می‌دانند که در آن عنصر ، حاکمیت پیدا کرده و براساس آن یک نسل ولایی شکل گرفته که هویت کاملا ویژه‌ای دارد و همچنین در فرهنگش، تحول بنیادین رخ داده است. ▪️هرچند ظرفیت‎های فرهنگ معاصر قبل از انقلاب نیز- وجود داشته است، لذا یک فرهنگ بسیار غنی و دارای ثبات و پایداری را شاهدیم؛ اما بالفعل شدن بخش‎هایی از این ظرفیت مربوط به پس از انقلاب است. ▪️ایشان با توجه به نقشه‌های دشمن برای نابودی هویت ایرانی پس از انقلاب، تحلیل علامه مصباح را نگاهی دقیق دانسته و نقش ایشان را در خنثی سازی آنها بسیار موثر خواند و نسبت به واکنش روشنفکران افزود: در واقع آنان تلاش کردند با الفاظ خاصی مثل توهم توطئه و توهم تهاجم یا غیر علمی خواندن تهاجم فرهنگی یا از آن سخیف‌تر، با نقدهایی مثل اینکه بگویند تهاجم فرهنگی، معادل انگلیسی یا فرانسوی در ادبیات جامعه شناختی ندارد، تهاجم فرهنگی را انکار کنند. 🔳 شما مخاطبین فرهیخته فکرت می‌توانید متن کامل این گفت‎وگو را در «وبگاه فکرت» مطالعه نمایید. 📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛ 📲وبگاه |مدرسه فکرت | رادیوفکرت
🔘 ا ☑️ مایکل سندل در کتاب «چه چیز را با پول میتوان خرید»: در این روزگار منطق خرید و فروش نه فقط بر کالاهای مادی که بر کل زندگی ما حاکم شده است. این کالایی‌سازی دو ضرر دارد: ۱- گسترش نابرابری و فساد ۲- از بین رفتن ارزش بعضی مسائل که ذاتا مادی و کالا نیستند. ✍️ محمدامین رضایی 🖇 ویراستی فکرت را دنبال کنید 📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛ 📲وبگاه |مدرسه فکرت | رادیوفکرت
☑️ تفکر حاکم بر مقاومت مبتنی بر ایمان، یقین و تفکر است 🌕 عناوین مهم سخنان حجت‌الاسلام دکتر نجف ؛ در نشست علمی «مبانی حکمرانی مقاومت در قرآن»: ▪️ راهبردی نیاز به راهبری دارد، در این نوع مقاومت ابتدا باید مراقب باشیم که به اشغال دشمن(شیطان) در نیاییم، و اگر کسی به اشغال دشمن درآمد باید رفع اشغال کند. ▪️گاهی انسان مورد اشغال دشمن قرار می‌گیرد و به نوعی اشغال معرفتی و اخلاقی صورت می‌گیرد، به عنوان نمونه برخی کشورها با تدریس دروس علوم انسانی الحادی و غربی در دانشگاه‌های خود، در حقیقت ظلم، سلطه و تسلیم در برابر طاغوت را به نام واقعیت تئوریزه می‌کنند. این اشغال جز سخت‌ترین نوع اشغال‌ها می باشد. ▪️سخت‌ترین کار این است که با این علوم انسانی بخواهید علیه دشمن مبارزه کنید، مثلا ضد دین است، اگر ما در جبهه اسلامی از مارکسیست علیه طاغوت استفاده کنیم، قطعا در این صورت راه را اشتباه خواهیم رفت. ▪️حضرت وقتی مبارزه علیه رژیم طاغوت را شروع کرد، فرمودند، آمریکا، شوروی و انگلیس همه دشمن ما هستند، ولی مساله ما امروز آمریکاست، ایشان با توجه به آن مبانی که داشتند از واقعیت دشمنی ها غافل نبودند. ◾️اگر کسی در جریان مقاومت گرایش ناسیونالیستی داشته باشد و بگوید فقط دنبال دفاع از کشور و جغرافیای خود هستم، مخالف قران عمل کرده است، زیرا به تعبیر قران کریم، دین اسلام جهانی است و مقاومت هم باید به صورت جهانی تعریف شود. ▪️تمام این اشغالگری‌ها باید در دیده شود، اگر مقاومت را راهبردی جهانی کردیم آن زمان، سطوح پایین برای ما بیشتر جا می افتد، بنابراین، در جامعه سازی باید به فکر ساخت جامعه مقاوم باشیم. ▪️در انقلاب اسلامی، نظام استکبار و اسلام ناب با هم تقابل دارند، تفکر حاکم بر مقاومت مبتنی بر ایمان، یقین، عقل و تفکر است و یک مقاومت احساسی و تک بعدی نیست. ◾️نظام فقهی، حقوقی و تقنینی ما باید این راهبرد جهانی‌نگری را داشته باشد، در کنارسطوح خرد باید به سطح کلان نیز توجه داشته باشیم و اگر فاقد این نگاه باشیم اشغالگری دشمن را نمی بینیم. 🔻مطالعه کامل گزارش در «وبگاه فکرت» 📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛ وبگاه| فکرت |مدرسه فکرت | رادیو فکرت
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🟡 ا ☑️ دانشجوی در قله ▪️۱۶ ‌آذر به‌‎عنوان روز مبارزات قشر فرهیختۀ دانشجو با آمریکا و استکبار جهانی شناخته‌ می‌شود و حالا بعد از گذشت ۷۰ سال از آن واقعه، دانشجو و دانشگاهِ ما کماکان در مسیر صعود به قله‌های دانایی در حرکت است. ▪️رهبر ‌معظم ‌انقلاب، بهترین نگاه را نسبت به شأن و منزلت دانشجو داشتند و در دیدارهای مختلف توصیه‌های مهمی داشتند. برخی از این توصیه‌ها را می‌توانید در این کلیپ تماشا کنید. 📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛ وبگاه| فکرت |مدرسه فکرت | رادیو فکرت
🔸 ا 🌕 به زودی از آپارات و یوتیوب فکرت... ☑️ «راهبرد جمهوری اسلامی ایران برای حل مسئله فلسطین» ▪️برنامه رینگ با حضور دکتر سعدالله زارعی؛ استاد علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی و کارشناس مسائل بین‌الملل 📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛ 📲 وبگاه ا فکرت | مدرسه فکرت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔘 ا ☑️ جنبش دانشجوئی در کشور ما، همیشه ضد استکبار، ضد سلطه، ضد استبداد، ضد اختناق و بشدت بوده است. ۱۶ آذر برای دانشجوی ضد آمریکا و ضد سلطه است. 📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛ 📲 وبگاه ا فکرت | مدرسه فکرت
🔘 ا 🌕 چکیده‌ای از دیدگاه‌های دکتر عزیزالله فهیمی؛ عضو هیئت علمی دانشگاه قم در خصوص بایسته‌های جنبش‌های دانشجویی به مناسبت شانزدهم آذرماه؛ ▪️باید مراقب بود که جنبش دانشجویی قربانی اغراض و مطامع احزاب و جناح‎های سیاسی نشود. ▪️شانزدهم آذرماه نقطه عطف بسیار مهمی در جریان دانشجویی کشور به شمار می‎رود، چرا که در این روز حرکت جنبش دانشجویی در ریل انقلابی‌گری و مبارزه با و قرار گرفت و شهدای این واقعه به الگوی دانشجویان تبدیل شدند. ▪️بر این اساس آن چه حائز اهمیت است این که ظرفیت دانشجویی کشور در راستای گفتمان عدالت خواهی، حقیقت‌گرایی و مبارزه با مورد استفاده قرار گیرد. ▪️امروز به طور خاص انتظار می‌رود که دانشجویان در عرصه تقویت جامعه و تزریق روح تحرک و امید و تحول به معنای واقعی کلمه پیش قراول باشند چرا که در این صورت می توانند توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان را خنثی کرده و به تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی کمک نمایند. ▪️به لطف الهی و به برکت ، دانشجویان مؤمن و انقلابی با روحیه بسیجی در عرصه‌های مختلف سازندگی کشور فعالانه حضور دارند و از سویی در بحث مطالبه گری و پیگیری حل مشکلات مردم در خط مقدم قرار دارند که اینها واقعاً برای جامعه ما ارزشمند است و باید این رویه و خط را حفظ و تقویت کرد. 📍مطالعه گفت‎وگو در «سایت فکرت» 📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛ وبگاه| فکرت |مدرسه فکرت | رادیو فکرت