#شبرقیهست
- شبسومماهمحرمالحرامحضرتحسین ..
پس فقط بابتش اینو گوش کنید [ آه.. کمرم بابا ]..💔💔
بَچِّههِیئَتي
موی سرش مثل بابا سوخته بود، زجر، کبودی روی #مـــاه دوخته بود ..💔
ای دختر ِخُفته به #خرابه؛
شبتبخیر ..🖤(:
بَچِّههِیئَتي
-💔
حالا چون این روزا همه توی گوشی هاشون
#حسینستوده پلی میکنن یا میبینن یا گوش میدن، اگه براتون مقدوره یه #حمدشفا برای خودش و پسرش بخونید..
زودتر خوب بشن ( :